eitaa logo
مــــن ؛
90 دنبال‌کننده
179 عکس
20 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
عمیقاً با تمام وجودم دلم کربلا می‌خواهد،لطفاً.»
به‌ به،‌هنوز لایه کتاب هم باز نکردم،عالیه‌‌.
شروع شد‌.
تموم شد.
هوا واقعا زیباست،البته اگر گرم نبود‌.»
یعنی چی! یعنی چی که تو یخچال جا نمیشم‌!اه‌.
مــــن ؛
بهترین پیامک:
شاوشانگ توهم مثل چایخونه یه روزمرگی بزن.
مــــن ؛
شاوشانگ توهم مثل چایخونه یه روزمرگی بزن.
اسمشم بزار روزمرگی من و بویی یا من ژنرال یا من و ژولی(یه جور مخفف)یا یه چیزی تو این مایه ها‌.
راستی امروز با ریچی صحبت کردم،عالی بود.