eitaa logo
مــــن ؛
84 دنبال‌کننده
177 عکس
17 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام،شما هم اره ؟
سلام از کسی که به خاطر اینکه دهه‌ی اول محرم داره تموم میشه ولی هنوز نتونسته گریه کنه ناراحته، می خواد بپوشه بره هیئت و خوابش میاد و در حال حاضر هم داره یدونه از اون آبنبات های قدیمی با طعم قهوه رو می خوره‌ و...
البته افسوس من برای اینه که هنوز معنای محرم رو درک نکردم و هنوز هم اونجوری که باید برای این واقعه تلخ عزاداری نکردم‌.
مــــن ؛
"I don't know, but the story of Karbala is so sad."
بهترین بخش روضه و عزاداری و هیئت و محرم،میرسه به اون قسمتی که همه‌ی مردا بلند و یک صدا سینه مزنند و می گویندحـسی‍ن.»
تا حالا اربعین کربلا رفتید؟
مــــن ؛
تا حالا اربعین کربلا رفتید؟
نمیدونم چند نفر این پیام رو خوندن و یا چند نفر رفتن،اما باید بگم من سال پیش رفتم و واقعا واو. با اینکه دستم به ضریح نخورد اما مسیر و حس و حال اربعین و اون گنبد و حرم قرمز،واقعا محشر‌ و بی نظیره. طوری که اگر از سال پیش تا وقتی که بمیرم هر سال اربعین به کربلا بروم،باز هم حسرت خواهم خورد که چرا اون چند سال گذشته رو اربعین ،کربلا نرفتم.