12.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجتالاسلام احمد پناهیان :
دشمن می خواهد با یک تیر چند نشان را بزند .
در جامعه بی عفاف خبری از رضایت ، آرامش ، کار خیر ، راحتی ، حس همگرایی ، خشوع و تواضع ، احترام ، تفکر ، ایثار و . . . نیست .
چرا فقط امام جامعه باید بفرماید
بی حجابی حرام شرعی و حرام سیاسی است .
همه علما باید فریاد بزنند و همه مردم باید با بی حجابی مبارزه کنند.
قربانی کردن نقش همسری و مادری، مولود تمدن غرب است که بر زخم آسیب های سنت نشست
این همه دختر مجرد دهه شصت فدای همین فدا کردن نقش مادری و همسری به نقش اجتماعی زن شدند، هیچ کس هم از خودش نپرسید چرا باید ازدواج دختران به تحصیل و اشتغال گره بخورد ، چرا باید دختران صبر کنند برای ازدواج که جای پایی در جامعه برای خود پیدا کنند ؟؟
کدام یک از زنان اثر گذار تمدنی ما منتظر ایفای نقش اجتماعی خود برای ازدواج بودند؟
حضرت زهرا ،حضرت زینب؟کدامشان؟
مگر ما میخواهیم چقدر در جامعه اثر گذار باشیم که اثرمان بیشتر از حضرت زینب باشد ؟ پس چرا این بانو مادری و همسری را قربانی نقش سیاسی خود در عاشورا نکردند؟
چه خیانتی که به دختران شیعه به اسم تحصیل و اشتغال شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برداشتن حجاب زنان ایرانی همان چیزی است که مسئول سازمان سیا میخواهد...
صحبت های پروفسور مایکل جونز فرانسوی با زنان ایرانی
⭕️ دعای روز بیستوهفتم ماه مبارک رمضان
🔻 اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیْلَةِ القَدْرِ و صَیّرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الی الیُسْرِ و اقْبَلْ مَعاذیری و حُطّ عنّی الذّنب و الوِزْرِ یا رؤوفاً بِعبادِهِ الصّالِحین
🔸 ای خدا در این روز فضیلت لیلهالقدر را نصیب من گردان و تمام امور و کارهای مشکل مرا آسان گردان و عذرهایم را بپذیر و وزر و گناهم محو و نابود ساز ای رئوف و مهربان در حق صالحان
11.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا مردم حجاب را موضوعی ارزشی میدانند نه واقعی؟!
۴۰ سال دین را چطور معرفی کردهایم؟
زشت است برای حوزه و دانشگاه که هنوز درباره حجاب بحث میکنیم
چرا به حجاب مثل ماسک نگاه واقعی نداریم؟
«حجت الاسلام پناهیان»
⭕️ دعای روز بیستوهشتم ماه مبارک رمضان
🔻 اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ و اکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ و قَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین.
🔸 ای خدا در این روز اعمال نافله و مستحبات مرا بهره وافر عطا فرما و مرا با تحقق درخواستها اکرام فرما و وسیله مرا بین وسایل و اسباب به سوی حضرتت نزدیک ساز ای خدایی که سماجت و الحاح بندگان تو را باز نخواهد داشت.
9.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم
نمازهای بی وضو که در جمهوری اسلامی خواندیم
«حسن رحیم پور ازغدی»
12.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ کی گفته معجزات تموم شده ؟
🔹پرسش سوال حفظ از پرهام فروتن توسط میزبانان و تحیر آنها در برنامه محفل
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
9.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت حجاب وقتی درست میشه که اکثریت مذهبی تماشاچی نباشند....
مساله رسانه و قدرت؛ طواغیت رسانهای!
سوال۱: قدرت فرهنگی حسن ریوندی با ۲۰ میلیون فالوئر بیشتر است یا وزیر ارشاد؟
سوال۲: قدرت سیاسی حسن ریوندی بیشتر است یا یک نماینده مجلس؟
سوال۳: قدرت اقتصادی حسن ریوندی بیشتر است یا یک استاندار؟
سوال۴: قدرت اجتماعی حسن ریوندی بیشتر است یا یک متفکر و دانشمند؟
با کمی تامل میبینیم که:
همینها در حال تغییر و تحول و جهتدهی به فرهنگ جامعه هستند.
همینها با میلیونها مخاطب ارتباط دارند و از قدرت رسانه برای جهتدهی به افکار عمومی استفاده میکنند.
همینها در زمان انتخابات رئیسجمهور تعیین میکنند.
همینها برای مملکت تنش ایجاد میکنند.
همینها قیمت ارز و طلا و... را بالا و پایین میکنند.
همینها تقاضای مردم را مدیریت میکنند.
همینها سبک زندگی میسازند.
همینها عشق و نفرت تولید میکنند.
همینها...
کمی که تامل کنیم میبینیم اینها در حال حکمرانی هستند.
کمی که تامل کنیم میبینیم اینها بیشتر از حکمرانان بدون طی یک فرآیند دموکراتیک! در حال حکمرانی هستند.
کمی که تامل کنیم میبینیم اینها نه رای مردم دارند و نه تنفیذ ولیّ جامعه را!
کمی که تامل کنیم میبینیم اینها مصادیق حاکمیت طاغوتند.
طواغیت رسانهای که در ساحات مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نفوذ دارند و دخالت میکنند در حال که باید فقط یک حق رای داشته باشند مانند دیگران!
همین تاملات را داشتند بزرگان انقلاب که در قانون اساسی تولید و توزیعِ محتوای صوتی و تصویری به صورت "گسترده و انبوه" را منحصر میکنند در دست حاکمیت.
یعنی هم رسانه شخصی (نه خصوصی) محترم است و هم رسانه دولتی!
اما رسانههای خصوصی (رسانههای بزرگی که در دست معدودی افراد صاحب سرمایه باشند) هیچ جایگاهی در جامعه اسلامی نباید داشته باشند تا با وجود عدالت رسانهای بتوان صدای مظلومین و محرومین را به گوش مسئولین رساند و به جای مطالبات بیارزش مرفهین بیدرد همچون آزادیِ برهنگی و... مطالبات مستضعفین و پابرهنگان در رسانهها منعکس شود.