eitaa logo
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
2هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
2.4هزار ویدیو
1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
31.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ 🚨👈 مسئولیت ما نسبت به چیست؟ ⚠️به نظر امروز مخاطب این پیام همه‌ی ما هستیم. ، ، ، و ... ✅هر کس هر قدر که می‌تواند و به اندازه دایره تأثیرش 🔊 (رحمت الله علیه) --------------------------
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نوجوانان ما چقدر با هویت خود آشنا هستند؟ چقدر خود را میشناسند؟ و چقدر میدانند از زندگی چه می خواهند؟ اگر برای تشکیل هویت کمکشان نکنیم...همچون برگی درباد حوادث به هرسو حرکت خواهند کرد... سطحی نگری ها،بی هدفی ها،افسردگی ها و فریب خوردن ها تاثیر عدم درک درست از هویت و هدف زندگیست.... @tabanedu_ir📚✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | میرزا کوچک‌خان؛ هویت‌بخش به نسل جوان 🔻 رهبر انقلاب: وقتی جوان گیلانی سرِ قبر میرزاکوچک‌خان میرود و میبیند این مرد تنها، این مرد باایمان و باصفا، اگرچه در وسط جنگل‌های گیلان در مظلومیت مُرد، اما شخصیت خودش را در تاریخ ایران تثبیت کرد؛ مُرد، اما یک مشعل شد. 👈 ما در دوران مبارزه خودمان، هر وقت نام میرزاکوچک‌خان را به یاد می‌آوردیم و شرح حال او را میخواندیم، نیرو میگرفتیم. او از همت و اراده و شخصیت و هویّت خود خرج کرد، برای این‌که به یک نسل و شخصیت و نیرو و اراده ببخشد. این بسیار ارزش دارد. 🌷 سالروز شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی 💻 Farsi.Khamenei.ir
📊 اطلاع‌نگاشت | قهرمانانِ بسیجیِ ایران‌زمین 👈🏻 مروری بر برخی شخصیتهای دارایِ روحیه‌ی بسیجی در تاریخ معاصر ایران 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ا‌‌ی در دیدار بسیجیان ظرفیت بسیج‌پروری در ملت ایران را دارای سابقه در تاریخ معاصر ایران دانستند و با برشمردن برخی از مصادیق آن فرمودند: «روحیه‌ی بسیج‌پروری ... [مثل] ورود در میدان، نترسیدن، با دشمن سینه‌به‌سینه شدن، در دوران حکومتهای طاغوتی و در دورانهای گذشته هم بود... تقریباً همه‌ی اینها ... یا سرکوب شدند یا کمک نشدند یا دولتها برایشان مانع ایجاد کردند.» ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ 🏷 📥 نسخه قابل چاپ👇 https://khl.ink/f/51433
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶🔹 مودبانه صحبت کنیم یا صادقانه؟ استاد پناهیان 🌷🇮🇷🌷
🚦 "جریان‌های تربیتی در لبنان" وضعیت‌شناسی مدارس حزب‌الله لبنان 👤باحضور: استاد سیدعباس نورالدین از لبنان نویسنده و اندیشمند لبنانی و مدیر مرکز باءللدراسات(پژوهشکده بقیه‌الله الاعظم) 🕒زمان: شنبه 12 آذر ۱۴۰۱ ساعت 18:30 لینک حضور در بستر مجازی نشست: https://www.skyroom.online/ch/sadr/amozesh-parvaresh پژوهشکده شهید صدر 🔻🔺 https://eitaa.com/joinchat/1722679342Cb46645e389
هدایت شده از هادیانه ها
استاد هادیزاده _ اصول فقه و نظام تربیتی _ مدرسه عالی فقه _ 10آذر1401.mp3
35.97M
استاد _ اصول فقه و نظام تربیتی_ 10آذر1401 ✅بخش اول: 🔹باید از شروع کرد (در جامعه_ در بحث های علمی ما) 🌱ثمره شروع از مشکل (بجای غرق شدن در اقوال علمی): 👈🏻 علت این که چرا به نظام روی آوردیم مشخص می شود 👈🏻به تعریف نظام می رسیم 👈🏻مسیر استخراج نظام و مشکلات مسیر و راهکارها نمایان می شوند 🔸 دین نظام دارد و این نظام با ساخت فطری انسان گره خورده است و نظام دادن اقتضای ساخت من است 🟡🟡🟡 ✅ فقه و «دقیقه 43» 🔹 روش استخراج نظام غیر از اصول فقه موجود است و نباید از مسائل آن الگو گرفت 🔹 باید به وجود آمدن خود همین اصول فقه را بررسی کنی که ریشه دارد در مشکلات روشی ما در برداشت حکم از ادله 🔹مشکل ما در مسائل چیز دیگری است _ با کودک چطور برخورد کنم هدفم با او چه باشد_نگاه روشی و راه حلی داریم و اصلا بحث از احکام تربیت نیست (مثل طبابت است نه مثل قضاوت) 🔹سنخ مساله عوض شده _ ارتباط مبانی و اهداف از جمله مسائل است 🔸 برای رسیدن به روش برای مسائل جدید باید به زبان وحی نزدیک شد _ انس لازم است _ باید رابطه روایات با قرآن فهمیده شود 🟡🟡🟡 ✅ بخش سوم پرسش و پاسخ: «دقیقه 57» برخی از سوالاتی که مطرح شد: 1️⃣ لازمه حرف شما این است که نهایت کار دین مشخص کردن بینش ها و اهداف است و بقیه اش را عقلا تکمیل می کنند و دیگر لازم نیست کشف کنیم خود دین نظامی دارد؟ 2️⃣ چرا علما در طول تاریخ این مباحث را مطرح نکردند؟ 3️⃣ رفتارها و احکام چطور ما را به آن اهداف می رساند با توجه به اختلاف فتاوا؟ @hadianeha
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدون تعارف با کارآفرینی که حامی ۵۰۰۰ یتیم است 🔹آقای غنی‌آبادی می‌گوید در ۱۸ سالگی مستاجر بودم و وضع مالی خوبی نداشتم اما هزینه درمان دختربچه‌ای که قراربود چشمش تخلیه شود را پذیرفتم و بینایی او بازگشت. از آن به بعد دست به خاک می‌زدم طلا می‌شد. @bedonetaaroff
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 وقت برای این کارها ندارم 🖋 ناصر فقیهی 🔸 به یکی از اساتید که روحیه انقلابی داشته و در علم‌های کلام، فقه و حدیث دانش خوبی دارد، پیشنهاد دادم درباره مسائل روز از نگاه‌های اعتقادی و فکری بنویسد؛ مثل تحلیل‌های فرهنگی و سیاسی متداول چون جای علمایی مثل ایشان بسیار خالی است. جای امثال شهیدان مطهری و بهشتی را در جهاد تبیین باید پر کرد. 🔻 می‌دانید وی چه جوابی داد؟ با حالت تحقیرآمیزی گفت: من وقت برای این کارها ندارم. 🔹 استاد این را گفت و رفت اما حال من بسیار بد شد. تنهایی و غربت انقلاب را کامل حس کردم. آری انقلاب درمیان حوزوی‌ها هم گاهی غریب است. 🔺 پشت این برخورد، یکی از ضعف‌های حوزه است که اساتید خوب و حتی انقلابی‌اش در بزنگاه‌های حساس اجتماعی سیاسی باز هم وقتی برای روشنگری و نگارش ندارند. ❓چرا در این سه ماه برخی اساتید و دانش‌پژوهان مراکز علمی مخصوصا مؤسسات اعتقادی حوزه نقش فعالی نداشتند؟ آنچه درس می‌دهند و درس می‌گیرند، کی قرار است بدرد انقلاب و مردم بخورد؟ ❗️بهتر است بگویم در برابر حوادث واقعه، با تمام تهاجمات رسانه‌ای هنوز احساس تکلیف نمی‌کنند. برخی برنامه‌ای از قبل تعیین‌شده دارند دیگر فرقی نمی‌کند، شرایط جامعه خوب باشد یا فتنه‌گون! اگر نظام ضربه هم بخورد باز همان برنامه عادی خود را دارند. گویی اصلا فرمان واجب فوری جهاد تبیین از سوی ولیّ جامعه صادر نشده است!! ❇️ باید به اطلاع این بزرگواران برسانم، اینکه شما در میدان حضور ندارید و نهایتا شاید به صدور بیانیه دسته جمعی اکتفا می‌کنید، به معنای خالی‌ماندن صحنه نیست. گاهی افرادی که بلحاظ علمی ضعیف و گاهی حتی افراد گمراه، سرداران عرصه می‌شوند. همانطور که اکنون چهره‌های روحانیت در فضای مجازی بعضاً طلاب جوانی هستند که چندان حظ علمی ندارند و حتی برخی دین را بهانه‌ای برای شهرت خویش کرده‌اند. (فضلای جوان وارسته و جویای علم و فضل منظور نیستند). 🔻 یادمان باشد آسیب‌هایی که انقلاب می‌بیند ضررش برای همه است و دشمنان انقلاب همه روحانیت را دشمن خود می‌داند. 〰️〰️〰️〰️〰️ 🗂 @Manahejj
📣 ۳ 🔰 برگزاری کارگاه قرآنی شیوه انتقال معارف دینی به کودکان 🔸 معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان کارگاه قرآنی با عنوان "شیوه‌های انتقال معارف دینی به کودکان" به صورت حضوری و همزمان برخط(آنلاین) ویژه عموم برگزار می‌کند. 🎤 مدرس: حجت‌الاسلام ، استاد حوزه و دانشگاه 📆 زمان: دوشنبه ۱۳ آذرماه ⏰ ساعت: ۱۵ 🕌 مکان: میدان ۱۰ دی، بین امام خمینی ۳۲و۳۴، سالن همایش ساختمان شماره دو مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان 💻 لینک حضور در جلسه: 🌐 https://farhangi.lms2.hozehkh.com/ws/qran313 👈 گفتنی است، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه کاربری @Basirat88 در پیام‌رسان ایتا مراجعه نمایند. 🌤«اللّهمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّڪَ‌الفَرَج»🌤 ✅ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ┏━━━━━━━📚┓ @howzehfarhang ┗📚━━━━━━━┛ ┏━━━━━━━🌐┓ farhangi.hozehkh.com ┗🌐━━━━━━━┛
💠 کارگاه‌های ارتقای تربیت مربی کودک در حرم قم برگزار می‌شود ♦️کارگاه‌های ارتقای تربیت مربی کودک با تدریس حجت‌الاسلام سرلک به همت امور فرهنگی خواهران در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود. 📎 https://news.amfm.ir/?p=136615 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس "حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها" 🆔 @astanqom
📚نحن و الاولاد فی ماثر اهل بیت النبوه صلوات الله علیهم ( 2 جلد) مؤلف: حمزه عندلیب ناشر: دلیل مازبان: عربی سال چاپ: 1380نوبت چاپ: 1صفحات: 474قطع و نوع جلد: وزیری (گالینگور) این کتاب: (از مجموعۀ 2 جلدی)در این مجموعه، 2563حدیث و روایت در باب "خانواده و تربیت خانوادگی "به زبان عربی فراهم آمده است .گردآورنده این مطالب را از منابع مختلفی چون : بحار، خصال، امالی طوسی، المستدرک، کافی، وسائل، و التهذیب اقتباس کرده است .هر حدیث با شرح کوتاه نیز منبع و ماخذ آن همراه است .🌷🇮🇷🌷
📕حکمت نامه کودک (فارسی - عربی) ویراست دوم ناشر چاپ و نشر دارالحدیث نویسنده محمد محمدی ری شهری مترجم عباس پسندیده ویراستار حسین دباغ با همکاری عباس پسندیده سال نشر : 1396 تعداد صفحات : 332
معرفی کتاب یکی از اساسی ترین اهداف تشکیل خانواده تربیت نسل صالح است. از آنجا که فرزند میوه زندگی و ثمره ازدواج است، تربیت و پرورش او برای والدین از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. از سوی دیگر دوران کودکی زیربنای شخصیت انسان و بهترین زمان برای تربیت است. از این رو سوال مهم این است که تربیت سعادت بخش چیست و شیوه تربیت صحیح کدام است؟ در احادیث معصومان (ع) آموزه های حکیمانه ای در این باره وجود دارد که می تواند راهگشای خانواده ها و دست اندرکاران تربیت کودک باشد. حکمت نامه کودک با هدف ارائه این آموزه ها به علاقمندان، شکل گرفته است و در سه بخش اصلی "بنیاد تربیت کودک"، "حقوق فرزندان" و "وظایف کودک" تدوین شده است. پرورش فرزند شایسته، بر سه رکن اساسی استوار است. این ارکان عبارت اند از: 1. خانواده شایسته 2. رعایت حقوق کودک 3. وظیفه شناسی کودک. حکمت نامه کودک، رهنمودهای قرآن و پیشوایان اسلام را درباره این ارکان، در سه بخش ارائه می نماید. بخش اوّل، شامل چهار فصل است و در آن، مسئولیت جامعه اسلامی در ساماندهیِ خانواده های شایسته ، نقش وراثت در خوش بختی فرزند ، نقش تغذیه پدر و مادر در سلامت و سعادت فرزند ، و نقش چگونگی انعقاد نطفه در آینده فرزند از زبان پیشوایان اسلام ، بیان می شود . در بخش دوم ، حقوق کودک از نگاه اسلام، در شش فصل ارائه می گردد: فصل اوّل ، درباره حقوق نوزاد است، این حقوق عبارت اند از : 1. بزرگداشت تولّد ، 2. غسل ولادت، 3. اذان گفتن در گوش راست و اقامه گفتن در گوش چپ، 4. کام برداشتن با آب فرات و تربت سیّدالشهدا، 5 . انتخاب نام نیکو، 6. تراشیدن سر و صدقه دادن هم وزن آن طلا یا نقره، 7. عقیقه کردن ، 8. ختنه کردن. فصل دوم، درباره حقوق کودک شیرخوار است. این فصل، رهنمودهای پیشوایان اسلام درباره تغذیه کودک از شیر مادر و یا دایه شایسته و ضرورت احترام به احساسات نوزاد را بیان می نماید. در فصل سوم، تعلیم و تربیت کودک، به عنوان مهم ترین حقوق کودک، مورد بررسی قرار می گیرد و نکات مهمّی درباره اهمیّت تعلیم و تربیت کودک و مسئولیتی که دولت اسلامی و خانواده ها در این زمینه دارند (از مهم ترین چیزهایی که هنگام تربیت کودک، ضرور است و تربیت جنسی او و از همه مهم تر ، روش تربیتی اسلام) ارائه می گردد. در فصل چهارم، اخلاق تربیت، مانند: مهربانی با کودک، احترام به کودک، سلام کردن به کودک، عدالت رفتاری میان فرزندان ، وفا به وعده داده شده به کودک و شاد کردن او، به عنوان حقوق تربیتی کودک، مطرح می شود. در فصل پنجم، توجّه مربّیان به نقش آرایش و ارضای حسّ زیبایی طلبی کودک، و همچنین نقش بازی در رشد کودک، جلب می گردد. در فصل ششم، تأکید بر دعا برای فرزندان و نهی از نفرین کردن آنها ، بیانگر نقش تربیتی دعا در کنار برنامه ریزی و تلاش است . لذا از آن به عنوان یکی از حقوق کودک، یاد می شود. دعای امام سجّاد علیه السلامبرای فرزندانش که در پایان این فصل آمده ، رهنمود ارزنده ای برای خانواده های مسلمان است. بخش سوم، اختصاص به وظایف کودک دارد . بر مربّی شایسته، لازم است علاوه بر انجام دادن وظایفی که در بخش اوّل و دوم این مجموعه آمده ، زمینه وظیفه شناسی کودک را نیز فراهم سازد. این بخش، در چهار فصل، رهنمودهایی را در زمینه وظایف شخصی کودک، وظایف او در برابر پدر، مادر، آموزگار، بزرگ تر از خود و دوستان، تقدیم می دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدارحمت کنه مرحوم صفایی حائری رو خیلی این صوتشون مناسب این روزهای جامعه است که عده ای احتمالا دلسرد با نا امید شدند و یا اینکه تکلیفشون رو در این شرایط نمیدونند الان که اوج تاریکی نیست، حتی اگرم باشه ناامیدی معنا نداره @einsad 👈 عضوشوید @hosein_darabi
هدایت شده از هادیانه ها
✅ منابع احادیث تربیتی ⭕️مدت هاست تهیه یک و حدیثی کامل در موضوع دینی جزء دغدغه های مهم اندیشمندان این عرصه شده است بودن مجموعه ای جامع و متقن در گردآوری و تنظیم و تبویب از مسیر پژوهشگران این عرصه گره گشایی خواهد کرد و در جهت گیری پژوهش ها نقش مهمی خواهد داشت ⭕️ انتظاراتی که از یک موسوعه خوب داریم: 1️⃣ تنظیم و تبویب آن نتیجه سلیقه افراد نباشد و مبتنی بر نگاه جامع خود صاحبان کلام باشد_ این که باب اول در موسوعه تربیتی چه باشد و باب دوم چه باشد نباید بی ارتباط با نظام اندیشه تربیتی امام صادق ع باشد 2️⃣ انتخاب احادیث در میان دریای پر گوهر فرمایشات اهل بیت ع باید مبتنی بر فهم عمیق و صحیح حدیث باشد تا امکان جایگزاری دقیق فراهم آید 👈🏻 اهمیت مستند بودن تبویب، ناشی از تاثیر آن بر روندپژوهش ها و ایجاد ذهنیت در پژوهشگران است 🔹 به نظر می رسد علیرغم تلاش ها، انتظارات فوق هنوز برآورده نشده است ⭕️پ ن: 🔹لیست منابع حدیثی تربیتی موجود (در تصویر): 1- الحیاه( ج10) _ برادران حکیمی _ نشر دلیل ما 2- الحدیث _ مرتضی فرید _ دفتر نشر فرهنگ اسلامی 3- حدیث رویش _ ابوالقاسم حسینی _ موسسه فرهنگی منادی تربیت 4- حکمت نامه کودک _ محمدی ری شهری _ دارالحدیث 5- نحن و الاولاد _ حمزه عندلیب _ دلیل ما 🔹دو کار دیگری که نهایی نشده اند: 1️⃣کاری که در گروه فقه تربیت مرکز جامع علوم اسلامی توسط استاد نصراللهی و دوستانشان شروع شده 2️⃣ کاری که استاد زهره کاشانی در همکاری با مجموعه ای جلو بردند @hadianeha
هدایت شده از تشکل نوآوین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 🔹 ⭕️ الحمدلله نیروهامون هم دارن تکمیل میشن تا پر قدرت شروع کنیم ....💪🏻 🔗برای پیوستن به «تشکل نوآوین» 👇🏻👇🏻👇🏻 @nojavan_avini_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دادگاهی برای رسیدگی به اتهامات مدرسه 🔵 در کلیپ بالا دادگاه نمادینی برای محاکمه "مدرسه" برقرار شده است. اتهام مدرسه توسط مدعی العموم قرائت می شود. مدرسه در جایگاه متهم حاضر می شود؛ ( قتل خلاقیت، تفکر و هویت فردی دانش آموزان) 📕 مدعی العموم اسناد متعددی را برای اثبات مدعایش ارائه می دهد. •┈┈•••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• آیدی ارتباط با مشاور (رایگان) @pasokhgo313 کلیپکده تربیتی @ktarbeyati
30.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مدرسه‌ای عجیب با معماری مدرن در محروم‌ترین نقطه کشور 🔹در سالهای اخیر، خیرین بسیاری در مناطق جنوبی کشور مدرسه سازی کرده اند، اما بسیاری از آنها نیازهای کودکان و اهالی منطقه را در نظر نگرفته اند. 🔹در فرایند ساخت مدرسه "جدگال" در روستای سیدبار، کارهایی انجام شد که باعث شد اهالی روستا و به خصوص بچه‌ها دوستش داشته باشند و نسبت به آن احساس تعلق خاطر کنند. 🔹مدرسه "جدگال" به فینال بزرگترین جایزه معماری دنیا راه یافت، چرا که یک تیم توانست نیاز مردم منطقه را به درستی تشخیص دهد. 🔺 نهضت اجتماعی تحول تعلیم و تربیت ایران https://t.me/hekmatcampaign
هدایت شده از 
AUD-20211129-WA0022.
2.74M
🚨 مناسبتی 📢باِذن‌ِالله وَ بِاِذنِ مَولاتَنا فاطِمَةَ‌الزَّهراء ▪️دل میتپد این شب ها به یاد تو زهرا .... ▪️وقت آن رسیده پرچم های سیاه را برافراشته کنیم ▪️برای دل کودکی که گفت: كلّمینی، يا أمّا ... انا ابنک الحسين ▪️فرارسیدن ایام فاطمیه ی اول (شهادت صدیقه ی طاهره، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها) تسلیت باد🖤 🌷🇮🇷🌷
📚 باغ طوطی این کتاب در قالب رمانی گویا و پراحساس زندگی «میثم تمار» صحابی فداکار و یار ایرانی امام علی (ع) را روایت می کند. ▫️نویسنده مسلم ناصری ▫️ناشر جمکران ▫️قطع رقعی ▫️تعداد صفحات ۲۳۶ ✅ مناسب سنین ۱٠ تا ۱۵ سال 📸 برشی از کتاب https://eitaa.com/tasavir2/2387 🔴 قیمت پشت جلد : 48.000 تومان 🔵 قیمت با تخفیف : 45.500 تومان ادمین ثبت سفارش: @book_20 🌐 کتاب سرای رضوان 👇 ➡️ @child_book
💎 «متن یاب» چیست؟ 🔸 «متن یاب»، یک نرم افزار تحت ویندوز می باشد که جهت جستجو درون محتوای فایل های متنی بکار می رود. این برنامه را می توانید به منزلۀ یک محسوب نمایید! 🔸 فرض کنید شما 1000 فایل WORD در کامپیوتر خودتان دارید و می دانید که درون یکی از این فایل ها، کلمۀ «ایران» و «اسلام» با همدیگر نوشته شده است. با استفاده از امکان جستجوی پیشرفتۀ این برنامه، به راحتی و با سرعت بسیار بالا امکان پیدا کردن این فایل را دارا خواهید بود!! ✅ امکانات نرم افزار «متن یاب»: 💎 جستجوی درون فایل های متنی با فرمت های مختلف (doc، docx، ppt، pptx، txt، pdf، html، xls، xlxs و ...) 💎 امکان جستجوی ساده و پیشرفته 💎 امکان جستجوی عمقی درون فولدرها 💎 امکان انتخاب گزینشیِ نوع فایل ایندکس شده 💎 مرتب کردن فایل ها بر اساس میزان ارتباط با کلیدواژۀ جستجو شده 💎 ایندکس کردن فایل ها با سرعت بسیار بالا 💎 ارائۀ بسته های محتوایی جهت استفاده از محققین 🔻🔻تا الآن، فایل word این موارد در نرم افزار متن‌یاب قرار داده شده: 1️⃣ متن کل صحیفۀ حضرت امام (ره) 2️⃣ متن کل سخنرانی ها، پیام‌ها، نامه‌ها و ابلاغ‌های رهبر معظم انقلاب از سال 1352 تا فروردین 1401 3️⃣ متن پیادۀ شدۀ 3000 جلسه از سخنرانی‌های اساتید برنامۀ سمت خدا از ابتدای برنامه تا مرداد 1401. 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib