eitaa logo
مــــن ؛
90 دنبال‌کننده
179 عکس
20 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
شروع شد‌.
تموم شد.
هوا واقعا زیباست،البته اگر گرم نبود‌.»
یعنی چی! یعنی چی که تو یخچال جا نمیشم‌!اه‌.
مــــن ؛
بهترین پیامک:
شاوشانگ توهم مثل چایخونه یه روزمرگی بزن.
مــــن ؛
شاوشانگ توهم مثل چایخونه یه روزمرگی بزن.
اسمشم بزار روزمرگی من و بویی یا من ژنرال یا من و ژولی(یه جور مخفف)یا یه چیزی تو این مایه ها‌.
راستی امروز با ریچی صحبت کردم،عالی بود.