eitaa logo
مــــن ؛
85 دنبال‌کننده
179 عکس
20 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
احتمالا اگر در گذشته زندگی میکردم ترجیح می‌دادم که شاید قاتل میشدم و یا یک جنایت انجام میدادم تا شاید کسی مثل پوآرو،شرلوک و... بیاد و پیدام کنه. دیدار کردن با اونها فقط وقتی اتفاق می افته که مجرم باشی،همین.
تو این مدت داشتم یک نقاشی می کشیدم و مستند امباپه رو میدیدم بعدشم که داشتم توت درخت همسایمونو می خوردم،واقعا عالی بود.
هر بار که چشم می کشم بیشتر میفهمم توی کشیدن چشم هیچ مهارتی ندارم.
مــــن ؛
عرررررررررررررررررررر.
زن و شوهر هر دو،دو تا دلقک و بازیگر و بت سیاست،عررر.
مــــن ؛
عوضیهه خرررر.
مــــن ؛
ذوقششششش.
مــــن ؛
ذوقششششش.
وای اخیی کادو هرو برا اون نگرفته بود.