#همسرداری
افرادی هستند که در برابر جمله ی زیبا و معجزه گر
💞دوستت دارم💞
مقاومت می کنند. این افراد چه کسانی هستند❓
✅ کسانی که گمان می کنند گفتن جمله ی دوستت دارم به همسر،یعنی تقلید از غربی ها و همین را بهانه می کنند و از بیان آن خود داری می کنند.
✅ افراد بی انصافی که تصور می کنند اگر از این کلمه استفاده کنند، طرف مقابل سو استفاده می کند. خانم ها می گویند: آقایان پررو می شوند و مردها می گویند : زن ذلیلی است
✅ افرادی که فکر می کنند طرف مقابل به خصوص خانوم ها از به کاربردن این جمله خواسته ای دارند و برای برآوردن خواسته شان این جمله را به کار می برند.
✅ افرادی که درون گرا و کم حرف هستند، می گویند: همین که درون دل مان دوستش داریم کافی است و نیاز به ابراز نیست.
✅ افرادی که معتقدند ما دوست داشتن را در عمل نشان می دهیم و نیاز به گفتن نیست.
#خانواده
9.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ ویژه ایام سالگرد شهید سلیمانی
📽نماهنگ | «پهلوان قاسمِ نامدار»
👆روایت حضور تاریخی رهبر انقلاب در منزل یک شهید کرمانی با همراهی شهید حاج قاسم سلیمانی؛
🌷دیداری که حضرت آیتالله خامنهای در آن گفتند «این آقای حاج قاسم از آنهایی است که شفاعت میکند انشاالله»
🌴در قالب شعرخوانی آقای آهنگران در ابتدای دیدار دوم دیماه مردم کرمان و خوزستان با رهبر انقلاب
مداحی_آنلاین_بارون_کربلا_پویانفر.mp3
8M
⏯ #استودیویی #امام_زمان(عج)
🍃دل آرام جهان
🍃آرزوی من یا صاحب الزمان
🎙 #محمدحسین_پویانفر
🌙 #شبتون_امام_زمانی
🌷 #التماس_دعا
🌷🌷🌷🌷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#مولاجانم
🍁ای که آمال همه منتظرانی بازآ...
شيعيان در غم هجر تو به حالی زارند...
🍁حسرت ديدن رويت به دل ما مگذار...
زود بازآ که همه منتظر دلدارند...
#العجلمولایغریبم
تعجیل در فرج مولایمان صلوات
#شبتونمهدوی🌙
🌺🌺مولانا الإمامُ الحسنُ المجتبی عليه السلام:
🌺لا تُجاهِدِ الطَّلبَ جِهادَ الغالِبِ ، و لا تَتَّكِلْ على القَدَرِ اتِّكالَ المُستَسلِمِ ،
🌺فإنّ ابتِغاءَ الفَضلِ مِن السُّنَّةِ ، و الإجمالَ في الطَّلبِ مِن العِفَّةِ
🌺و لَيسَتِ العِفَّةُ بدافِعَةٍ رِزقا و لا الحِرصُ بِجالِبٍ فَضلاً
🌺فإنَّ الرِّزقَ مَقسومٌ ، و استِعمالَ الحِرصِ استِعمالُ المَآثِمِ .
🌺🌺مولانا حضرت امام حسن مجتبی عليه السلام:
🌺در طلب روزى، همانند كسى كه براى چيره شدن [بر حريف ]تقلاّ مى كند تقلاّ مكن ،
🌺و به تقدير نيز چندان تكيه مكن كه از كار و كوشش دست كشى ؛
🌺زيرا در جستجوى فضل [و روزى] خدا رفتن از سنّت است و آرام بودن در طلب روزى از خويشتندارى و مناعت طبع.
🌺نه خويشتندارى و مناعت طبع، روزى را از انسان دور مى كند و نه حرص ، روزى را زياد مى كند ؛
🌺چون روزى قسمت شده است و حرص زدن، موجب افتادن در ورطه گناهان است .
بحار الأنوار : 78/106/4 .
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
#سلام_امام_زمانم🥀
🔅السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْوَلِيُّ النَّاصِحُ...
🌱سلام بر تو ای مولایی که یک لحظه ما را فراموش نمیکنی و دستان مهربانت همیشه پشت و پناه ماست...
📚زیارت امام زمان در روز جمعه_مفاتیح الجنان
┄┅═✧❁✧═┅┄
#مولای_من🥀
🌱جمعه به جمعه چشم من
منتظرنگاه تو ...
کی دل خستهام شود
معتکف پناه تو...
🌱زمـزمهی لبان من این طلب است از خدا...
کاش شـوم من عاقبت یک نفر از سپاه تو...
🔴 اوضاع و شرایط قبل از ظهور، در منطقهٔ خاورمیانه...
✍️ يکی از حوادث قبل از ظهور، افزايش و تداوم قتل و غارت در ميان مردم، به خصوص در منطقه خاور ميانه است. اين مسئله، باعث ترس همگانی، سلب آسايش و سختی برای همه میشود.
🔹 عبدالله بن سنان روايت كرده است كه امام جعفر صادق علیه السلام فرمود:
«يَشْمَلُ اَلنَّاسَ مَوْتٌ وَ قَتْلٌ حَتَّى يَلْجَأَ اَلنَّاسُ عِنْدَ ذَلِكَ إِلَى اَلْحَرَمِ فَيُنَادِي مُنَادٍ صَادِقٌ مِنْ شِدَّةِ اَلْقِتَالِ فِيمَ اَلْقَتْلُ وَ اَلْقِتَالُ صَاحِبُكُمْ فُلاَنٌ.»
مرگ و کشتار، مردم را فرا میگيرد تا اينکه مردم درآن وقت به حرم الهی پناه میبرند. در آن هنگام خبر دهنده راستگويی به دليل شدت کشتار، ندا میدهد: برای چه قتل و کشتار؟! امامتان فلانی است»
🔹 در حديثي ديگر، امام رضا علیه السلام فرمودند: «قُدَّامَ هَذَا اَلْأَمْرِ قَتْلٌ بُيُوحٌ قُلْتُ وَ مَا اَلْبُيُوحُ قَالَ دَائِمٌ لاَ يَفْتُرُ.»
پيش از اين امر، کشتار بيوح است». پرسيدم: بيوح چيست؟ فرمود: «دائم لا يفتر دائمی است و قطع نمیشود». يعنی قبل از ظهور، کشتار و غارتی دامنگير مردم میشود که تمامی ندارد.
🔹 امام باقر علیهالسلام فرمودند:
«الباقر علیه السلام: وَ یُذِیقَ بَعْضَکُمْ بَأْسَ بَعْضٍ وَ هُوَ أَنْ یَقْتُلَ بَعْضُکُمْ بَعْضاً وَ کُلُّ هَذَا فِی أَهْلِ الْقِبْلَهًْ.»
شما یکدیگر را خواهید کشت و تمام این اعمال در میان اهل قبله (مسلمانان) صورت میگیرد.
📗بحارالأنوار، ج ۵۲، ص ۲۹۶
📗الغيبة (للنعمانی) ج ۱، ص ۲۶۷
📗بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۱۸۲
📗قرب الإسناد ج ۱، ص ۳۸۴