بازنگرد
که عشقِ من، نیمکتی
در تفرجگاهی عمومی نیست
که هر بار بخواهی آن را ترک کنی
و هر زمان که بخواهی به آن بازگردی
عذر خواهی نکن،
گلولهیِ شلیک شده باز نمیگردد.
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
من که بیچاره شدم کاش ولی هیچ دلی
گیر لحن بم مردانه محکم نشود
- #نفیسه_سادات_موسوی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
آرام و روان و نرم و سنجیده رَوَد
ما ناله کنان و یار... نشنیده رود!
یک عمر گذشت و عاقبت فهمیدیم
از دل نرود هر آنکه از دیده رود!
#شهریار
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
دوش در خواب لب نوش تو را بوسیدم
خواب ما به بود از عالم بیداری ما
- #فروغی_بسطامی
#شاخه_نبآت
🌙. @Mava_a
بايد حرف بزنيم
گفت و گو کنيم
زندگي را دوست بداريم
و بیترس و انتظار
اندکی عاشقی کنيم ..
- #سيد_علی_صالحی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
دلم ز ِهَر چه به غیر از تو بود، خالی ماند...
دراینسَرا، تو بمان؛ ای که ماندگارتویی!!
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
شده هی گم بشوی در خودت و دم نزنی؟
مـن غریبانهترین حالت دردم به خدا
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
ماوی
کمیروضه... 🥀. @Mava_a
ببینمیتوانیبمانی بمان!
اگرراهداردبمانی بمان!
عزیزم!
توخیلیجوانی بمان!...
دستها گرمی آغوش تو را کم دارند
آخ از این فاصلهها، فاصلهها را چه کنم؟!
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a