و من ..
ای کاش می توانستم
این دلِ خسته و غمگین را
دور از چشم همگان
انگار که برای من نیست ،
کنار خیابان رها کنم : )))
_ بدترین لحظه ؟
+ لحظهای که متوجه میشی آدم مورد علاقهت ، آدم زندگی و آیندهت نیست .
اول مطمئن شید عشقه ، هورمون نیست ،
تنوع نیست ، تنهایی نیست ، فرار نیست ،
توهم نیست ، بعد مطرحش کنید .
آدما عروسکِ بازی شما نیستن ..