بهترین بخش روضه و عزاداری و هیئت و محرم،میرسه به اون قسمتی که همهی مردا بلند و یک صدا سینه مزنند و می گویندحـسین.»
مــــن ؛
تا حالا اربعین کربلا رفتید؟
نمیدونم چند نفر این پیام رو خوندن و یا چند نفر رفتن،اما باید بگم من سال پیش رفتم و واقعا واو.
با اینکه دستم به ضریح نخورد اما مسیر و حس و حال اربعین و اون گنبد و حرم قرمز،واقعا محشر و بی نظیره.
طوری که اگر از سال پیش تا وقتی که بمیرم هر سال اربعین به کربلا بروم،باز هم حسرت خواهم خورد که چرا اون چند سال گذشته رو اربعین ،کربلا نرفتم.
سلام از کسی که از عظمت امام حسین زبونش بند اومده،وی امروز و دیشب تازه معنی عزاداری رو فهمید و با خودش میگه ای کاش هر روزِ دههی اول محرم، همین قدر باشکوه مراسم برگزار میشد و...
امیدوارم در بازی امروز ایران و آمریکا، ایران برندهی بازی بشه؛ یادش بخیر سال پیش بود که می خواستم با صدای زنگ، صبح زود برای دیدن مسابقه ایران و آمریکا بیدار بشم، اما به جای صدای زنگ با صدای انفجار بیدار شدم،آه،ای کاش هرگز این اتفاق رخ نمیداد، ای کاش.
- میری اربعین؟
توانایی جواب دادن به این سوال رو ندارم،راستش اگر به خودم باشه که خب قطعا!اما نمی دونم،در حقیقت کل خانواده قصد رفتن داریم،اما اگر خدایی نکرده نشد،خودم رو جا میکنم با یکی از دوستان میرم.
البته،سال پیش هم همراه دوستانم بودم،اما امسال نمیدونم.