کلبه درویشی
میفرمایند از اونجا که مردم داخل خیابون نسبت به تفاهم مطالبه و اعتراض دارن و نمیدونن ما ازشون فقط یه
عارضم به خدمتتون که شما سگ کی باشید که بخواید جمع کنید تجمعات رو؟
مگه اصلا با دستور شماها اومدیم که بخوایم با دستور شماها بریم؟
همون که دستور داده هروقت صلاح بدونه میگه که دیگه کافیه
جسمیت انسان محکوم به جدا شدن از هرچیزیست که با آن انس و الفت میگیرد اما اگر آن چیز به روح انسانی نفوذ کند، هیچ مرحلهای از فنا توانایی جدا کردن آن از انسان را ندارد
و عالیترین و باقیترین رابطه که پاسخگوی تمام نیازهای انسانیست و تضادی با روح ندارد، ارتباط با آفرینندهی انسان است
انسان، چیزی را خدای خود میداند که در او تضاد به وجود نیاورد و تمام زندگیش را زیر بال و پر بگیرد. برای انسانِ دنیوی اسیر ماتریالیسم قرن ۲۱، خدا عبارت است از مادهپرستی و مادیپرستی و شهوترانی و این است که انسان غربی و غربزده هرروز بیشتر در پی کسب مادیات و شهوات جنسی و غیرجنسی میدود و خود را فرسودهتر میکند
دریغ از اینکه خدایان مادی قرن ۲۱، تضادهای خود را از جسم انسان دور کرده و به فطرت و روح انسانی او میریزند و اینگونه است که انسان امروز، حیوانی دوپاست که به قلههای غلبه بر مادیات رسیده است اما از درون، از برخی حیوانات نیز پستتر است
انسانهایی که فطرت خویش را گم کنند و روابط و ضوابط و نیازهای خویش را در پستترین مرتبهی جهان، یعنی جهان مادیات، خلاصه کنند و محدود کنند، روزی به خود میآیند و میبینند که هیچچیز، هیچچیز و هیچچیز از آنهمه رابطه گسترده و ضابطه عمیق نزد خود ندارند و هرچه بوده را یا دیگری گذاشته از جهان ماده کوچ کرده و یا درنهایت خود مجبور به این کار میشوند
و این جبر، حق انساننماهاییست که تن به ذلت و منت طبیعتی که بر آن جبر مطلق حاکم است دادند تا شاید روزی چند با رفاه ظاهری و جسمانی بیشتری زیست کنند و شکمهای خود را از شهوت غذا پر کنند و توان خود را در شهوت جنسی خالی کنند
هدایت شده از می و معشوق؛
باز آ باز آ هرآنچه هستی باز آ
گر گبر و یهود و بتپرستی باز آ
این درگه ما درگه نومیدی نیست
صدبار اگر توبه شکستی باز آ
- ابوسعید ابوالخیر
خوندید متن توافق رو؟
هنوزم معتقدید چرند میگفت نبویان؟
هنوزم معتقدید این توافق با این وضعیتش به نفع ماست؟
اگه پیاماتونو تو کانال نمیذارم دلیلش جواب نداشتن یا دیکتاتوربازی نیست
حوصله ادامه یه بحث رو یه موقعی ندارم
خسته شدم
همین
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir