eitaa logo
قرارگاه فرهنگی حضرت ابوالفضل(ع)
52 دنبال‌کننده
520 عکس
827 ویدیو
83 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا خدا سرنوشت مردم را به انتخابات واگذار می کند؟! ازتاریخ عبرت بگیریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👤 استاد : 💬 امیرالمؤمنین (ع) با دو جریان جنگ داشت. دقت کنید چون در فتنه های آخرالزمان هم با همین دو جریان روبرو هستیم. 1- جریانی که اسلام سکولار ارائه میداد؛ اسلامی که میگوید کافیست دلت پاک باشد، فقط به رفاه فکر کن، بقیۀ مسائل مهم نیست، اسلامِ معاویه. 2- جریان دیگر، اسلامِ متحجرِ خشکِ دور از عقلانیت است. همین امروز هم تو باید با این دو جریان مشکل داشته باشی. اگر مشکلی با آنها نداشته باشی، شبیه یکی از این دو هستی! دقت کن! یا معتقد به اسلام سکولاری، یا اسلامِ متحجر. وگرنه بايد با هر دوي اينها مخالف باشی چراکه هر دوی اینها دو لبه یک قیچی هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
27.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺خواستگاری فرزند شهید🌺 توجه توجه توجه توجه توجه !!!!!!!!!!!! ماجرای عجیب وعرفانی از اعجاز یک شهید مدافع حرم در مراسم خواستگاری فرزندش که جدیدا اتفاق افتاده وموجب حیرت شده...😳😳😳 فقط تا آخرش نگاه کن .... . اگه لذت بردی برای اونایی که دوسشون داری بفرست بهترین هدیه هست 💝💝
💌 کسی که خودش را به کوری بزند، دوست و دشمنش را تشخیص نمی‌دهد. حواسش هم نیست که دشمنش او را می‌بیند. دشمنی جدی و مسلح را، در جنگ نبینیم، چه می‌شود؟ در این جنگ نابرابر حتما شکست می‌خورد. 🔸وَمَنْ يَعْشُ عَنْ ذِكْرِ الرَّحْمَٰنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِينٌ آن‌هایی که از یاد خدای رحمان چشم می‌پوشند، شیطان‌هایی را مامورشان می‌کنیم تا هم‌نشینشان باشند. (۳۶ زُخرُف) 🔸يَا بَنِي آدَمَ لَا يَفْتِنَنَّكُمُ الشَّيْطَانُ ... إِنَّهُ يَرَاكُمْ هُوَ وَقَبِيلُهُ مِنْ حَيْثُ لَا تَرَوْنَهُمْ ۗ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّيَاطِينَ أَوْلِيَاءَ لِلَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ آی آدم‌ها، مبادا شیطان گولتان بزند ... نکته اینجاست که شیطان و دار و دسته‌اش از جایی شما را می‌بینند که شما آن‌ها را نمی‌بینید ! البته شیطان‌ها را سرپرستِ فقط کسانی می‌کنیم که ایمان نمی‌آورند.(۲۷ اعراف) . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تکلیف گرایی یا به دنبال نتیجه بودن؟! ☢️ روزهای منتهی به انتخابات مجلس یازدهم رسید ولی هنوز اختلافات پابرجاست و هر روز از یک لیست رونمایی میشود!! یکی بر طبل نتیجه گرایی میکوبد و دیگری با مانور روی واژه تکلیف گرایی دوست دیروز خود را انقلابی نمیداند! ؛ متاسفانه به نظر میرسد با توجه به اختلافات درونی دیگر نیاز به گزینه سومی از بیرون نباشد تا بخواهد جای جلاد و شهید را عوض کند!! 🔹اما هرگاه بحث تفرقه و تعدد لیست و کاندیداها مطرح میشود ناگزیر اذهان متوجه انتخابات ۹۲ ریاست جمهوری میشود که چگونه اصرار و جدال بین دو تفکر ( نتیجه گرایی یا تکلیف گرایی؟ ) موجب فرصت سوزی یک جریان سیاسی شد. بلافاصله پس از آن انتخابات رهبر خبیر انقلاب هوشمندانه در جلسات مختلف به تبیین این موضوع مهم پرداختند. موضوعی که به نظر میرسد در شرایط فعلی بازخوانی آن برای تنویر افکار عمومی و به عنوان یک نقشه راه برای برخی مدعیان انقلابیگری ضرورت دارد: « رابطه‌ی با چیست؟ امام فرمودند: ما دنبال تکلیف هستیم. آیا این معنایش این است که امام دنبال نتیجه نبود؟ چطور میشود چنین چیزی را گفت؟ امام بزرگوار که با آن شدت، با آن حدّت، در سنین کهولت، این همه سختی‌ها را دنبال کرد، برای اینکه نظام اسلامی را بر سر کار بیاورد و موفق هم شد، میشود گفت که ایشان دنبال نتیجه نبود؟ حتماً تکلیف‌گرائی معنایش این است که انسان در راه رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، بر طبق تکلیف عمل کند؛ برخلاف تکلیف عمل نکند، ضدتکلیف عمل نکند، کار نامشروع انجام ندهد؛ والّا تلاشی که پیغمبران کردند، اولیای دین کردند، همه برای رسیدن به نتائج معینی بود؛ دنبال نتائج بودند. مگر میشود گفت که ما دنبال نتیجه نیستیم؟ یعنی نتیجه هر چه شد، شد؟ نه. ؛ .....این که تصور کنیم تکلیف‌گرائی معنایش این است که ما اصلاً به نتیجه نظر نداشته باشیم، نگاه درستی نیست. ......تکلیف‌گرائی هیچ منافاتی ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست می‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ برای رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههای مشروع و میسّر، برنامه‌ریزی کند. بیانات در دیدار دانشجویان‌ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶ » 🇮🇷 درست وبابصیرت رای بدهیم. نوبت تازه نفس هاست. باجوانان کارهادشوارنیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا