احتمالا اگر در گذشته زندگی میکردم ترجیح میدادم که شاید قاتل میشدم و یا یک جنایت انجام میدادم تا شاید کسی مثل پوآرو،شرلوک و... بیاد و پیدام کنه.
دیدار کردن با اونها فقط وقتی اتفاق می افته که مجرم باشی،همین.
تو این مدت داشتم یک نقاشی می کشیدم و مستند امباپه رو میدیدم بعدشم که داشتم توت درخت همسایمونو می خوردم،واقعا عالی بود.