در نهایت، خودم قطعا در مرحله اول میرفتم ژاپن، نه تنها ژاپن رو برای سفر و مهاجرت انتخاب میکنم بلکه کشور مورد علاقهام هم به حساب میاد، البته چین و سوئیس هم میتونم در نظر بگیرم ولی به طور کلی تقریباً عاشق جهانگردیم و دوست دارم هم جارو ببینم.
برگشتم،به همون حالت هایی که همیشه بعد از باشگاه دارم(خسته ـ بی حال و بدن درد) ولی این سری(خیلی سریه) لباسامو پخش نکردم روی زمین و دارم پاهامو تو هوا تاب میدم ، گرسنمه، امروز دریافت محشر بود طوری که اگر فیلمی ازش داشتم میتونستم باهاش ادیت بزنم، احتمال خیلی خیلی خیلی زیاد انتخاب شدم برای مسابقات و میرم(ذوق)، البته که سر دریافت های امروز دو تا کلیه هامو از دست دادم و پوست انگشت دستم کند، اما در کل خوبم.
- هلمزم. ایتالیا.
سلام هلمز، خوشحالم که دعوتم رو پذیرفتی و به اینجا اومدی، ام انتخاب خوبیه، احتمالا اگر بعد ها، توانایی سفر کردن به کشور های دیگه رو پیدا کردم، حتما بعد از ژاپن و چین و سوئیس و کره جنوبی به ایتالیا خواهم رفت.
سلام از کسی که فقط اومده سلام بده چون می خواد بره و تا حدودا ظهر یا بعد از ظهر قرار نیست خبری ازش باشه، وی از ساعت هفت صبح بیداره و مثل همیشه کوره و فقط کمی استرس مسابقه رو داره و در حال حاضر می خواد بره لباساشو اماده کنه و...