eitaa logo
مهدی یاوران
160 دنبال‌کننده
866 عکس
1.1هزار ویدیو
13 فایل
ارتباط با ادمین: @Salam_mahdii
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۵۳ ↩️ شامل آیات ۲۳ تا ۳۰ سوره مبارکه 🔻امام علی (علیه‌السلام) می‌فرمایند: «حَقُّ الوَلَدِ عَلَی الوالِدِ اَن یُحَسِّنَ اسمَهُ وَ یُحَسِّنَ اَدَبَهُ وَ یُعَلِّمَهُ القُرآنَ»؛ حق فرزند برپدر این است که او را نام نیکو نهد، به خوبی تربیت کند و به او قرآن بیاموزد. 📚 (نهج‌البلاغه، حکمة ۳۹۹) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
سلام دوستان صبحتان بخیر ان شاءالله
با نام و یاد خداوند سبحان وسلام و صلوات بر انبیاء و اولیا صلحا و شهدا و چهارده معصوم علیه السلام
روز مان را اغاز میکنیم با توسل بر اهل بیت و عهدی نو با صاحب عصر و زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
به کوری چشم منافقان حضور پر شور مردم در یکی از محلات پا رس آباد مغان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ای مهربان‌ترین پدر! 🌿اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من 🌿دل من داند و من دانم و دل داند و من أللَّھُـمَ عَـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج 🤲 اعضای کانال 🎯 @Farajaleb
یک آیه وَالَّذِينَ إِذَا أَنفَقُوا لَمْ يُسْرِفُوا وَلَمْ يَقْتُرُوا وَكَانَ بَيْنَ ذَلِكَ قَوَامًا فرقان - ٦٧ و کسانی که هرگاه انفاق کنند، نه اسراف می‌نمایند و نه سخت‌گیری؛ بلکه در میان این دو، حدّ اعتدالی دارند. ********** نکته ها: كلمه ى «قَوام» به معناى حد وسط و كلمه ى «قِوام» به معناى وسیله ى قیام است. امام رضاعلیه السلام مقدار هزینه و انفاق معتدل را همان مقدار معروفى دانستند كه در سوره بقره آمده: «على الموسع قدره و على المقتر قدره متاعا بالمعروف» [348] یعنى توانگر در شأن توانمندى خود و تهیدست در حدّ توان خود مطابق عُرف پسندیده و شأن خود بدهد. [349] امام صادق علیه السلام فرمود: بخشش در راه باطل، اسراف است (گرچه كم باشد) و بخل در راه حقّ، اِقتار است. [350] در جاى دیگر از قرآن كریم نیز مى خوانیم: «لا تجعل یدك مغلولةً الى عنقك و لا تبسطها كل البسط» [351] نه دستت را به گردنت غل و زنجیر كن و بخیل باش و نه كاملاً آن را باز بگذار و ولخرجى و اسراف كن. امام صادق علیه السلام مقدارى سنگریزه از زمین برداشت و مشت خود را بست و فرمود: این اِقتار (سختگیرى و بخل ورزیدن) است، سپس مشت دیگرى برداشت و دست خود را چنان گشود كه همه ى سنگریزه ها به زمین ریخت، آن گاه فرمود: این اسراف است. بار سوّم مشت دیگرى برداشت و دست خود را كمى باز كرد به طورى كه مقدارى از سنگریزه ها ریخت و مقدارى در دستش باقى ماند، سپس فرمود: این، قَوام و اعتدال و حد وسط است. [352] ----- 348) بقره، 236. 349) كافى، ج 4، ص 56. 350) تفسیر نمونه. 351) اسراء، 29. 352) تفسیر كنزالدقائق. ********** پیام ها: - انفاق براى عبادالرحمن، یك وظیفه ومسأله ى قطعى است. «اذا انفقوا...» (در ادبیات عرب «اِذا» نشان عملى شدن و «لَو» نشان عملى نشدن است.) - نماز شب و ترس از جهنّم و خوف الهى، باید در كنار رسیدگى به محرومان جامعه باشد. «یبیتون لربّهم - انفقوا» - انسان مالك است، ولى در خرج كردن محدودیّت دارد. «لم یسرفوا» - اسراف جایز نیست، حتّى در انفاق. «اذا انفقوا لم یسرفوا» - بندگان خاصّ خداوند، از بخل بدورند. «لم یقتروا» - امّت میانه ووسط، باید برنامه هاى معتدل داشته باشد. «و كان بین ذالك قواما» - میانه روى در عبادت و انفاق، ارزش است. «قَواما» **********
رسید تراکنش افتتاح حساب رایگان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دریافت جایزه نقدی. برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید👇 https://banket1.asr24.com/?og=489659f4f8
برادر نریمانی عزیز اجرت با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
رسید انتقال وجه مقصد: 5892101419673286 دارنده مقصد: سلام پناهي مبلغ: 5,000,000 ریال مبدأ: 6063********1652 تاریخ: شنبه 1402/12/12 17:39 شماره پیگیری: 406217921779 افتتاح حساب رایگان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دریافت جایزه نقدی. برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید👇 https://banket1.asr24.com/?og=489659f4f8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۵۴ ↩️ شامل آیات ۳۱ تا ۳۷ سوره مبارکه 🔻پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند:: «علَيكُم بتَعَلُّمِ القرآنِ و كَثرَةِ تِلاوَتِهِ»؛ بر شما باد آموختن قرآن و بسيار خواندن آن. 📚[كنز العمّال: 2368] 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
بسمه رب شهدا وصدیقین سلام دوستان ، صبحتان عالی ، حال و روزتان هم شهدای
سلام ودرود
مهدی یاوران
سلام برادر داد گر عزیز قبول باشه ان شاءالله
سلام دوستان بسیار عزیز 🌲🌲جهت اطلاع 🌲🌲🌲 عزیزان دم عید است و چشم نیازمندان و درماندگان و بی کسان ،به گروه‌های جهادی و چشم امید ما اول به لطف و رحمت خدا و عنایات امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و دوم به شما دوستان بزرگواران است که در روزهای دم عیدی با کمک شما بتوانیم دل بندگان خدا را شاد کنیم که خداوند دل شما را در دنیا و اخرت شاد کند خداوند رزاق و قادر است ما در مهدی یاوران و در گروه جهادی شهید احمد کاظمی در خدمتتان هستیم و خواهیم بود ان‌شاءالله https://eitaa.com/Mahdi_yavaran_ziaossalehin
29.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 💮 داستان شنیدنی استاد دانشگاهی که از تگزاس آمریکا به ایران آمده و در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل است . آیت الله محسن قمی 🌴به مهدی یاوران بپیوندین 🌴👇 https://eitaa.com/Mahdi_yavaran_ziaossalehin
🔴 در ، شدن به وسیله ی غصب و تجاوز است. حضرت محمد(ص) ✳️ در آخرالزمان، به مؤمنان واقعی ابله و بی عقل می گویند. امام صادق(ع) ✳️ در آخرالزمان، شب ها دیر می خوابند و قضا می شود. حضرت محمد(ص) ✳️ در آخرالزمان، مردم از می گریزند. حضرت محمد(ص) ✳️ در آخرالزمان، مؤمن بی ارزش و کار عزیز می شود. امام حسن عسکری(ع) ✳️ در آخرالزمان، ، بد و می شوند. حضرت علی(ع) ✳️ در آخرالزمان، برای حفظ باید از محل گناه گریخت. حضرت محمد(ص) ✳️ در آخرالزمان، سلامت دین در بیشتر است. امام زمان(عج) ✳️ در آخرالزمان، را به اسم هدیه می ڪنند. حضرت محمد(ص) ✳️ در آخرالزمان، گرد و غبار همه را فرا می گیرد. حضرت محمد(ص) ✳️ در آخرالزمان، هر ڪه دینش را حفظ ڪند اجر پنجاه را دارد. حضرت محمد(ص) ✳️ در آخرالزمان، بعضی از مردم صفت می شوند. حضرت محمد(ص) ✳️ در ، مردم غصه از بین رفتن دینشان را نمی خورند. حضرت محمد(ص) ✳️ در آخرالزمان، هیچ چیز تر از مال پیدا نمیشود امام هادی(ع) ✳️ در آخرالزمان، حفظ بهترین ڪار است. امام باقر(ع) ✳️ در آخرالزمان، مؤمن واقعی از غصه آب می شود. حضرت علی(ع) ✳️ در آخرالزمان، ارزش در نظر مردم پایین می آید و دنیا باارزش می شود. حضرت محمد(ص) 📚منبع ڪتاب چهل حدیث آخرالزمان 💜🌹🍀🍀🌹💜 🌸گر پرده ز رخ باز نماید مهدی 🍀ازخلق جهان دل برباید مهدی 🌸ای شیعه چنان منتظر مولی باش 🍀گویی که همین لحظه بیاید مهدی اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج 🌺 الله
یک آیه وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَيْبِ لَا يَعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ وَيَعْلَمُ مَا فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلَّا يَعْلَمُهَا وَلَا حَبَّةٍ فِي ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلَا رَطْبٍ وَلَا يَابِسٍ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُّبِينٍ انعام - ٥٩ کلیدهای غیب، تنها نزد اوست؛ و جز او، کسی آنها را نمی‌داند. او آنچه را در خشکی و دریاست می‌داند؛ هیچ برگی (از درختی) نمی‌افتد، مگر اینکه از آن آگاه است؛ و نه هیچ دانه‌ای در تاریکیهای زمین، و نه هیچ تر و خشکی وجود دارد، جز اینکه در کتابی آشکار [= در کتاب علم خدا] ثبت است. ********** نکته ها: «مفاتح»، یا جمع «مِفتَح» به معناى گنجینه و خزانه است، یا جمع «مِفتاح» به معناى كلید است، ولى معناى اوّل مناسب تر است. (356) كلمه ى تر و خشك، كنایه از همه ى چیزهایى است كه مقابل همند، مثل مرگ و حیات، سلامتى و مرض، فقر و غنا، نیك و بد، مجرّد و مادّى. این مطلب در آیه ى «و كلّ شى ء أحصیناه فى امامٍ مُبین» (357) نیز بیان شده است. شاید مراد از سقوط برگ ها، حركات نزولى و مراد از دانه هاى در حال رشد زیر زمین، حركات صعودى باشد. (358) ----- 356) تفسیر المیزان. 357) یس، 12. 358) تفسیر فى ظلال القرآن. ********** پیام ها: - دلیل آنكه عذاب عجولانه اى كه كفّار تقاضا مى كنند فرا نمى رسد، علم خداوند به اسرار هستى است. «ما تستعجلون... و عنده مفاتح الغیب» - احكام الهى بر اساس آگاهى او بر غیب و شهود است. «اِنِ الحُكم الاّ للّه - و عنده مفاتح الغیب» - دامنه ى علم غیب، گسترده تر از علوم عادّى است. (زیرا قرآن درباره آن تعبیر انحصارى دارد.) «لا یعلمها الاّ هو» - بر خلاف كسانى كه مى گویند خداوند تنها به كلیّات علم دارد، خداوند به همه چیز دانا و از همه ى جزئیّات هستى آگاه است. پس باید مواظب اعمال خود باشیم. «لا تسقط من ورقة...» - جز خداوند، هیچكس از پیش خود علم غیب ندارد. «و عنده مفاتح الغیب لایعلمها الاّ هو» - در جهان، مركزیّتى براى اطلاعات وجود دارد. «فى كتاب مبین» - نظام هستى، طبق برنامه ى پیش بینى شده اى طراحى شده است. «كتاب مبین» **********
35.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸 جشن بزرگ خانوادگی نیمه شعبان در 6 اسفند 1402 ✅ بخش دوم : ✍ توسط بنیاد فرهنگی و تربیتی ضیاءالصالحین، سپاه، حوزه علمیه پارس آباد و شهرداری به کانال رسمی «ستاد مراسمات بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین» بپیوندید 👇 🆔 @marasemat_ziaossalehin