eitaa logo
✿جَنَتُ الحُسِین✿
94 دنبال‌کننده
529 عکس
338 ویدیو
7 فایل
بِسـمِ رَبِ حُسِین (؏) (روزی‌آیَد‌ڪه‌دَرون‌ِحَرَمِت‌خواهیم‌خواند..! چِشم‌ِبَد‌دورعَجَب؛صَحن‌وسرایۍدارۍ:)🩺🫀 .. وَجَب‌به‌وَجَب‌دِلتَنگ ِ حَرَمت‌هستم ُ بَس..!🌱 -کُپی؟! حَلالِت مؤمِن
مشاهده در ایتا
دانلود
من قربون خانم سه ساله برم ک با دستای کوچیکش داره خواسته هامو براورده میکنه 🤍🪄
یه‌سلام‌بدیم‌به‌امام‌حسین:)♥️ -اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّه -وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ -عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ -اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ -وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ -اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ -وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🌱 -صَلَّی‌اللهُ‌عَلَیکَ‌یا‌اَباعَبدِالله-🖤
همیشه‌تو‌صحبتاشون‌میگفتن: گریه‌برای‌حسین(ع)آفریده‌شده.... هدرش‌ندی! حواستون‌باشه‌که‌هدرش‌ندید:)!💛
آقای اباعبدالله .. میشه مارو بِکوبی از نو بسازی؟! ما خیلی دربوداغونیم . . اینجوری بہ دردِ آقامون نمیخوریم :)🚶‍♀ «لبیک یاحسین»
21.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حداقل برای یه چای عراقی من رو دعوت کن💔😭
یکی ك کربلا به یادمون باشه ؟ اونم نداریم .
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•🖤🌼• کاش حضرت ‎عباس بگه: این مهمون منه بذارید بیاد... 🏴 🥀
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از درد فراق دارم میمیرم 💔💔💔💔 اصلا میشنوی این صدامو ؟ اصلا میبینی گریه هامو؟
امروز، روز پر کشیدن کسی‌ست که برای ما جا ماند... جا ماند تا ما بفهمیم هنوز می‌شود عاشق شد یادش آسمانی، راهش روشن، نگاهش جاری در ما... شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی، پروازت مبارک...♥