مرد صبور انتخاب كنيد :) 🤍🎀
-ترافيكه ؟ طورى نيست كه ، ميريم .
-كيفت رو جا گذاشتى ؟ عيبى نداره ميريم برش ميداريم .
-تصادف كردى ؟ لوكيشن بفرست ، خودت كه چيزيت نشد ؟
-ليوان شكست ؟ فداسرت .
-متوجه نشدى ؟ بذار دوباره برات توضيح ميدم .
-مشكلى پيش اومده ؟ با هم حلش ميكنيم .
-ناراحتى ؟ ميام باهم حرف بزنيم .
پیدا کردن نقطه ضعف های دیگران کمی هوش میخواهد ؛ اما سوءاستفاده نکردن از آنها ، مقدار زیادی شعور ..