eitaa logo
مــــن ؛
91 دنبال‌کننده
180 عکس
21 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
وای خوشحالم،رفتم دم در فریزر رو باز کردم دیدم از این بستنی نونی زعفرونی داریم.
- دوست دارم ژاپن رو کشف کنم، حس می‌کنم یک دنیای ژرف و ناشناخته درونش خوابیده دقیقاً بچه_نون عزیز،دقیقاً،نمیدونم علاقم به ژاپن از کجا و سر چه موضوعی شروع شد ولی میدونم که رسماً عاشقشم.
- ونکوور کانادا یا ایتالیا ی جای خوشگش :) یا توکیو ژاپن انتخاب های خوبیه،منم‌.
مــــن ؛
اِهم،فقط اومدم بگم که هنوز زندم.
واقعا فقط زندم همین،فقط نفس میکشم،چون واقعا پاهام و زانو هام نابود شدن؛نابود.
وای خوابم میاد.
تا الان داشتم اتاقمو جمع میکردم،اوف،بالاخره تموم شد؛فقط مونده دوش گرفتن.
اَه، یعنی چی؟! یعنی چی که نمی تونم خودمو همراه لباسام پرت کنم تو ماشین لباسشویی و شسته بشم.
مــــن ؛
امروز Core:
داریم با سحر توی حیاطشون موکت می‌شوریم،عالیه.