یه روزی یه کسی وارد زندگیتون میشه!
که تک تک واژه های لغت نامه تونو از نو معنا میکنه واستون!
زندگیو عشقو براتون تعبیر میکنه!
کاری میکنه بفهمید قبل اون زندگی نکردید اصلن!
اونقد توقعتونو میبره بالا که دیگه جز اون و بعد اون هیچی به چشمتون نمیاد!
یه روز یکی میاد که بدجور عزیزی میکنه و عزیز میشه!
من قول میدم که میاد ولی وقتی اومد نذارید بره هیچوقت!
از دستش ندید! قدرشو بدونید!
قولِ اومدنش با من! قولِ موندنش با شما!
پ.ن: ایشالا که اومده باشه برای شما :)
#شاخه_نبآت
🌙. @Mava_a
در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا
سرها بریده بینی بیجرم و بیجنایت
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
اگه دیدی کسی از تنهایش لذت میبره بدون راز قشنگی تو دلش داره!!
و اگه تونستی حریم این تنهایی رو بشکنی بدون تو از رازش قشنگ تری :)
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
آغوش تو دلچسب ترین حلقه دنیاست؛
زین حلقه مکن رحم بہ من
تنگ ترش کن...
#آذرقاسمی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
لب دوختیم و خیره به چشمان هم شدیم
نازم به این سکوت که با گفت وگو گذشت
- #یدالله_مفتون_امینی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
لوریا: من خیلی از رنگ بنفش خوشم میاد
جان: چه خوب، منم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم،
بنفشو یه کم کمرنگ کنی میرسی به آبی، رنگ های نزدیکی هستن تقریبا...
لوریا: آره، رنگ های نزدیکی هستن.
جان: البته نیازی به اینهمه فلسفه بافی نیست،
دوسِت دارم...!
حتی اگه تو از سفید خوشت بیاد،
من از مشکی!
- من از بنفش خوشم میاد، خیلی زیاد، تو چی؟!
#شاخه_نبآت
🌙. @Mava_a
با هیچ کَسَم میل سخن نیست ولیکن
تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی
- #مجتبی_قندالی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a