eitaa logo
🌄 مهمانان خدا 💕
307 دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
5.9هزار ویدیو
50 فایل
پیامهای گوناگون. قرآن حدیث یاد شهدا و....
مشاهده در ایتا
دانلود
مداحی آنلاین - نماهنگ کجایی - ستوده.mp3
5.75M
امام زمان حالمان خوب نیست😔 کاش برگردی.... جمعه و شنبه بهانه است کاش امروز برگردی، دلمان... 💔😢
✅ سنگِ راه نباش! حجاب یعنی همین دقت در برخورد؛ که آلوده نشوی و آلوده نسازی؛ که اسیر نشوی و اسیر ننمایی. حجاب، فقط این نیست که زن خود را بپوشاند؛ که زن و مرد، هر دو باید در این دنیایی که راه است و میدان حرکت است و کلاس و کوره است، سنگ راه نباشند و دیگران را در خود اسیر نسازند و چشم‌ها و دل‌ها را نگه ندارند و در دنیا نمانند. 📚 از کتاب
📢 روحانی پرهیزکار و پاک نهاد 🔹این روحانی پرهیزکار و پاک نهاد بخاطر تربیت جوانهای مؤمن و معرفت‌جوی در طول دهها سال، حق بزرگی بر گردن همه‌ی مشتاقان معارف اسلامی دارد و امید است برکات ناشی از نفس پاک و مؤثر ایشان همواره مستدام گردد. ✏️ بخشی از پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله حاج میرزا عبدالکریم حق‌شناس. ۱۳۸۶/۵/۲ 🗓 ۲مرداد، سالروز درگذشت آیت‌الله حق‌شناس
❤️ جسم و روحم با حرم گشتہ عَجین حال و روزم با غمٺ گشتہ غَمین این سہ جملہ خواب شبهاے من اسٺ ڪربلا پاے پیاده أربعین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️مرحوم استاد فاطمی نیا : فراموشی و غفلت از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، بسیار ظلمت آور است . یاد آن حضرت نباید اختصاص به روز جمعه و دعای ندبه داشته باشد و بس .
🌷 🌷 ! 🌷یک روز «ابوالقاسم» برای ما تعریف می کرد: «در جریان محاصره سوسنگرد با چهار نفر از برادران برای شناسایی مواضع نیروهای بعثی رفته بودیم. در مراجعت راه را گم کرده بودیم و در مسیر ناشناخته ای که نمی دانستیم و پر از مین بود وارد شدیم. همگی مردد بودیم که مسیر قبلی ما از کدام طرف است. 🌷ناگهان یکی از گاوهایی که در منطقه پراکنده بودند، درست در جهت راهی که انتخاب کرده بودیم به راه افتاد و بلافاصله روی مین رفت و تکه تکه شد و ما که نصرت خدا را در این حادثه احساس کردیم، مسیر خود را تغییر دادیم.» : همسر بسیجی شهید «ابوالقاسم ناصری»
💔غریب در انتظار غریب ▪️امام حسین علیه‌السلام: 🔸صاحب این امر (حضرت مهدی) رانده و آواره است، و در پی خونخواهی پدرش خواهد بود. 🔹... صَاحِبُ الْأَمْرِ الطَّرِيدُ الشَّرِيدُ الْمَوْتُورُ بِأَبِيه‏... 📚كمال الدين، ج‏۱، ص: ۳۱۸