چرا اینجا هیچ حاشیهای نداره؟هیچ دعوایی؟ البته احتمالا خدا میدونه اگر اتفاقی بیوفته حوصله ندارم و سریع دلیت ولی خب.
سلام از کسی که یه مدتی بود از شر پشه ها دور بودو خوابش داشت تنظیم میشد که از دیروز بعد از ظهر تا امروز صبح و حتی همین الان دوباره بهش حمله شد،(خوابم میاد)وی رفت ناشناس و دید و متوجه شد که سوالاتتون اونقدرا هم جلل خالقی نبود پس کنسله،در حال حاضر او تو این فکر که توی این چالشهای چند روزهی چند سوالی شرکت کنه اما لیستی ازشون نداره،پس اگر لیستی داشتید توی ناشناس بفرستید و...