eitaa logo
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
2هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
2.4هزار ویدیو
1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ندای تهذیب
09.mp3
15M
💠 میثاق طلبگی 🔰 آشنایی با نظام تعلیم و تربیت حوزه های علمیه 🔸 حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان ▫️ جلسه نهم 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
بخشنامه رویداد الف‌تا «الفتای تحول آموزش و پرورش» ▫️معلمان، مدیران، فعالین تربیتی می‌تواند ایده‌ها و تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای خود را برای شرکت در رویداد در وبگاه الف‌تا ارسال نمایند. ▪️در این رویداد معلم، مدرسه، منطقه و استان تحول معرفی و ضمن تجلیل، الگو‌ها و تجارب برگزیده برای عموم معلمان انتشار می‌یابد. _______ ✏️@alefta 🌐 alefta.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شرکت دیزنی با انیمیشنی از شخصیت کارتونی معروفش «میکی ماوس»، به معرفی نوروز پرداخت و این ایام را به عنوان جشن ملی ایرانیان تبریک گفت. میکی ماوس آیین‌های مربوط به چهارشنبه سوری و نوروز را در این ویدیو برای مخاطبان کودک و نوجوان توضیح داد. 🔺بله وقتی تعداد دستگاه‌های فرهنگی و مدیران پیر بی‌عرضه کارنابلد زیاد شود 🔹 حاجی‌فیروز میشود متکدی لباس پاره تنبک بدست در ترافیک تهران! 🔸و میکی‌ماوس برای کودکان از نوروز می‌گوید و بابانوئل و درخت کریسمس در خانه ایرانیان زیاد میشود! نکته: در این انیمیشن، قرآن ( به عنوان نماد اسلام ) و دیوان حافظ ( به عنوان نماد شاعر مسلمان ) از سر سفره هفت سین ایرانیان حذف شده است. ◀️ زمانی که دیزنی از طریق بازی با ناخودآگاه مخاطب، اسلام هراسی و شیعه هراسی را ترویج می‌دهد، تبریک نوروز، عوام فریبی ست... •┈┈••••💫•🌿🌸🌿•💫•••┈┈• 💐🌸🍀🍀🍀🌹🌷 http://eitaa.com/joinchat/2572484621Cb16733d3cf http://amoobahreman.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️جزوه شهید مطهری که جرأت انتشار را نداریم 👤حسن رحیم پور ازغدی
🔸 گروه تعلیم و تربیت مرکز راهبری برهان با حمایت سازمان دارالقرآن الکریم و همکاری دانشگاه فرهنگیان برگزار می کند: 🔰 دوره آرمان معلم 🎯 ویژه دانشجو معلمان، معلمان و مربیان کانون های تربیتی 🕋 در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و آفلاین ⭕ توضیحات: ✅ بررسی ایده ی محوری قرآن برای تربیت ✅ ماموریت محوری در هویت سازی قرآنی ✅ بررسی تفاوت نگاه قرآن به تربیت با نگرش های سنتی تربیت اسلامی و رویکردهای غربی 🚦 محور روایت ها: 🔹 روایت خلقت حضرت آدم ع به عنوان نقطه شروع تقابل جبهه حق و باطل 🔹 روایت قوم یهود و حضرت موسی ع به عنوان اولین قوم برگزیده 🔹 روایت هایی از حوادث صدر اسلام و جنگ های پیامبر ص به عنوان امت نهایی 👤 با ارائه حجت الاسلام اعلایی 🌐 جهت ثبت نام و شرکت در دوره 👇 https://lms.telavat.ir/addon/anbia.aspx ------------------------------------------------------------ گروه تعلیم و تربیت مرکز راهبری برهان 🆔 @tt_mrb 🌐 www.mrborhan.com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 گروه تعلیم و تربیت مرکز راهبری برهان با حمایت سازمان دارالقرآن الکریم و همکاری دانشگاه فرهنگیان برگزار می کند: 🔰 دوره آرمان معلم 🎯 ویژه دانشجو معلمان، معلمان و مربیان کانون های تربیتی 🕋 در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و آفلاین ⭕ توضیحات: ✅ بررسی ایده ی محوری قرآن برای تربیت ✅ ماموریت محوری در هویت سازی قرآنی ✅ بررسی تفاوت نگاه قرآن به تربیت با نگرش های سنتی تربیت اسلامی و رویکردهای غربی 🚦 محور روایت ها: 🔹 روایت خلقت حضرت آدم ع به عنوان نقطه شروع تقابل جبهه حق و باطل 🔹 روایت قوم یهود و حضرت موسی ع به عنوان اولین قوم برگزیده 🔹 روایت هایی از حوادث صدر اسلام و جنگ های پیامبر ص به عنوان امت نهایی 👤 با ارائه حجت الاسلام اعلایی 🌐 جهت ثبت نام و شرکت در دوره 👇 https://lms.telavat.ir/addon/anbia.aspx ------------------------------------------------------------ گروه تعلیم و تربیت مرکز راهبری برهان 🆔 @tt_mrb 🌐 www.mrborhan.com
هدایت شده از یاران خراسانی
🔰 دوره آموزشی آفلاین "قصه من و خدا" 🔸 برگزاری سطح یک، چله عاشقانه با خدا 🔹 مدرس دوره: حجت الاسلام محسن عباسی ولدی 🔹 مناسب برای نوجوانان، جوانان و سنین بالاتر 📆 مهلت ثبت نام: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، شروع دوره پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۱۶ 🔻 اطلاعات بیشتر و ثبت نام: https://tarbiatkadeh.ir @yaran_khorasan
هدایت شده از آرا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | «قرارگاه اصلی» 🔸مصاحبه با جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی و مردمی پیرامون الزامات تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه اصلی کشور با محوریت حلقات مکمل و تسهیلگر مردمی ▫️در حاشیه هم‌اندیشی بازآرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ✅ باحضور 🔹حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین دکتر خسروپناه‌دزفولی 🔹حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین علی محمدی 🔹حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سید ناصر میرمحمدیان 🔹سرکار خانم شریعتمدار 🔹برادر رحیم آبفروش 🔹برادر سعید حسینی 🔹برادر حسین افتخاری 🔹برادر علی اکبر 🌺و انتشار آخرین مصاحبه زنده یاد مرحوم حجت الاسلام سید مصطفی مدرس مصلی(دو روز قبل از ارتحال) ⭕️ به زودی از . . . 🔅آرا|تبادل آرا؛ تضارب افکار؛ تعامل اندیشه‌ورزان 🆔eitaa.com/joinchat/1152385329Cac48b49da2 🆔ble.ir/join/MjYwNTM5NW
به جدّ معتقدم جای خالی در اردوهای خالیست! بدون خلوت بدون فکر بدون بررسی و درون‌نگری بدون دیدن آنچه بر ما گذشته و آنچه باید تدبیر کرد، نمی‌توان تحولی بعد از برگشت در زندگی‌مون ایجاد کرد. یا مقلب القلوب... 🔰 https://eitaa.com/joinchat/1722679342Cb46645e389
فعالیت ۱۵ هزار مدرسه امین در کشور/ برای افزایش آن برنامه داریم ◻️معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه: «طرح امین، از برنامه‌های موفق بوده و مورد توجه مسئولین کشور قرار گرفته است و تا الان ۱۵ هزار مدرسه در این طرح وجود داشته و باید این تعداد به ۳۰ هزار مدرسه در کشور برسد.» منبع:حوزه نیوز ------------------------ 🇮🇷کانال صرفا جهت اطلاع طلاب 📡 @serfan_jahate_ettela_t
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در حلقه فرشتگان 🔸دقایقی دیده‌نشده از مراسم جشن تکلیف دختران در حضور رهبر انقلاب را ببینید. چقدر زیبا و دلنشین 😍 ✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
🌸
آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی مبارک باد.
☘️الَّلهُمـّ؏جِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفرَج☘️ 🌷🇮🇷🌷
28.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 | پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ سال "مهار تورم، رشد تولید" 🌷🇮🇷🌷
❇️حرکت بر مدار الگوهای بومی راه خلق نظریه در تعلیم تربیت/نبود نظریه کاربردی در حوزه تعلیم و تربیت 🔹در نشست تخصصی «الزامات نظریه‌پردازی در تعلیم و تربیت اسلامی» مطرح شد؛ 🔹ما در حوزه نظریه‌پردازی در تعلیم و تربیت اسلامی نظریه‌های کاربردی نداریم. ما باید به این پرسش‌ها پاسخ دهیم که ظهور و بروز نظریه کجاست؟ انگیزه‌های نظریه‌پردازی چیست؟ و تاثیر موثر نظریه کجاست؟ 🔹در واقع راهکار توسعه علم این است که دست و بال علم را از سیاست جدا کنیم و نوعی امنیت فکری را برای دانشمندان به وجود بیاوریم. زمانی که امنیت فکری به خطر می‌افتد نوعی ضد انگیزشی در نظریه‌پردازی ایجاد می‌گردد. 🔹بین نظریه و عمل فاصله زیادی است و عمدتاً صاحبان قدرت در عمل نقش ایفا می‌کنند و اندیشمندان صرفاً در حوزه نظریه هستند. 🔹رشته‌های میان‌رشته‌های ارتباط شایسته‌ای با یکدیگر نداشته و متاسفانه به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند که این اتفاق باید بیفتد و این الزام دیگری است. 🔹نوع روی آوری ما به فلسفه تعلیم و تربیت می‌تواند تسهیل‌گر نظریه‌پردازی در این حوزه قرار بگیرد. در واقع نوع نگاه به فلسفه صدرایی یا آموزه‌های دینی و یا نگاه علامه طباطبایی و سایر دانشمندان به عنوان یک عامل مهم در نظریه‌پردازی قلمداد می‌شود که می‌تواند نقطه شروع حرکت باشد. 🌐 ادامه خبر: http://ihkn.ir/?p=32190 _ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com