ماوی
زندگی میکردی فرزندم! #هِناس
اگرخودتو لوس کنی مجبورمیشیم دسته جمعی قربون صدقه بریم ها!!
#مجهول
ماوی
🐭14
آح...
خیلی سخت بود وقتی ب مدت تقریبا یک ماه هر روز و شب همدیگرو میدیدیم و پیش هم بودیم....
و از۱۶فروردین از هم دور شدیم ب دلایلی تاااااا شاید جمعه این هفته....
دوری خیلی سخته
خیلی💔
دعا کن وقتی ک بهش رسیدی حالت ب اونجایی نرسه ک بگی خوشبحال زمانی ک بهش نرسیده بودم
(این رو کُلی گفتم فکر نکنید ک الان خودمم این حس رو دارم)
#نآرنج
ماوی
دسشویی رفتنت و اینجوری توجیه نکن😒😂 #مهروماه
همیشه توخانواده ها دوتاخواهر هستن که خیلی هم نظرن
توخانواده ماوی توهمون نقشو داری برای من😂😎
#مجهول