eitaa logo
کانال منتظران مهدی(عج)
2هزار دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
6.9هزار ویدیو
514 فایل
❗بسم‌رب‌الشـهداء❗ 💔براے هر کسے کار مےکنیم جز #خــــدا 🖊! - #شهیدابراهيم‌هادے کپی ازادلینک دعوت کانال ما https://eitaa.com/Montazerane_Mehdi ایـݩ #ڪانالـ وقفـ آقای غریبمانـ است😔
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5918233787338064917.mp3
34.24M
سخنرانی صوتی استاد رائفی پور موضوع : مهدویت مکان : - تهرانپارس
🥀به نیت امام عصر علیه‌السلام سه سوره توحید هدیه کنید به حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها🥀
📩 رهبر انقلاب امروز در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است/تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است 🔸رهبر معظم انقلاب صبح امروز (شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود. 🔸رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و تلاش‌های آقای رئیسی و آقای امیر عبداللهیان در جبهه داخلی و در جبهه خارجی یک داستان طولانی و مفصل است. 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از نکات برجسته درباره مرحوم شهید آل‌هاشم را تغییر معنای نماز جمعه خواندند و خاطرنشان کردند: مرحوم آل‌هاشم از زمانی که به امامت جمعه تبریز منصوب شد این نماز را از یک عمل عبادی صِرف به یک عمل جامع عبادی، معنوی، خدماتی و مردمی تبدیل کرد. 🔸ایشان کار و تلاش برای مردم را از ویژگی‌های ممتاز شهید موسوی و شهید رحمتی و شهدای کادر پرواز دانستند و تاکید کردند: همین روحیات و ویژگی‌ها باعث شد که خداوند آنها را مایه سرافرازی ملت ایران قرار دهد. 🔸رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت و قیام مردم در تشییع این شهدا در تبریز، قم، تهران، شهرری، بیرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف‌آباد گفتند: این تشییع باشکوه نشان داد که ملت ایران زنده است. 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تبلیغات و ادعای دشمنان مبنی بر جدایی مردم از جمهوری اسلامی اشاره کردند و افزودند: این حادثه، در مقابل دیدگان جهانیان و در عمل ثابت کرد که ملت ایران به رئیس جمهور و کسانی که مظهر شعارهای انقلاب بودند چه دلبستگی و وفاداری دارند. 🔸ایشان مرحوم آقای رئیسی را مظهر شعارهای انقلاب خواندند و تاکید کردند: آقای رئیسی از همان ابتدا که وارد تبلیغات انتخابات شد، بر روی شعارهای انقلاب و سخنان امام تکیه کرد و همه دنیا ایشان را به عنوان رئیس جمهور انقلاب می‌شناختند. وقتی مردم این‌گونه با عظمت از این مرد حمایت و تجلیل می‌کنند، معنایش حمایت مردم از شعارهای انقلاب است. ۱۴‌۰۳‌/۳/‌۵
🌤توصیه امام زمان علیه السلام به نماز شب، زیارت جامعه، زیارت عاشورا 🌤
🌤چرا برای فرج امام زمان علیه السلام باید دعا کنیم 🌤
آخرالزمان - شماره 4} در بعضی از متون مقدس، از آخرالزمان؛ معنای روز خداوند، روز انتقام از گنهکاران و پاداش افراد نیکوکار برداشت می شود. در عاموس (آموس) نبی، سده هشت پیش از میلاد، از این روز یاد شده است؛ روزی که بدکاران کیفر می شوند و نتیجه عمل زشت خود را می بینند. عاموس، آن ایام را به ظلمت و تاریکی توصیف می کند: «وای بر شما که مشتاق روز خداوند هستید! روز خداوند برای شما چه خواهد بود؟ تاریکی، و نه روشنایی... ظلمت غلیظی که در آن هیچ درخشندگی نباشد.» (١) شاید منظور از تاریکی و ظلمت، وضع ظاهری عالم و آمدن عذاب باشد و شاید منظور، رسیدن افراد ظالم و تبهکار به جزای عملشان باشد؛ موافق همین مطلب و برداشت، مطالبی در کتب دیگر مانند: هوشع و اشعیای نبی وجود دارد (٢) و آخرالزمان، روز خداوند و روز مبتلا ساختن آنان به عذاب های الهی، مانند زلزله و طوفان بیان شده است. [١. عهد عتیق، عاموس نبی، باب ۵، آیه ١٨-٢٠؛ ٢. عهد عتیق، اشعیای نبی، باب ٢، آیه ١٢-١٧؛ هوشع، باب ٨-١٠]
ادعیه و زیارات مهدوی - شماره 30} روایت شده است هر مومنی که یک کار از کارهای دنیا یا آخرت برای او مشکل شده باشد، به صحرا برود و این دعا را هفتاد مرتبه بخواند تا امدادی از سوی صاحب الامر به او برسد: یا فارِسَ الحِجازِ أَدرِکنی، یا أَبا صالِحِ المَهدیَّ أَدرِکنی، یا أَبَا القاسِمِ أَدرِکنی، أَدرِکنی وَ لاتَدَعنی، فَإِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ. [کتاب صحیفه مهدیه]
مهدویت در نهج البلاغه - شماره 1} سخن گفتن از حضرت مهدی همیشه دلنشین است، اما قطعاً توصیف حضرت و دوران ظهورشان از زبان پدر بزرگوارشان امام علی حلاوت و شیرینی دو چندان و نکته‌های لطیفِ بسیاری دارد. از این رو به دنبال نشان آن یار غائب در کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه بر آمدیم. بحث مهدویت در نهج‌البلاغه را می‌توان از یک نگاه به دو بخش تقسیم کرد: ❶ پیشگویی‌های امام علی در مورد آینده بشریت. ❷ اشاره به امامت و پیشوایی اهل بیت و مخصوصاً رهبری حضرت مهدی. در سلسله پیام‌های مهدویت در نهج‌البلاغه سعی داریم تعدادی از خطبه‌های امیرالمومنین پیرامون این دو بخش را بررسی نماییم. به امید آن که بتوانیم قدمی هرچند کوچک در راستای تبیین بیشتر معارف اهل‌بیت برداریم و برسد روزی که چشمانمان لیاقت دیدار اماممان را داشته باشند. 1- امام مهدی در نهج البلاغه
منبرک و دلنوشته مهدوی - شماره 3} آقا جان، می دانم که دیر کردیم، میدانم هنوزم که هنوز است، در انتظار آمدنمان صبر میکنی، میدانم که با این همه انتظار و انتظار کردن مان، هنوز هم الفبای انتظار را نیاموخته ایم... اما شما... اما شما هنوز هم چشم امیدتان به ما مردم زمانه است... مولا جان... سالهاست کنارمان بوده ای و در کوچه و خیابان هایمان، از کنارمان به آرامی گذشته ای، سالهاست برایمان دعا میکنی و واسطه فیض ما با آسمانی... یا صاحب الزمان... اما ما زمینیان، با صاحب و اماممان چه کردیم!؟ آیا این ما نبودیم که با گناهانمان، شما را آزردیم و هر چه بیشتر بر دوران غیبتتان افزودیم؟ ما همان هایی هستیم که در سایه نام شما، روزگار گذراندیم، اما قدمی برای زُدودن نقاب غیبت از روی دلنشین شما برنداشتیم... میدانم همه حرف هایمان ادّعایی بیش نبوده... اما با همه نبودن ها و ادعاهایمان، با همه بی مهری ها و ظلمهایی که در حق شما روا داشتیم، باز هم بر ما گران است که شما را ببینیم اما شما را نشناسیم، بر ما گران است که صدای همه را بشنویم، اما صدای دلنشین شما را نشنویم... بر ما گران است دشمن بر ما طعنه زند و حقایق بودنتان را انکار کند... ای اَمانِ آسمان و زمینیان بر ما بِتاب...
کانال منتظران مهدی(عج)
✏️📘✏️📕✏️ #متن_شرح_زیارت_جامعه_کبیره ⬅️قسمت سی و‌ پنجم 🔆«وَ الْمُقَصِّرُ فى حَقِّكُمْ زاهِقٌ ..»
✏️📘✏️📕✏️ ⬅️قسمت سی و‌ ششم 🔆«وَ الْحَقُّ مَعَكُمْ ..» 👥بزرگان تفسیر می گویند به معنای واقعی کلمه منحصر به ذات اقدس خدای متعال🌸 است، یعنی بحث ذات است. آن چیزی که خدایست و از سمت خدا می آید و باعث 🌿 بشر می شود را می‌توانیم به آن حق بگوییم چون نشانی از خداست! چرا که خدا باقیست پس هر چیزی که باقی و دائمی می ماند را حق می گویند. ✍می گوید حق با شماست، چرا که فقط شما هستید🌟 بدون هیچ واسطه ای مورد خدای متعال قرار گرفتید. ✅«وَ فِيكُمْ» حق در سراسر زندگی شما جلوه گر است در و عقاید شما، در اخلاق و اعمال شما. 👌«وَ مِنْكُمْ ..» یعنی خدای متعال به واسطه ی شما با منبع بودن🌸 شما بزرگواران حق را برای بقیه و دیگر بندگانش می فرستد. 🔸«وَ إِلَيْكُمْ ...» می گوید حق به سمت شما برمی گردد، یعنی در واقع هر جا در نزد هر کسی اثری و نمونه ای از علوم معارف دیده باشد آن برمی گردد به اینکه از شما آن را اخذ کرده📚. اگر ما یک عالم بزرگی را می بینیم که فراوانی برای اسلام دارد می فهمیم که این عالم بزرگ هر چه دارد به واسطه‌ ی اهل بیت دارد و هر چه دارد به خاطر این هست که امام زمان🌿 شده که آن مطلب به او برسد. 🎤استاد احسان عبادی
کانال منتظران مهدی(عج)
✳️منتظران ظهور ⛅️داستان ظهور☀️ 🏳قسمت بیست و ششم ( بازگشت به کوفه ) خبر می‌رسد که کشورها یکی پس از
امام زمان ⛅️داستان ظهور☀️ 🏳قسمت بیست و هفتم [قسمت آخر] ( بهشت روی زمین ) اکنون می‌خواهم از چگونگی زندگی در روزگار ظهور سخن بگویم. شما عالم زیبای ظهور را این گونه می‌یابید: همه خوبی‌ها در این زمان می‌باشد. همه اهل آسمان‌ها و تمام مردم زمین در شادی و نشاط هستند؛ زیرا حکومت عدل برقرار شده است. از ظلم و ستم هیچ خبری نیست. فقر از میان رفته است به طوری که مردم، فقیری را نمی‌یابند تا به او صدقه بدهند. همه مردم به جای عشق به دنیا، عاشق عبادت هستند و کمال خویش را در عبادت و بندگی خدا جستجو می‌کنند و هرگز گناه نمی‌کنند. فرشتگان همواره بر انسان‌ها سلام می‌کنند؛ با آنها معاشرت دارند و در مجالس آنها شرکت می‌کنند. آری، قلب مردم آن قدر پاک شده است که می‌توانند فرشتگان را ببینند. خداوند دست رحمت خویش را بر سر مردمان می‌کشد و عقل همه انسان‌ها کامل می‌شود. علم و دانش رشد زیادی پیدا کرده است به طوری که دانش بشر، بیش از ده برابر شده است. خداوند قوای بینایی و شنوایی مردم را زیاد می‌کند تا آنجا که مردم بدون هیچ‌گونه وسیله‌ای، در هر کجای دنیا که باشند می‌توانند امام را ببینند و کلام او را بشنوند. افرادی که دوست دارند خدمت امام برسند به وسیله فرشتگان به کوفه برده می‌شوند و سپس به وطن خود بازگردانده می‌شوند. مؤمن آنقدر مقام پیدا کرده است که امام، هر مؤمنی را به عنوان نماینده خود در میان صد هزار فرشته قرار می‌دهد. در هیچ جای دنیا، شخص بیماری دیده نمی‌شود و همه در سلامت کامل زندگی می‌کنند. هیچ اختلافی در سرتاسر دنیا به چشم نمی‌خورد و مردم از هر قبیله و قومی که باشند در صلح و صفا با هم زندگی می‌کنند. هیچ‌کس با دیگری دشمنی ندارد و مردم به هم حسادت نمی‌ورزند و همه با هم صمیمی هستند. در این زمان، دیگر دوستی‌ها راستین است و برای همین به امر امام دوست از دوست خود ارث می‌برد. تمام جهان از امنیّت کامل برخوردار شده است به طوری که حیوانات وحشی هم، دیگر به انسان‌ها آزار نمی‌رسانند و حتّی گرگ هم به گوسفند حمله نمی‌کند. باران رحمت الهی زیاد می‌بارد و سرتاسر دنیا، سرسبز و خرّم است. این همان ظهور زیبایی است که همه انبیاء و اولیای الهی، منتظر آن بودند. ظهوری که آرزوی دل همه انسان‌ها بوده است... 📚داستان ظهور/خدامیان آرانی(برگرفته از روایات) 🍃🌸🌹🍃🌸🌹🍃🌸🌹🍃
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💿 ترجمان «شرح‌زیارت‌آل‌یاسین» ▫️زیارت‌‌ شریف آل‌یاسین ▫️منبع: کتاب‌شریف الإحْتِجاج ▫️مؤلف: احمدبن‌علی طبرسی ▫️مدرس: دکترعلیرضاهَزار ▫️راوی‌: محمدبن‌عبداللّه‌بن‌جعفرحِمیَری ▫️قسمت‌ ۵۹ ▫️زمان: ۱۰:۳ دقیقه ▫️تاریخ: مردادماه ۱۴۰۱ ◈ وَنُصْرَتي مُعَدَّةٌ لَكُمْ
4_5967454683780879367.mp3
1.93M
در مسیر بندگی 1402 سرمایه‌های خود را خرج امام زمان علیه السلام کنیم.
4_5823529655382053435.mp3
1.51M
در مسیر بندگی 1412 خدایا خود را به من بشناسان، زیرا اگر خود را به من نشناسانی فرستاده‌ات را نشناخته‌ام.
4_5949641036337779776.mp3
1.95M
🔊مجموعه صوتی 👤استاد حسن محمودی 📝قسمت هفتم 🔖 عالم است به گذشته ،به حال، به آینده... 👌کوتاه و شنیدنی 👈بشنوید و نشر دهید
4_5949641036337779778.mp3
23.06M
✅فصل‌نهم: فایده علم اخلاق و ... ☘علم، استاد انسان در مرتبه اول است. 🌿برنامه‌ کاربردی و متقَن برای شروع‌ 🍁خودمان را به خدا باید نشان دهیم‼️ 👈طعم اسم هادی خدا را نچشیدیم‼️ قسمت چهارده
14 صلوات به نیابت امام عصر عجل الله فرجه هدیه کنید به 14 معصوم علیهم السلام
01 - shokuhe yas.mp3
6.33M
▪️شکوه یاس » مرور و شرحی مختصر از خطبه فدک... 🔘 قسمت ۱ برا نشر غدیر دوستان نشر بدین برا غدیر هرکار هرکی هرچی در توان داره انجام بده
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ ﴿١﴾ لَیْسَ لِوَقْعَتِهَا کَاذِبَةٌ ﴿٢﴾ خَافِضَةٌ رَافِعَةٌ ﴿٣﴾ إِذَا رُجَّتِ الأرْضُ رَجًّا ﴿٤﴾ وَبُسَّتِ الْجِبَالُ بَسًّا ﴿٥﴾ فَکَانَتْ هَبَاءً مُنْبَثًّا ﴿٦﴾ وَکُنْتُمْ أَزْوَاجًا ثَلاثَةً ﴿٧﴾ فَأَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ ﴿٨﴾ وَأَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ ﴿٩﴾ وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ ﴿١٠﴾ أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ ﴿١١﴾ فِی جَنَّاتِ النَّعِیمِ ﴿١٢﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿١٣﴾ وَقَلِیلٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿١٤﴾ عَلَى سُرُرٍ مَوْضُونَةٍ ﴿١٥﴾ مُتَّکِئِینَ عَلَیْهَا مُتَقَابِلِینَ ﴿١٦﴾ یَطُوفُ عَلَیْهِمْ وِلْدَانٌ مُخَلَّدُونَ ﴿١٧﴾ بِأَکْوَابٍ وَأَبَارِیقَ وَکَأْسٍ مِنْ مَعِینٍ ﴿١٨﴾ لا یُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلا یُنْزِفُونَ ﴿١٩﴾ وَفَاکِهَةٍ مِمَّا یَتَخَیَّرُونَ ﴿٢٠﴾ وَلَحْمِ طَیْرٍ مِمَّا یَشْتَهُونَ ﴿٢١﴾ وَحُورٌ عِینٌ ﴿٢٢﴾ کَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَکْنُونِ ﴿٢٣﴾ جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿٢٤﴾ لا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلا تَأْثِیمًا ﴿٢٥﴾ إِلا قِیلا سَلامًا سَلامًا ﴿٢٦﴾ وَأَصْحَابُ الْیَمِینِ مَا أَصْحَابُ الْیَمِینِ ﴿٢٧﴾ فِی سِدْرٍ مَخْضُودٍ ﴿٢٨﴾ وَطَلْحٍ مَنْضُودٍ ﴿٢٩﴾ وَظِلٍّ مَمْدُودٍ ﴿٣٠﴾ وَمَاءٍ مَسْکُوبٍ ﴿٣١﴾ وَفَاکِهَةٍ کَثِیرَةٍ ﴿٣٢﴾ لا مَقْطُوعَةٍ وَلا مَمْنُوعَةٍ ﴿٣٣﴾ وَفُرُشٍ مَرْفُوعَةٍ ﴿٣٤﴾ إِنَّا أَنْشَأْنَاهُنَّ إِنْشَاءً ﴿٣٥﴾ فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْکَارًا ﴿٣٦﴾ عُرُبًا أَتْرَابًا ﴿٣٧﴾ لأصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٣٨﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿٣٩﴾ وَثُلَّةٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿٤٠﴾ وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ ﴿٤١﴾ فِی سَمُومٍ وَحَمِیمٍ ﴿٤٢﴾ وَظِلٍّ مِنْ یَحْمُومٍ ﴿٤٣﴾ لا بَارِدٍ وَلا کَرِیمٍ ﴿٤٤﴾ إِنَّهُمْ کَانُوا قَبْلَ ذَلِکَ مُتْرَفِینَ ﴿٤٥﴾ وَکَانُوا یُصِرُّونَ عَلَى الْحِنْثِ الْعَظِیمِ ﴿٤٦﴾ وَکَانُوا یَقُولُونَ أَئِذَا مِتْنَا وَکُنَّا تُرَابًا وَعِظَامًا أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ ﴿٤٧﴾ أَوَآبَاؤُنَا الأوَّلُونَ ﴿٤٨﴾ قُلْ إِنَّ الأوَّلِینَ وَالآخِرِینَ ﴿٤٩﴾ لَمَجْمُوعُونَ إِلَى مِیقَاتِ یَوْمٍ مَعْلُومٍ ﴿٥٠﴾ ثُمَّ إِنَّکُمْ أَیُّهَا الضَّالُّونَ الْمُکَذِّبُونَ ﴿٥١﴾ لآکِلُونَ مِنْ شَجَرٍ مِنْ زَقُّومٍ ﴿٥٢﴾ فَمَالِئُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ ﴿٥٣﴾ فَشَارِبُونَ عَلَیْهِ مِنَ الْحَمِیمِ ﴿٥٤﴾ فَشَارِبُونَ شُرْبَ الْهِیمِ ﴿٥٥﴾ هَذَا نُزُلُهُمْ یَوْمَ الدِّینِ ﴿٥٦﴾ نَحْنُ خَلَقْنَاکُمْ فَلَوْلا تُصَدِّقُونَ ﴿٥٧﴾ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تُمْنُونَ ﴿٥٨﴾ أَأَنْتُمْ تَخْلُقُونَهُ أَمْ نَحْنُ الْخَالِقُونَ ﴿٥٩﴾ نَحْنُ قَدَّرْنَا بَیْنَکُمُ الْمَوْتَ وَمَا نَحْنُ بِمَسْبُوقِینَ ﴿٦٠﴾ عَلَى أَنْ نُبَدِّلَ أَمْثَالَکُمْ وَنُنْشِئَکُمْ فِی مَا لا تَعْلَمُونَ ﴿٦١﴾ وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ النَّشْأَةَ الأولَى فَلَوْلا تَذَکَّرُونَ ﴿٦٢﴾ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تَحْرُثُونَ ﴿٦٣﴾ أَأَنْتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ ﴿٦٤﴾ لَوْ نَشَاءُ لَجَعَلْنَاهُ حُطَامًا فَظَلْتُمْ تَفَکَّهُونَ ﴿٦٥﴾ إِنَّا لَمُغْرَمُونَ ﴿٦٦﴾ بَلْ نَحْنُ مَحْرُومُونَ ﴿٦٧﴾ أَفَرَأَیْتُمُ الْمَاءَ الَّذِی تَشْرَبُونَ ﴿٦٨﴾ أَأَنْتُمْ أَنْزَلْتُمُوهُ مِنَ الْمُزْنِ أَمْ نَحْنُ الْمُنْزِلُونَ ﴿٦٩﴾ لَوْ نَشَاءُ جَعَلْنَاهُ أُجَاجًا فَلَوْلا تَشْکُرُونَ ﴿٧٠﴾ أَفَرَأَیْتُمُ النَّارَ الَّتِی تُورُونَ ﴿٧١﴾ أَأَنْتُمْ أَنْشَأْتُمْ شَجَرَتَهَا أَمْ نَحْنُ الْمُنْشِئُونَ ﴿٧٢﴾ نَحْنُ جَعَلْنَاهَا تَذْکِرَةً وَمَتَاعًا لِلْمُقْوِینَ ﴿٧٣﴾ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّکَ الْعَظِیمِ ﴿٧٤﴾ فَلا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ ﴿٧٥﴾ وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَوْ تَعْلَمُونَ عَظِیمٌ ﴿٧٦﴾ إِنَّهُ لَقُرْآنٌ کَرِیمٌ ﴿٧٧﴾ فِی کِتَابٍ مَکْنُونٍ ﴿٧٨﴾ لا یَمَسُّهُ إِلا الْمُطَهَّرُونَ ﴿٧٩﴾ تَنْزِیلٌ مِنْ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿٨٠﴾ أَفَبِهَذَا الْحَدِیثِ أَنْتُمْ مُدْهِنُونَ ﴿٨١﴾ وَتَجْعَلُونَ رِزْقَکُمْ أَنَّکُمْ تُکَذِّبُونَ ﴿٨٢﴾ فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ ﴿٨٣﴾ وَأَنْتُمْ حِینَئِذٍ تَنْظُرُونَ ﴿٨٤﴾ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْکُمْ وَلَکِنْ لا تُبْصِرُونَ ﴿٨٥﴾ فَلَوْلا إِنْ کُنْتُمْ غَیْرَ مَدِینِینَ ﴿٨٦﴾ تَرْجِعُونَهَا إِنْ کُنْتُمْ صَادِقِینَ ﴿٨٧﴾ فَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ ﴿٨٨﴾ فَرَوْحٌ وَرَیْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِیمٍ ﴿٨٩﴾ وَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٩٠﴾ فَسَلامٌ لَکَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٩١﴾ وَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنَ الْمُکَذِّبِینَ الضَّالِّینَ ﴿٩٢﴾ فَنُزُلٌ مِنْ حَمِیمٍ ﴿٩٣﴾ وَتَصْلِیَةُ جَحِیمٍ ﴿٩٤﴾ إِنَّ هَذَا لَهُوَ حَقُّ الْیَقِینِ ﴿٩٥﴾ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّکَ الْعَظِیمِ ﴿٩٦﴾ امام زمان واقعه