eitaa logo
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
2.1هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
2.6هزار ویدیو
1.1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش انیمیشن سلام بر ابراهیم از تلویزیون فصل نخست مجموعه انیمیشن سلام بر ابراهیم از امشب ساعت ۲۰:۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. برای اولین بار است که یک انیمیشن در این ساعت از پخش شبکه سه رو آنتن می‌رود. مرکز صبای صداوسیما با حمایت از زیرساخت‌های مرکز متنای فضای مجازی بسیج و بهره از دانش فنی متخصصان بسیجی این اثر متفاوت و باکیفیت را تولید کرده است. @BisimchiMedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥در مانیتوبای کانادا مدارس ابتدایی وظیفه عادت دادن کودکان به خوردن حشرات را به عهده گرفته‌اند. 🔹معلم به هر دانش‌آموز یک بسته جیرجیرک میدهد، و آنها را تشویق به خوردن آن میکند. 🔹ما در دوره‌ای هستیم که هیچ چیز سر جای خودش نیست.
◾️فردا روز پر کشیدنِ مردی است که در سالیان دراز، غم عظیم عاشورا را لابه لای بغض های مناجات، به آسمان هدیه کرده است◾️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 نماهنگ جدید حاج رضا هلالی مخصوص کودکان 🏴🏴🏴 🔹«نمره عالی» با صدای عبدالرضا هلالی و گروه سرود آوای احسان و گروه میعاد ┏━━🇮🇷🌷🇮🇷━━┓ 🆔 @Mtarbiatdini ┗━━━🍃🕊━
هدایت شده از ذکری
بسم الله 📝اول پرداخت بعد رنگ 🔰امروز تو یک برنامه آموزشی تلویزیونی دیدم میگفت : 🔸 « اگه سطح کارمون رو خوب سمباده نزده باشیم و پرداخت نکرده باشیم، بهترین رنگ و گرون ترین رنگ هم که بزنیم، خوب از کار در نمیاد. 🔸اما اگه درست سمباده خورده باشه و نرم و لطیف شده باشه، رنگ روش خوب میشینه و بهترین جلوه رو داره.» ✳️ دیدم مثل کار تربیتی خودمون میمونه. 🌿 مربی عزیز، بی خود این رنگهای معارفی و معرفتی رو هدر نده. 🌿 اول خوب و درست زمینه سازی کن، بعد رنگ بزن. 🌿 همشم دست تو نیست؛ چون او انسان هست. 🌿پس حلم و صبر رو سعی کنیم تو وجود خودمون نیز نهادنیه کرده باشیم. 🌿مترصد فرصت مناسب باش... 🆔 https://eitaa.com/zeekra
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حرکت جالب حجت‌الاسلام قرائتی در اجلاس آموزش و پرورش رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور: رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت 40 هزار نفر آمده‌اند گزینش شده‌اند می‌خواهند معلم بشوند ولی خوابگاه نداریم. طرح تحول یعنی کسی مثل شهید رجایی می خواهیم که بیاید و همین سالنی را که داخل آن هستیم به دانشگاه فرهنگیان بدهد. تمام سالن‌های وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و باشگاه‌ها تعطیل شوند. طرح تحول چنین جگری می‌خواهد. امام زین العابدین (ع) در حال سخنرانی بود جمعی هم نشسته بودند یک نفر آمده بود جا نبود و سر پا ایستاده بود. امام پا شد عبای خود را جمع کرد گفت «بسم الله روی عبای من بشین». چند تا آخوند اینطوری داریم؟! چندتا معلم این طوری داریم؟! الان ظهر می شود چند نفر از شماها جگر دارید الله اکبر بگویید؟! مدام کنگره، مدام سمینار، بررسی، جمع‌بندی، هماهنگی ... با اینها به جایی نمی‌رسیم. آن چیزی که می‌خواهیم جگر است. @BisimchiMedia
هدایت شده از محرمانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍أبدا والله يا زهراء ما ننسى حسينا @secret_file 🚩 این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست/این چه شمعیست که جانها همه پروانه اوست 🔹پدر به پسرش می گوید: بگو حسین علیه السلام را دوست ندارم تا این اسباب بازی را برایت بخرم. اما عکس العمل پسر دیدنیست... 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
⭕️بحران بی‌پدری در آمریکا ⁉️ کودکانی که در آمریکا بدون پدر تنی خود بزرگ شده‌اند، چند درصد از جرم‌ها و آسیب‌های اجتماعی را به خود اختصاص داده‌اند؟! 🏴
هدایت شده از من و بابام 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 ویژه اربعین 🏴 داغ یک بوسه به جانم مونده 🎤 امین قدیم 📎 📎 📎 📎 🌐https://btid.org/fa/video/218113 🔰 معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درخشیدن بی سابقه‌ی ایران در المپیاد نجوم و اختر فیزیک ده دانش آموز ایرانی در این المپیاد شرکت کرده‌ند که ۹ تاشون طلا و یکیشون نقره کسب کرده، یعنی در رتبه‌ی اول، تقریبا همه‌ش نام ایران برده شده. الحمدلله. دست مریزاد به این دانش آموزان هوشمند. انشاءلله بصیرتی هم پیدا کنن که به فکر خدمات طلایی به کشورشان باشند. نه مهاجرت و زرق و برق غرب ورشکسته. .
📗 تبیین فلسفه تربیت رسمی و عمومی (تربیت مدرسه‌ای) در جمهوری اسلامی ایران philosophy of formal and public education 🔺گروه‌ها : علوم تربیتی , کتاب الکترونیک , کتابخوان پژوهان , مشترک با دانشگاه فرهنگیان 🔺پدیدآورنده: محمد حسنی, علیرضا صادق‌زاده قمصری 🔺ناشر : پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طرف‌های مشارکت : دانشگاه فرهنگیان 📆تاریخ انتشار : اولین نوبت انتشار : ۱۴۰۰ نسخه الکترونیکی : دارد تعداد صفحات : ۲۷۶ مرحله تولید : چاپ شده قیمت : ۶۶۰٬۰۰۰ ریال فایل :  دانلود فایل👇 https://rihu.ac.ir/fa/book/37346/%D8%AA%D8%A8%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D9%88-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
سلوک سالم مربی – تفاوت سلوک تربیتی رسول ص با سلوک تربیتی ما؟!docx.pdf
417.8K
✨سلوک سالم مربی – تفاوت سلوک تربیتی رسول ص با سلوک تربیتی ما؟! 🔸رسول بزرگ و مربى آگاه اين گونه ( درمتن میدانِ زندگی نه سر کلاس و نشست و ....) خلق را رهبرى مى‏نمود و پيش مى‏برد....
پرورش بچه های باایمان.pdf
1.64M
📘کتاب: پرورش بچه های باایمان 284 صفحه ✨ این کتاب ارزشمند در حقیقت بیان دغدغه های مربیان مسیحی است است برای پرورش نسل با ایمان در تقابل با مدرنیسم 👌 پیشنهاد مطالعه 🌷🇮🇷🌷
واکاوی روشهای آموزش دینی مبتنی بر تجارب زیسته آموزگاران و متخصصین علوم دینی وتربیتی .pdf
473.8K
واکاوی روشهای آموزش دینی مبتنی بر تجارب زیسته آموزگاران و متخصصین علوم دینی وتربیتی
آموزش دین در کودکی.docx
2.08M
آموزش دين در دورة كودكي: ارزيابي انتقادي رويكرد روان‌شناختي حجت‌الاسلام دكتر محمود نوذري* چكيده ديدگاه عمدة روان‌شناساني كه با رويكرد شناختي مراحل فهم كودكان از مفاهيم ديني را بررسي كرده‌اند، اين است كه آموزش دين به كودكان بايستي تا زمان دستيابي كودك به تفكر انتزاعي به تأخير انداخته شود. در اين مقاله ديدگاه مذكور گزارش، نقد و ارزيابي شود. داده‌ها از راه مراجعه به اسناد و مدارك مربوطه گردآوري شده و به روش توصيفي ‐ تحليلي و توصيفي ‐ انتقادي تجزيه و تحليل شده است. يافته‌هاي تحقيق حاكي از اين است كه نظرية تأخير آموزشِ دين با اين پنج ايراد اساسي مواجه است: 1. چارچوب نظري كه رشد ديني در آن چارچوب بررسي شده و نيز ابزار به‌كارگرفته‌شده براي سنجش دينداري نامناسب است؛ 2. از پيچيدگي و منحصربه‌فرد بودن رشد ديني غفلت شده است؛ 3. تفسيري نارسا از مفاهيم ديني ارائه شده است؛ 4. با ديدگاه مستفاد از روايات ناهماهنگ است و اينكه 5. تأخير آموزش دين هم امكان‌پذير نيست و هم آثار نامطلوب تربيتي در پي دارد. واژه‌هاي كليدي: ارزيابي انتقادي، رويكرد شناختي، كودكي، آموزش دين، تفكر انتزاعي