eitaa logo
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
8.4هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
320 ویدیو
437 فایل
واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 📝 تهیه و انتشار محتوای متنی از سخنرانی‌های استاد رائفی‌پور از جمله: ✔️ کتاب دیجیتال ✔️ خلاصه سخنرانی ✔️ پاورپوینت ✔️ عکس‌نوشته ✔️ متن کوتاه ✔️ و ... ارتباط با ما👇 🗣 @masaf_publicrelation ☎️ 02175098000
مشاهده در ایتا
دانلود
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
تعریف مستکبر 🔹روزی ارتباط ما با آمریکا و اسرائیل ارتباط عادی می‌شود که آنها دیگر مستکبر نباشند. 🔺
فهم سیستماتیک کفر 🔹 اگر مستکبر، یک فرد باشد، یک جریانی دارد، اگر یک سیستم باشد، جریان دیگری است که ابداً نباید از این‌ کوتاه بیاییم. 🔺 نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
فهم سیستماتیک کفر 🔹 اگر مستکبر، یک فرد باشد، یک جریانی دارد، اگر یک سیستم باشد، جریان دیگری است که ابداً نباید از این‌ کوتاه بیاییم. یک موقع ‌هست یک نفر در گوشه‌ای یک تأثیر فردی دارد اما اگر مستکبر به سیستم رسید، یعنی شروع کرد سازوکار خودش را چید، زدن او واجب است. 🔸انبیای الهی بیکار نبودند که بروند با چهار تا کافر ساده دربیفتند، بلکه آن‌ها کافر عادی نبودند. برای همین هم قرآن قصۀ پیامبران را برای ما تعریف می‌کند. اصلاً تا این عینک را به چشمتان نزنید؛ نصف آیه‌های قرآن را نمی‌فهمید، ماجرای قیام اباعبدالله علیه السلام را هم نمی‌فهمید. حتی نمی‌توانید اثبات کنید که امام‌ حسین قیام کرد یا قیام نکرد. 🔹 چرا امام‌ حسین علیه یزید قیام کرد؟ مگر یزید چه فرقی با بقیه داشت؟ چون عرق می‌خورد؟ خب متوکل هم امام‌ هادی علیه السلام را به مجلس دعوت می‌کرد و در حالیکه مست بود، به حضرت هم تعارف می‌کرد! اما چرا امام‌ هادی قیام نمی‌کند؟ 🔸برخی می‌گویند: «ایشان آن ۷۲ یار را نداشت.» شما برداشتتان این است که اگر امام‌ حسین ۷۲ یار را نمی‌داشت، قیام نمی‌کرد؟ خیر، حضرت اگر تنها هم می‌بود قیام می‌کرد. پس جریان یزید فرق داشت. برخی این فَرق را نمی‌فهمند. همین یزید در زمان امام‌ سجاد علیه السلام هم هست، چرا ایشان قیام نمی‌کند؟ فهم این مسئله به همان عینکی که گفتم برمی‌گردد؛ یعنی فهم سیستماتیک کفر و سازمان استکبار. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📅 ۱۲ آذر ۹۸ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| می‌خواهند آرام آرام شهادت را حذف کنند 🔹قرآن از جهاد و شهادت و ایستادگی در مقابل ظلم صحبت می‌کند. قرآن می‌گوید: «ای پیغمبر این غنائمی که گرفته‌ای را بین فقرا تقسیم کن، نمی‌خواهم قدرت دست اغنیا بیفتد.» 🔸در حالیکه دقیقاً سیستم غرب می‌گوید باید تمام قدرت دست مایه‌دارها باشد و معلوم است که می‌گوید: «کتاب قرآن را نخوانید. این فرهنگ و حرف‌هایی هم که کتاب قرآن زده، خطر دارد. شهادت خطرناک است.» 🔹به ایران می‌گویند: «شما نتوانستی استانداردهای مدنظر ما را لحاظ کنی، چون خیلی شهید شهید می‌کنی. شهادت را حذف کن.» ایران می‌گوید: «جامعه‌ام نمی‌گذارند.» او پاسخ می‌دهد: «آرام آرام حذف کن. فعلاً کلمۀ شهید را از روی تابلوها بردار، مثلاً کوچۀ شهید علی ‌حسینی بشود کوچۀ علی حسینی.» 🔸پنجاه سال دیگر، نمی‌دانند این علی حسینی چه‌کسی بوده، شاعر بوده؟ نویسنده بوده؟ شهید بوده؟ چه بوده؟ مثلاً خیابان جمال‌زاده، محمدعلی ‌جمال‌زاده شهید بوده؟ نویسنده بوده؟ چه بوده؟ از اینجا شروع کن. 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۲۱ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تفکر مرجئه 🔹یکی از کارهایی که بنی‌امیه کرد اشاعۀ تفکر مرجئه بود. مرجئه‌ای‌ها کسانی بودند که می‌گفتند: «دلت پاک باشد.» الان هم این حرف‌ها را می‌شنوید. اسلام فرای همۀ این‌هاست. اسلام هم می‌گوید: «دلت پاک باشد» اما چیزهای دیگر هم هست. 🔸مرجئه بحثشان این بود که می‌گفتند: «نیتت که پاک باشد حتی اگر عملت هم غلط باشد، گناه نکردی. کما اینکه اگر یک نفر نیتش بد باشد و عمل خوب انجام بدهد، ثواب ندارد.» مثلاً شما ته دلت علی علیه السلام را دوست داشته باش اما به معاویه خدمت کن، هیچ مشکلی ندارد. قرآن می‌گوید: «الَّذينَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ» پس باید عمل هم باشد. 🔹یک روز یک بحث جدی بین یک شیعه و یک مرجئه ‌درگرفته بود. شیعه دید این نمی‌فهمد، گفت: «بیا یک نفر را حَکَم قرار بدهیم.» ایستادند دیدند یکی از شعرا آمد. شیعه بحثش را گفت، مرجئه هم بحثش را گفت. گفتند: «نظر شما چیست؟» گفت: «اَعلای شیعی و اَسفَلی مُرجئی؛ بالا‌تنه‌ام شیعی است، پایین‌تنه‌ام مرجئی.» یعنی عقل و فهمم شیعی است و بحث شهوت و این‌جور چیزها مرجئی. 🔸 اصل یک خودکار، جوهرش است، حالا اگر این بدنه‌اش نباشد، با آن جوهر می‌خواهی چه‌ کنی؟ دیگر به درد نمی‌خورد. فرم است که محتوا را حفظ می‌کند. این "دلت پاک باشد"‌ها جدید نیست. اولین بار این را پولس گفت، بعد از او بنی‌امیه گفت. وجه اشتراکشان هم ارتباط با جریان انحرافی یهود است. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ عاشورا تا ظهور - جلسه چهارم 📅 ۱۹ دی ۹۰ 📍مشهد مقدس 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
آیندۀ کشور -26دی98- رباط_کریم.pdf
940.3K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ آینده کشور 📅 ۲۶ دی ۹۸ 📍رباط کریم 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| سیلی خدا 🔹ما درمورد انقلاب خودمان توجیه نیستیم. انقلاب ما آمده تا سیلیِ خدا در گوش صهیونیسم جهانی، آخرین کفر جلی روی هستی باشد. ما خودمان نمی‌دانیم داریم چه‌ کار بزرگی می‌کنیم. در واقع روند پیشرفت ایران، فحش به اینهاست. بودن و چهل سال ماندن ما فحش به اینهاست. 🔸اینها با ۲۰میلیون دلار کشوری را سرنگون می‌کنند. گرجستان و اوکراین را با ۲۰میلیون دلار پول خرج‌ کردن، پایین ‌آوردند. آمریکا می‌گوید: «۷هزارمیلیارد دلار فقط در سوریه و عراق ریختیم اما این کشورها دست ایران افتاده است.» 🔹 جایی که ما الهی عمل کردیم جواب گرفتیم اما جایی که سرسپرده و ترسان و لرزان بودیم و وقتی نگاهشان می‌کردیم تخم چشم‌هایمان می‌لرزید، باختیم. حتی یک مورد هم نمی‌توانید پیدا کنید که جز این بوده باشد. 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۲۲ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
فهم سیستماتیک کفر 🔹 اگر مستکبر، یک فرد باشد، یک جریانی دارد، اگر یک سیستم باشد، جریان دیگری است که
کفر، به سیستم رسیده است 🔹کافر نمی‌گوید فقط خدا و پیغمبر و معاد وجود ندارد، بلکه می‌گوید خیلی چیزها اینگونه که من می‌گویم باید باشد. 🔺 نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
کفر، به سیستم رسیده است 🔹کافر نمی‌گوید فقط خدا و پیغمبر و معاد وجود ندارد، بلکه می‌گوید خیلی چیزها اینگونه که من می‌گویم باید باشد. و اینکه "اینگونه که من می‌گویم باید باشد" را به مرور زمان تبدیل به یک سیستم می‌کند. قانون می‌کند و باید انجام بدهید، وگرنه بیچاره‌تان می‌کند. و وقتی آن سیستم فراگیر بشود، یک بچۀ مؤمن دیگر پیدا نخواهید کرد. 🔸چرا اینقدر قرآن به تعداد سال‌های پیغمبری حضرت ‌نوح علیه السلام تأکید می‌کند؟ اگر نمی‌فرمود ۹۵۰ سال قبل طوفان، به جایی برنمی‌خورد. حضرت‌ نوحی که یک سال از پیغمبری‌اش گذشته با نوحی که ۹۵۰ سال از پیغمبری‌اش گذشته فرق می‌کند. 🔹نوح در بین پیامبران، به صبر معروف است، اما همین حضرت ‌نوح یک جا یک‌ دفعه یک نوح دیگری می‌شود. آخرهای کار می‌گوید: «خدایا یک نفر از اینها را روی زمین زنده نگه ندار.» احتمالاً کم آورده دیگر؟ نه، او اولوالعزم است، صاحب اراده‌ است، بلکه شرایط فرق کرده است. 🔸 فهم این مسئله، همان فهم جریان یزید می‌شود که چرا اباعبدالله علیه السلام با یزید برخورد می‌کند اما امام‌ سجاد علیه السلام نمی‌کند. حضرت نوح می‌گوید: «خدایا اگر اینها را از روی زمین برنداری، دیگر بچه‌ای به دنیا نمی‌آید، اِلا اینکه یا فاجر است یا کافر.» 🔹چون کافر از زمان حضرت ‌نوح، به‌ مرور با آزمون‌ و خطا دارد سیستم خودش را می‌سازد و در انتها دیگر تبدیل به یک سیستم نسبتاً کامل شده است. این سیستم، قانون دارد که بچه‌ات را باید به مدرسه بفرستی و این متون باید در مدرسه تدریس بشود. یعنی کفر دیگر به سیستم رسیده است. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📅 ۱۲ آذر ۹۸ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انتفاضۀ شعبانیه 🔹یکی از ویژگی‌های اصلی قیام اباعبدالله علیه السلام، که خیلی هم مهم است این بود که اباعبدالله تبدیل شد به سلاح بدون شکست جبهۀ حق، چون خود خدا خونخواه حسین‌بن‌علی ا‌ست. او ثارالله است و خدا پای خونش ایستاده است. خدا شکست نمی‌خورد. 🔸 اباعبدالله شمشیر شکست‌ناپذیر اسلام و جبهۀ حق است. یک سلاح استراتژیک است. هرکسی را می‌خواهید نابود کنید، او را به دیوار امام‌ حسین بکوبید، قطعاً پودر می‌شود. 🔹صدّام بر کشوری حاکم شد که ۶۵ الی ۶۷درصد جامعه شیعه بود. آمد شروع کرد به کشتن شیعیان. بعد از جنگ با ایران، صدام را جلو انداختند و گفتند: «به کویت حمله کن.» ۱۷ساعته کویت را گرفت و سر ۷۲ ساعت، استقرار پیدا کرد. 🔸آمریکا در سال ۱۹۹۰-۱۹۹۱ به صدام حمله کرد و در آن منطقه، پرواز ممنوع اعلام کرد. گفت هر هواپیمای صدام که بپرد، می‌زنم. هواپیما و هلی‌کوپترهای صدام نتوانستند بپرند. شیعه‌های بصره و کربلا و نجف و جنوب عراق، از دست ظلم صدام قیام کردند. آمریکای کثیف، به صدام گفت: «اجازه داری از هلی‌کوپترهایت استفاده کنی، هلی‌کوپترهای من هم در خدمت شما.» شیعیان را به خاک‌ و خون کشید. این ماجرا معروف شد به انتفاضۀ شعبانیه. 🔹صدام هشت بند برای پسرش نوشت که از این هشت بند، چهار بندش نابودی شیعه بود. شیعیان را به خاک‌ و خون می‌کشیدند. نزدیک سیصد نفر از مردم به حرم امام‌ حسین پناه بردند. پسرش گفت: «به آنجا رفتند، چه‌ کار کنیم؟» عین حکم صدام این بود: «می‌روی آنجا را درب‌ و داغون می‌کنی. آنها را می‌کُشی، حرم را هم می‌زنی.» 🔸پسر صدام جرئت نکرد جلو برود، داماد صدام، "حسین‌‌ کامل" جلو آمد. شخص دوم قدرت در عراق، حسین ‌‌کامل بود. حسین ‌‌کامل آمد روی تانک‌هایش نوشت: «لا شیعه بعد الیوم.» یعنی بعد از این، در این کشور شیعه نخواهیم داشت. آمد در بین‌الحرمین تانک تاخت. ایستاد روبه‌روی حرم اباعبدالله و گفت: «تو حسینی، من هم حسینم. شنیدم می‌گویند کارهایی می‌کنی. اگر راست می‌گویی بند کفنت را باز کن و بیرون بیا.» غافل از اینکه ارباب، بی‌کفن است. توپ را گرفت و به حرم زد. به ضریح تیر زدند. با چکمه داخل حرم آقا ابوالفضل‌العباس علیه السلام و حرم امام‌ حسین علیه السلام و بین‌الحرمین ریختند. تا توانستند کشتند. 🔹به آن سیصد نفری که پناه برده بودند هم گفتند: «با این حسین هستید یا آن حسین؟» تمام آنها به‌ جز یک نفر، سمت حسین‌بن‌علی رفتند. همۀ آنها را کشتند. سپس آنها را بعد از کشتن به بیابان‌ها بردند و سرشان را بریدند و در گور دسته‌ جمعی خاکشان کردند. 🔸شخص دوم عراق، به چند سال نمی‌کشد که با پسر صدام اختلاف پیدا می‌کند. صدام هم طرف پسرش را می‌گیرد. شبانه حسین‌ کامل با برادرش صدام‌ کامل فرار می‌کنند و به اردن می‌روند. در اردن شروع می‌کنند یک‌ سری مزخرفات علیه صدام می‌گویند. صدام پیغام می‌فرستد و می‌گوید: «تو از خود مایی، برگرد کاری‌ با تو ندارم.» او را به منطقۀ سیدیه می‌‌آورند، دورش را می‌گیرند و با او درگیر می‌شوند. 🔹آخرین لحظات زنده‌ ماندنش این بود که پوتین یک بعثی روی سرش بود و می‌گفت: «این نتیجۀ خیانت به حزب بعث است.» بعد او را کشتند، سرش را بریدند و بردند خاکش کردند. بعضی‌ها می‌گویند آمدند او را از قبر درآوردند، تکه‌ تکه‌اش کردند و جنازۀ نحسش را در بیابان ریختند. 🔸یک حسین دیگر هم، خود صدام بود که گور به‌ گور شد. او را بردند در روستای العوجه تکریت دفن کردند. فامیل‌های حسین ‌‌کامل شبانه آمدند و جنازۀ صدام را درآوردند، تکه‌ تکه کردند و در بیابان ریختند. سگ‌ها و شغال‌ها و کفتارها جمع شدند جنازه‌اش را خوردند. 🔹گویا از داخل گنبد یک نفر دارد می‌گوید: «من حسینم، تو هم حسینی، این ‌دفعه من می‌زنم، تو بگیر.» آن یک نفر هم که از آن سیصد نفر جدا شد و سمت حسین ‌کامل رفت، الان مجنون شده است. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ عاشورا تا ظهور - جلسه چهارم 📅 ۱۹ دی ۹۰ 📍مشهد مقدس 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
اخلاق و خانواده-5بهمن96-بوشهر.pdf
813.7K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ اخلاق و خانواده 📅 ۵ بهمن ۹۶ 📍بوشهر 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| مدرنیته به دنبال سود بیشتر 🔹مدرنیته و فرهنگ غرب خیلی استادانه و عجیب، پیچیده‌ترین کفر و نفاقی را ساخت که در طول تاریخ وجود نداشته است. مدرنیته روی بستر نیازهای من و شما سوار می‌شود و با تغییر نیازها و ساخت نیازهای عجیب‌ در ما، مدیریتمان می‌کند. 🔸هر چقدر نیازها را بیشتر تحریک کنند، تقاضا بیشتر می‌شود و برای اینکه تقاضا جواب داده شود، باید تولید بیشتر شود؛ تولید هم یعنی سود. برای همین حس تنوع‌طلبی شما را تحریک می‌کنند تا چیزهای جدید بخرید. 🔹تولید بیشتر یعنی سود و کار بیشتر. چقدر این حرف قشنگ به نظر می‌رسد. در حالیکه سرمایه‌دارها حساب می‌کنند که رباتی وارد کنند حتی اگر ۱۰هزار کارگر بیکار شوند. یا اگر سود در این است که از کارگر حمایت کنند، حمایت می‌کنند. اگر سود در عوض کردن سیستم است، این کار را می‌کنند؛ حتی اگر باعث تعدیل نیرو شود. اگر سود در فروش زمین کارخانه باشد، آن را می‌فروشند، پولش را در بانک می‌گذارند و با آن سوداگری می‌کنند... 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۱۸ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| ویژگی اصلاحات امام‌حسین ~ ۱ 🔹اولین ویژگی این است که اصلاح‌طلبی اباعبدالله علیه السلام از نوع اصلاح‌طلبی‌ای بود که خود شخص مصلح بود. 🔺 عاشورا تا ظهور - جلسه چهارم 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| ویژگی‌ اصلاحات امام‌‌حسین ~ ۱ 🔹 اولین ویژگی این است که اصلاح‌طلبی اباعبدالله علیه السلام از نوع اصلاح‌طلبی‌ای بود که خود شخص مصلح بود؛ یعنی کسی که جریان اصلاحات را به‌ دست گرفته است، امام‌ حسین، امام معصوم است و هیچ اشتباهی در کارش نیست. 🔸بنی‌عباس می‌گفتند: «بنی‌امیه فاسد است. می‌خواهیم جامعه را اصلاح کنیم.» اما نتیجه‌اش این شد که ظلمی که بنی‌العباس در حق اهل‌بیت علیهم السلام کردند، دست‌ کمی از بنی‌امیه ندارد. عباسیان آمدند جامعه را اصلاح کنند اما آیا خودشان شرایط یک فرد مصلح را داشتند؟ آنها خودشان از بیخ‌ و بنیان مشکل داشتند و خودشان از بنی‌امیه فاسدتر بودند، لذا به اسم اصلاح، فساد بیشتری به وجود آمد. 🔸شرط اولیۀ اصلاح این است که فردی که می‌خواهد اصلاحات انجام بدهد، خودش مصلح باشد، لذا به اما‌م‌ زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌گوییم "اباصالح‌المهدی"، یعنی بابای صلح. اباصالح یعنی پدر اصلاح واقعی جامعه. یعنی چنان اصلاحی که دنیا به خودش ندیده است. این شدنی ا‌ست، منتها باید شرایطش فراهم بشود و این شرایط هم دست کیست؟ دست ماهاست. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ عاشورا تا ظهور - جلسه چهارم 📅 ۱۹ دی ۹۰ 📍مشهد مقدس 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
سیستم عراق 🔹عراق یک رئیس‌‌ جمهور دارد، یک نخست‌ وزیر دارد و یک مجلس. نخست‌ وزیر را مجلس تعیین می‌کند. استاندار، نمایندۀ دولت است و طبعاً خود دولت باید آن را تعیین کند، اما در عراق اینگونه نیست، معادل همین سیستم را در هر استان هم دارند، یعنی یک مجلس کوچک در استان دارند که آن‌ مجلس، استاندار را تعیین می‌کند. فلذا استاندار به نخست‌ وزیر می‌‌گوید: «تو رقمی‌ نیستی!» مثل کُری‌خوانی استاندار بصره و عادل عبدالمهدی. اصل پول در استان‌هاست. 🔸 سیستمی ‌ساختند که امکان ندارد از این سیستم بتوانید سالم بیرون بیایید. این سیستم را آمریکا برایشان درست کرد. اگر به رأی‌ دادن باشد، دموکراتیک‌ترین حکومت کرۀ زمین، عراق است چون همه‌ چیز‌شان با رأی است. با این حال مردمشان الان می‌گویند: «ما از خدایمان است که یک صدام خوب پیدا شود، غلط کردیم رأی دادیم. اصلاً دیکتاتور می‌خواهیم. یک نفر فقط بیاید حرف بزند.» 🔹مردم سرگیجه گرفتند. مسئولینشان هم سرگیجه گرفتند. چون آمریکایی‌ها اینها را در یک چرخ‌‌ و فلکی انداختند که همین طور دارد می‌چرخد. نفت را دارد می‌برد. نمی‌گذارد در عراق نیروگاه برق بزنند. ایران رفت در حیدریه برایشان نیروگاه برق رایگان بزند، آمریکا گفت: «نمی‌گذارم.» یکی از دلایل حذف عادل عبدالمهدی این بود؛ رفت با زیمنس قرارداد ۱۴میلیارد دلاری بست که بیاید یک بار برای همیشه نیروگاه فسیلی بزند، گفت: «سیکل ترکیبی بزن ما بتوانیم برق داشته باشیم.» 🔸 عراق اقیانوس نفت است، فقط کافی است نیروگاه بزند؛ دیگر صادرکنندۀ نفت می‌‌شود. در عربستان با نفت، آب را شیرین می‌کنند. برای عربستان حلال است اما برای عراقی‌ها حرام! چون عربستان با آمریکاست و عراق با آمریکا نیست. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📅 ۱۲ آذر ۹۸ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
دلایل_دشمنی_ایران_و_اسرائیل_9خرداد98_کرج.pdf
908.4K
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ دلایل دشمنی ایران و اسرائیل 📅 ۹ خرداد ۹۸ 📍کرج 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
کفر، به سیستم رسیده است 🔹کافر نمی‌گوید فقط خدا و پیغمبر و معاد وجود ندارد، بلکه می‌گوید خیلی چیزها
ضرب‌شست اباعبدالله علیه السلام 🔹فرق یزید با بقیه در این است که او داشت سیستم کفر را می‌آورد. 🔺 نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
ضرب‌شست اباعبدالله علیه السلام 🔹پیامبران الهی از همان ابتدا سیستمِ کامل را دارند چون به وحی وصل هستند، اما کفر چون به وحی وصل نیست، با آزمون‌ و خطا این کار را می‌کند. برای همین خدا برای موسی علیه السلام می‌گوید فرعون مقابلش بود اما برای حضرت‌ نوح علیه السلام می‌گوید یک سیستم بود، سیستمی که بر دنیای نوح مسلط شدند، فلذا چاره‌ای نبود و زمین باید کلاً پاک‌سازی می‌شد. 🔸 فرق یزید با بقیه در این است که او داشت سیستم کفر را می‌آورد. معاویه هم خدا و پیغمبر را قبول نداشت، می‌گفت: «تا روزی که اسم پیامبر را از سر مأذنه‌ها نیندازم آرام نمی‌گیرم.» اما معاویه جرئت نکرد این را علنی کند. یزید علنی کرد، رسماً گفت: «بنی‌هاشم با حکومت بازی کرد، نه وحی‌ای آمده نه پیغمبری.» 🔹 کُفر داشت در قامت و لباس اسلام، سیستماتیک می‌شد، همان طور که کفر در قامت یهود سیستماتیک شد، این بدن به کُما رفته بود و داشت بیهوش می‌شد و شوک لازم داشت، لذا اباعبدالله علیه السلام گفت: «تکه‌ تکه می‌شوم اما نمی‌گذارم مدل یزیدی اسلام ثبت شود.» قبلی‌ها منافق بودند، برای همین وقتی حضرت‌ اباعبدالله و سپس حضرت ‌زینب و حضرت‌ سجاد علیهم السلام تودهنی را زدند، یزید گفت: «یک نفر اذان بگوید.» یعنی او هم در لاک نفاق رفت. 🔸 بعد از او دیگر هیچ خلیفه‌ای جرئت نکرد امام‌ معصوم را علنی بکُشد. یهودیت بعد از حضرت‌ موسی به بُت‌پرستی کشیده شد، مسیحیت هـم بعد از حضرت‌ عیسی به بُت‌پرستی و صلیب‌پرستی کشیده شد اما بعد از آقا رسول‌الله صلی الله علیه و آله بُت‌پرستی برنگشت. این ضرب‌شست اباعبدالله بود. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ نبرد سیستماتیک در جغرافیای آخرالزمان 📅 ۱۲ آذر ۹۸ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
| اشرافی‌گری؛ یعنی مرگ انقلاب 🔹 انقلابی‌گری‌ای که نسبت به استقلال کشور بی‌ توجه باشد، نه‌ تنها انقلابی‌گری نیست بلکه در تضاد با انقلاب است. اولین شعارمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود. 🔸همۀ دردمان این بود که چرا شاه آدم آنهاست و تمام تصمیماتی که می‌گیرد، به نفع آنهاست؟ چرا از خودش هویتی ندارد و برای ایران تصمیم نمی‌گیرد بلکه برای آن‌ها تصمیم می‌گیرد؟ 🔹 اگر امروز عده‌‌ای در کشور هر تصمیمی که می‌گیرند، برای آنها بگیرند، چه فرقی با شاه دارند؟ آیا مشکل ما فقط این بود که آدم‌ها عوض بشوند؟ یعنی اگر آدم‌ها ریش داشته باشند، یقه ببندند و انگشتر عقیق بیندازند، مشکل حل می‌شود؟ اینطور نیست. 🔸 وقتی چهل سال از انقلاب بگذرد و مسئول جمهوری اسلامی ایران به اشرافی‌گری افتخار کند، این مرگ انقلاب است. این انقلاب نیاز به شوک و تنفس مصنوعی دارد. باید کمکش کرد... 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۱۵ 📥 لینک دانلود نسخه کامل 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis