eitaa logo
🥛(⁠𝗠𝗶𝗹𝗼'𝘀 𝗷𝗼𝘂𝗿𝗻𝗲𝘆)🍪
21 دنبال‌کننده
23 عکس
1 ویدیو
0 فایل
به دیلیِ "میلو کنما کاتن تیل" خوش اومدید! ⁦(⁠⌐⁠■⁠-⁠■⁠)⁩ ENFP 7w6, 18 yo, male! ناشناسِ اولی: https://abzarek.ir/service-p/msg/3521695 ناشناسِ دومی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_rie4ivj&btn=پیام.های.میلو.کنما!
مشاهده در ایتا
دانلود
به دیلیِ "میلو کنما کاتن تیل" خوش اومدید! ‌(⁠⌐⁠■⁠-⁠■⁠)‌ ENFP 7w6, 18 yo, male! اینو مطالعه کنید! https://abzarek.ir/service-p/msg/3834626 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_rie4ivj&btn=پیام.های.میلو.کنما! لیست همسایه های من! : 1. تربچه ی گوگولچه! چیز...یعنی جناب وولپکولا! روباهی زیرک و باهوش، عاشق معماها و حل کردنشون! 2. خاله رهان!هنرمند و مهربون! از هر انگشتش یه هنر میریزه! تازه سوپاشم خیلی خوشمزست! 3. وایولت، خرگوش خلاق و باهوش! نقاشیای زیبایی میکشه! بعضی وقتا مدل نقاشیش شدم! 4. عمو تریاک فروش! یکی دو بار سعی کرده تو لیوان شیرم تریاک بریزه! خطر اعتیاد! 5. خونه ی روبی اینا! فکر کنم دین وینچستر هم تو خونشون زندگی میکنه! یا شایدم خودش دین وینچستره؟ هنوز نمی‌دونم! 6. میرای، یک موزِ تیتانیومی! میگه کیک و سیب هم داره...نکنه اونا هم با طعم تیتانیومن؟ من تا حالا تیتانیوم نخوردم...تیتانیوم چه طعمیه؟ اصلاً چرا موز تیتانیومی باید کیک و سیب داشته باشه؟ 7. وینسنت! مدیر انجمن فیلسوف ها به جز هگله...هر چند که من نمیدونم فیلسوفا کین و هگل کیه و چرا هگل نه؟ شاید فیلسوفا یه جور فیلن که می سوفن...و خب...نمیدونم! 8. فیو‌...خون آشام مرموز! من که می‌دونم شبا تو تابوت می‌خوابه، از نور خورشید فرار میکنه و از سیر هم بدش میاد...فقط نمیتونم اثباتش کنم...
یک‌ دو سه؟ کنما صحبت میکنهه!!!‌ (⁠つ⁠✧⁠ω⁠✧⁠)⁠つ‌ هر کسی میخواد باهام همسایه بشه... این پیامو فور کنه و لینکشو اینجا بذاره! ممنونم‌م‌م‌م‌م!‌^⁠_⁠^‌
لطفاً برام از اینا بخرید... ممنون🍄
هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞
گفتم دوباره تکرار کنم برای افرادی که جدید اومدن... کنما یکی از کاراکترای شخصیتیِ منه. مربوط میشه به بحث multiple self و self perception... فرد میاد برای خود ادراکی بهتر ابعاد شخصیتی خودش رو باز میکنه و برای هر بخش یه کاراکتر خلق می‌کنه... برای مثال میلو کنما بخش احساساتِ منه. و خب چون علاوه بر بخشی از من بودن، یه کاراکتر هم محسوب میشه، طبیعتاً ماجراها، داستان ها و بک استوریِ اختصاصی خودش رو داره... (توضیح دادنش یکم پیچیده شد ولی منظورمو متوجه میشید.)
هدایت شده از Tsukino...:)
نتیجه این بود.. یک کنما و وایولت خواب‌آلود..
Empire of the Sun موزیکدلPWAC-20260430_201241_282.mp3
زمان: حجم: 3.7M
1:30 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙙𝙤 𝙬𝙚𝙡𝙡 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚... 𝘽𝙪𝙩 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙄 𝙩𝙧𝙮... 𝘼𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚 𝙣𝙤𝙬? 𝘾𝙖𝙣'𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙗𝙚 𝙗𝙚𝙡𝙞𝙚𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙣𝙤𝙬? ‌༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ‌