وقتی سر جلسه امتحان از معلم/مراقب کمک میگیری و اونم در جواب بهت میگه یکم فکر کن:
علم استنتاج.
دوستان عزیزم متاسفانه ناشناس خرابه، پس تا وقتی که درست میشه تشریف بیارید اینجا صحبت هاتون رو بگید.
وای بچهها :)))
منِ گچمغز از اونجایی که خیلی تو تکنولوژی وارد نیستم حواسم نبوده تمام مدت رو یه دکمه دیگه میزدم که پیاماتون نمیومد- 🤓🥀🥀