eitaa logo
مــــن ؛
84 دنبال‌کننده
177 عکس
17 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام از کسی که به خاطر اینکه دهه‌ی اول محرم داره تموم میشه ولی هنوز نتونسته گریه کنه ناراحته، می خواد بپوشه بره هیئت و خوابش میاد و در حال حاضر هم داره یدونه از اون آبنبات های قدیمی با طعم قهوه رو می خوره‌ و...
البته افسوس من برای اینه که هنوز معنای محرم رو درک نکردم و هنوز هم اونجوری که باید برای این واقعه تلخ عزاداری نکردم‌.
مــــن ؛
"I don't know, but the story of Karbala is so sad."
بهترین بخش روضه و عزاداری و هیئت و محرم،میرسه به اون قسمتی که همه‌ی مردا بلند و یک صدا سینه مزنند و می گویندحـسی‍ن.»
تا حالا اربعین کربلا رفتید؟
مــــن ؛
تا حالا اربعین کربلا رفتید؟
نمیدونم چند نفر این پیام رو خوندن و یا چند نفر رفتن،اما باید بگم من سال پیش رفتم و واقعا واو. با اینکه دستم به ضریح نخورد اما مسیر و حس و حال اربعین و اون گنبد و حرم قرمز،واقعا محشر‌ و بی نظیره. طوری که اگر از سال پیش تا وقتی که بمیرم هر سال اربعین به کربلا بروم،باز هم حسرت خواهم خورد که چرا اون چند سال گذشته رو اربعین ،کربلا نرفتم.
نازنین،امسال اومدنم به قم رو فراموش کن،قرارمون اربعین امسال،بین الحرمین!