مَـأوا ؛
. در پیکر بی جان خود را تا محرم میکشم ترین حالت ممکن قرار دارم :)) .
در" اصن میشنوی این صدامو " ترین حالت ممکنم ..
خودت یه کاری بکن آقای امامحسین :)
یه بزرگی میگفت تو محرم دلت شکست ، حالت بد بود ؛ بزار شب نهم از دردات واسه عباس بگو ، خیلی خوب میفهمه آخه خودش شرمنده شده و از قدیم گفتن شرمندهها را مگر شرمندهای یاری کند ..
همهی اُمیدم اینه شب ِنهم به دلم نگاه کنی :)