من از هدر رفتن جوونیم بیزارم ،
اینکه چشم روی هم میزارم میبینم
بزرگ و بزرگتر شدم ولی عملا هیچ
دستاورد چشمگیری نداشتم ،
نه پیشرفت کاری ، نه پس اندازی ،
نه سفر و خاطرههای خوبی ، نه عشقی ،
تازه به هیچ کدوم از آرزوهام هم نرسیدم و برعکس چیزهایی تجربه کردم که اصلا
دوست نداشتم زندگیشون کنم : )