سلام از من سرحال،کسی که تا ساعت ۱۳ خواب بوده و در حال حاضر اوضاع چشماش عالیه(برم دلفان دوباره کورش کنم),وی الان نهارشو خورده و می خواد بره فیلمشو در حالی که ولو شده رو تخت و گرمشه،ببینه و...نه صبر کن الان یادم اومد یه خواب خیلی خوب دیدم اما شخصیت پسره رو یادم نیست،خدایاااا.
خب مشکلی نیست بریم سراغ فیلم...