eitaa logo
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
2هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
2.4هزار ویدیو
1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌مربی عزیز، مدیر پرتلاش، والدین دغدغه مند آیا از فرصت طلایی حضور کودکان و فرزندانمان در مهد و مدرسه بهترین استفاده ها را می بریم؟ 🧩با وجود تلاش های اکثر مربیان و مدیران عزیز اما کارهای زمین مانده بسیار است 🎻بگذریم که شوربختانه برخی ولو اندک حتی آموزش ابتذال می دهند و فرهنگ و هویت غربی را ترویج‌میکنند 🌷🇮🇷🌷
الگویی که اسلام برای تنظیم رفتار جنسی معرفی کرده است، با به رسمیت شناختن نیاز جنسی و تاکید بر ارضای آن، خویشتنداری جنسی را در کنار آن به زیبایی چیده است. جالب این که راهبردها و روش هایی که برای آن معرفی کرده است، نقص مدل غربی را ندارد. این کتاب به معرفی این الگو پرداخته است و خویشتنداری جنسی را در دو بسته مدخله ای شامل تقویت توانمندی های روانشناختی خویشتنداری و تنظیم اجتماعی رفتار جنسی تبیین می کند. در این راستا، شواهدی از متون اسلامی و تحقیقات تجربی روانشناسی ارائه شده است. این کتاب در 9 فصل با عناوین انگیزه و میل جنسی، بروز رفتار جنسی، الگوهای تنظیم رفتار جنسی، الگوی تنظیم رفتار جنسی در منابع اسلامی، سازمان یافتگی خویشتنداری در نظام روانی، سطوح و قلمروهای خویشتنداری، توانمندی های خویشتنداری جنسی، تنظیم اجتماعی رفتار جنسی و پرورش خویشتنداری جنسی در کودکی به نگارش درآمده است.
✨«مرحوم به سال 1330 در شهر قم در خاندانی از عالمان دین تولد یافت. در نوجوانی به سوی حوزه آمد و در پانزده سالگی موفق به پایان سطح گردید. نوزده ساله بود که به تایید برخی استادان به درجه نائل شده و به تدریس سطوح عالی پرداخت. اولین نوشته¬ها و طرح¬های سلوکی¬اش را پیش از بیست¬سالگی در دو کتاب رشد و مسئولیت و سازندگی عرضه کرد. وسعت مطالعات به او این امکان را داده بود که در زمینه¬های متنوعی به تحقیق و تألیف در آموزه¬های دینی بپردازد. از آخرین کتب و مقالات در حوزه گسترده مطالعات دینی مطلع بود؛ حتی از کتاب¬هایی که در ممیزی گرفتار شده، توفیق چاپ نیافته بود. سخنرانی متفاوت بود و معلمی گرم و ؛ از شرایط اجتماعی و تکیه بر طراوتی خاص به سخنانش می داد که احساس سرشار و باور عمیق او، آن را به عمق جان مخاطبان می¬رساند. در تعلیم به همه نیازهای دور و نزدیک شاگردانش می اندیشید و این صمیمیت به ارتباطی میان او و شاگردان می انجامید. او در کنار تفسیر و کفایه و مکاسب، به طلاب جوان صرف و نحو نیز می آموخت؛ چراکه آنان را در سن تصمیم و شکل-گیری می¬دانست و محتاج و . نثری داشت؛ و . خود ریشه این نثر خاص را در ختمهای بسیار ، انس با و گسترده روایات می دانست که در کنار ذوق سرشار ادبی و آشنایی و مرور مستمر ایران و جهان به بلوغ و پختگی رسیده بود. آدمی را در همه عرصه¬ها محتاج می¬دانست و به پاسخگویی دین در همه حوزه¬ها باور داشت؛ اعتقاد او به کفایت دین همراه با حرمتی بود که برای آورده¬های فلسفه، عرفان و علم قائل بود. از نگاه او، دین و تفقه در دین محدود به حوزه احکام نبود و تمامی گستره معارف، عقاید، اخلاق و احکام را در خود جای می¬داد و حتی تمامی نظام¬های فردی و اجتماعی را در بر می¬گرفت. نظام¬های فکری، عرفانی، اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، قضایی، حقوقی و جزایی. دین برای تدمین همه این نیازها آماده شده و محتاج حمایت دیگران نبود. باور به دین و متون دینی در تمامی سخنرانی¬ها و درس¬های خارج فقه و اصول و تفسیرش موج می-زد. در پاسخگویی به سوالات اولین دغدغه¬اش بود و اتکاء به حجت. در عقلی ترین مباحث کلامی یا ذوقی ترین گفت¬و¬گوهای عرفانی یا عرفی ترین مباحث اجتماعی تلاش می¬کرد تا پاسخ¬هایش بر مبتنی باشد که دین به او داده بود. زندگی فردی او جلوه¬ای عمیق از باورهای او بود؛ او فراتر از یک زندگی ساده با امکانات محقر بود؛ جلوه زهد و او در دیون سنگینی نمودار می¬شد که برای حفظ و از زندگی بر دوش می¬گرفت. غریبی در معاشران او بود که از و بسیار او خبر می¬داد و در شب¬های ، های بسیار و های مکررش ریشه داشت؛ زیارت¬های ماهیانه¬ی مشهد رضوی که در همین راه به سال 1378 به دیدار محبوبش شتافت.» روحش شاد با ذکر یک صلوات🤲 📗سلوک اخلاقی – طرح¬های برگرفته از کتاب و سنت – ، انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛ ص 199 🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از چشمه جاری
🎤👈 حجة الاسلام موسی صفایی 🔷 همراه پدرم، سوار ماشین یکی از رفقا از مشهد به سمت تربت می رفتیم. پدرم مشغول گفتگو با راننده بود که یک لحظه گوشم به صحبت ایشان تیز شد. 🔷 ایشان از خودشان، وقتی که هم سن من بودند حرف می زدند و می گفتند: من وقتی هم سن الان موسی بودم، سیصد ختم قرآن کرده بودم. 🔷 وقتی این حرف را شنیدم، تحریک شدم و با خودم فکر کردم: خب، چرا من این کار را نکنم؟! همین حرف ایشان کافی بود که من، خودم را با ایشان مقایسه کنم و حرکت های سازنده ای داشته باشم. 📚 رد پای نور، ج 3 ص 96 🆔 کانال👈 چشمه جاری
هدایت شده از چشمه جاری
💠 طبق معمول اول ماه قمری، برای زیارت به مشهد مقدس رفته بودیم. نوجوانی هجده، نورده ساله روبروی استاد صفایی رحمة الله علیه نشسته بود و مباحث مارکسیستی که آن روزها بازارش داغ بود، را برای ایشان بازگو می کرد. 💠 فکر می کردم سؤالی دارد و در صحبت با استاد دنبال جواب می گردد. انتظار داشتم استاد پاسخ سؤال هایش را بدهد. برخلاف انتظار من، وقتی صحبتش تمام شد، ایشان به جای اینکه پاسخ سؤالش را بدهد، لبخندی زد و پرسید: پدر شما آخوند است؟ 💠 جوان هاج و واج به حاج شیخ خیره شد و در حالی که می دید ایشان منتظر پاسخ است، گفت: بله. استاد پرسید: شما را می زند و به شما سخت می گیرد؟ جوان باز هم شگفت زده، گفت: بله، هم می زند و هم سخت گیری می کند. 💠 استاد سپس با نگاهی پدرانه به وی گفت: باشه، چیزهایی که گفتی را شنیدم، من هم یک چیزهایی به شما می دهم، برو مطالعه کن و برگردد تا بیشتر با هم گفتگو کنیم. 💠 پس از اینکه آن جوان رفت، استاد به ما گفت: این جوان مشکلش سؤالات الحادی و مارکسیستی نبود، این بیچاره مشکل روحی داشت و از طرف پدرش تحت فشار قرار دارد. با این گفتگویی که با او کردم، بیشتر از اینکه گفتگو کرده باشم، فضای انس و صمیمی ایجاد کردم تا برگردد و بتوانم بیشتر با وی ارتباط داشته باشم. 📚 رد پای نور، ج 3 ص 52 🆔 کانال👈 چشمه جاری
👤 نظرات در رابطه با 🔹 من وقتی کتاب آقای صفایی را خواندم، در حاشیه آن نوشتم: قدر این نویسنده، شناخته نشده است. 🔹 او محتوای شهید را دارد و روش بیان را 🔹 ویژگی آقای صفایی این بود که هم اندیشه‌هایش جایگاه سالمی داشت و هم روش او روش مؤثری بود. متأسفانه برخی از اندیشمندان ما محتوا داشتند، ولی فرم نداشتند و برخی بالعکس بودند. 🔹 شریعتی در فرم بیان و ورود به مطالب و انتخاب واژه‌ها خوب بود؛ ولی در محتوا خوب نبود و شناس نبود. استاد مطهری در محکم‌بودن ، کم‌نظیر بود؛ اما فرم او به اندازه‌ی محتوایش خوب نبود. #⃣ •═══••@Einsad•‌•═══•‌
🔰 زندگی‌نامه استاد 🔹 مرحوم استاد شیخ على صفایى حائرى معروف به اندیشمندى فرهیخته و نویسنده‌اى توانا و دردآشنا و عارفى سالک، فرزند مرحوم حاج شیخ و نوه‌ى شیخ محمد على صفایى حائرى در شهر مقدس ، در سال ۱۳۳۰ دیده به جهان گشود. در سنّ ۱۳سالگى شروع به تحصیل علوم دینى و حوزوى نمود. دروس سطح را در مدت کوتاهى حدود ۳ سال و خورده‌اى به اتمام رسانید. به نقل از خود استاد، عمده‌ترین و بزرگترین آموزگار ایشان در این قسمت، مرحوم پدرشان بودند که از ایشان بهره‌ها بردند و استفاده‌ها کردند. 🔹 عباس صفایی حائری(پدر مرحوم استاد) در مورد ایشان چنین مى‌گفت:« هر چه دارم از اوست. تمامى سوز تشیع و ولایت اهل بیت عصمت و طهارت را از ایشان دارم. در عظمت نگاه ایشان حقارت دنیا را مى‌دیدم. هم اوست که برایم درسى بوده تا در تنهایى به تولدى و تولیدى برسم؛ و «نداریم و تکلیفى نیست» را به «نداریم و باید بسازیم و کارى کنیم»، راه بدهم. و همین اعتقاد، مرا بر آن داشته تا به و فکر کنم و هر آن چه هست را خود به عهده گیرم و به انتقاد نپردازم. و همین است که کار اساسى خود را یکى دگرگون کردن تلقى توده‌ها از خود و دیگرى به دست آوردن مهره‌هاى کارساز مى‌دانم». و باز در مورد ایشان مى‌گفت: «در یکى از روزها که با هم به سمت شیخان مى‌آمدیم؛ ایستاد و گفت: بابا! کسى که در مقام اطاعت باشد. در همین هم از تهمت‌ها آزاد مى‌شود و همان‌ها که متهمش مى‌کردند «اَلآنَ حَصْحَصَ الْحَقّ» مى‌گویند. بعد این جمله را گفت که تمام وجودم را گرفت؛ در حالى که چشم‌هایش از اشک پر شده بود. خندید که: بابا! مردم زیادند و پر توقع و یکى است و سریع الرضا. پس تو او را راضى کن، دیگران چیزى نیستند و سپس این آیه را خواند: «ءَ اَرْبابٌ مُتَفَرِّقُونَ خَيْرٌ اَمِ اللَّهُ الْواحِدُ الْقَهّارُ.»(یوسف، 39.) 🔹 تسلط بر ادبیات معاصر همزمان با شروع دروس حوزوى به مطالعه‌ى سریع و دقیق و وسیع ادبیات معاصر و داستان نویسان ایرانى روى آورد: «شاید سیزده ساله بودم که داستان‌هاى را تمام کردم. داستان‌هایى که درد و رنج انسان را مشخص مى‌ساخت و پوچى و بن‌بست او را نشان مى‌داد». پس از آشنایى با ادبیات کودکان در سطح مجله‌هاى کودک آن روزگار و دستیابى به ادبیات نوجوان در سطح وسیع، حدود سن چهارده سالگى بود که به تاریخ ادبیات ایران و عرب و ژاپن و چین و یونان و اسپانیا و آفریقا و آمریکاى لاتین و کشورهاى غربى روى آورد و با نمونه‌هایى از شاهکارهاى ادبى در هر دوره آشنا گشت. در همین دوره بود که با حرف‌هاى و صادق هدایت و تحلیل‌هاى پوچ‌گراى غربى و آمریکاى لاتینى و طرح‌هاى نواگزیستانسیالیستى و مارکسیستى و تلفیقى از این همه آشنا شد و این‌ها را از زبان ادبیات مى‌شنید و جواب مى‌گفت. مطالعه‌ى این همه و بیش از صفحه ادبیات، آن هم در مدت زمان کوتاهى، بیشتر از آن جهت برایش ضرورى بود که احساس مى‌کرد دانشمندان و ادیبان شرق و غرب، ذهن انسان گرفتار جنگ و سرگشته‌ى ماشین و سرعت را، با ادبیات تغذیه مى‌کنند. 🔹 اولین تالیف از آن جا که تربیت را مهم‌ترین نیاز و زیربنایى‌ترین حرکت هر انسان و جامعه‌اى مى‌دید و مباحث تربیتى را از ابتدایى‌ترین و مقدم‌ترین مباحث بر مباحث دیگر مى‌دانست، با آغاز کرد و اولین نوشته و کتاب خود را تحت همین عنوان در حدود سن بیست سالگى(پیش از انقلاب) به رشته‌ى تحریر درآورد. 🔹 حضور در جبهه در بهمن ماه سال 62 عازم جبهه‌هاى جنگ شد که از اوائل بلوغ این کشش و این عشق و احساس به مرگ و شهادت را در خود احساس مى‌کرد و این عشق و احساس ریشه در تنگى دنیا و حالت‌هایى داشت که از پدر خویش نسبت به مرگ مشاهده مى‌کرد. بارها شنیده بودیم که مى‌گفت: «مَثَل من مَثَل مسافرى است که حتى بار و ساکش را زمین نگذاشته و هر لحظه آماده‌ى رفتن و حرکت است». 🔹 روح بی قرار و شیدای او در سحرگاه روز سه شنبه بیست و دوم تیر ماه ۱۳۷۸ در حالی كه طبق عادت همیشگی عازم زیارت مرقد مطهر حضرت ثامن الائمه(ع) بود، در سانحه تصادف از عالم خاکی رحلت نمود. و پیكر آن فقید سعید در جوار قبر فرزند شهیدش به خاک سپرده شد. #⃣ •═══••@Einsad•‌•═══•‌
👤 نظرات در رابطه با 🔸 آقای یک حالتی داشتند که مشخص بود بلد هستند با هر تیپی برخورد متناسب با او را داشته باشند این حالت در ایشان خیلی قوی بود. 🔸 برخی افراد خصوصیتی دارند که دعوت به در آن‌ها خیلی قوی است و معمولاً این افراد هستند که موفق می شوند آدم‌ها را کنند و به بیاورند. یعنی کسی بود که به راحتی می‌توانست را کند. 🔸 یک ویژه خاص خود هم داشت می‌توانست با هر شخص کنار بیاید در عین حالی که آن حالت خود را هم کاملا حفظ کند جالب‌تر این که هنرمند بود و اهل و شاعری و مهمتر از آن فهم بود #⃣ •═══••@Einsad••═══•‌
هدایت شده از 
✨چند سند برای آشنایی بیشتر با و نقش و آموزش دیده در یک کانال خصوصی آرشیو شده که جهت جلوگیری از شلوغی و کثرت مطالب لطفا از لینک زیر دریافت فرمایید. 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3236495548C0ccc63109e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 ❤️ای مهربان تر از پدر و مادرم حسین علیه السلام😍❤️ 🍃 چقدر درباره امام حسین علیه السلام با بچه هاتون صحبت می کنید؟؟؟؟؟؟😊
فصل تربیت اخلاقی طرح جامع پژوهش در حوزه اخلاق و تربیت.pdf
1.25M
گزیده فصل کتاب «طرح جامع پژوهش در حوزه اخلاق و تربیت» - مناسب برای ایده گرفتن در جهت مقاله یا موضوع پایان‌نامه
طرح جامع پژوهش در حوزه اخلاق و تربیت.pdf
1.8M
✨متن کتاب «طرح جامع پژوهش در حوزه اخلاق و تربیت» - مناسب برای ایده گرفتن در جهت مقاله یا موضوع پایان‌نامه در حوزه اخلاق و تربیت و..
بررسی پیامدهای توسعه نامناسب فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان و چالش های موجود در چرخه تولید محتوا و خدمات بومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی عبدالرحیم قاسمی نژاد عبدالرحیم قاسمی نژاد 3 روز پیش خواندن این مطلب 7 دقیقه زمان میبرد https://iranthinktanks.com/investigating-the-challenges-of-developing-the-virtual-space-ecosystem-in-the-field-of-children-and-adolescents/
هدایت شده از نهضت أین عمار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر دنبال این هستید که در نمایشگاه کتاب امسال کتابهای تاریخی مفید به خصوص درباره تاریخ پهلوی تهیه کنید این فیلم را ببینید. در این فیلم 4 کتاب خوب و مفید تاریخی معرفی کرده ایم. توضیحات مربوط به هر کتاب در این فیلم بیان شده و هر کتاب را نیز از طریق لینک اختصاصی با ده درصد تخفیف و ارسال رایگان می توانید همین الان سفارش دهید. کتاب اول جعبه سیاه (خلاصه یادداشت های افشاگرانه اسدالله علم؛ یار غار شاه) لینک خرید: https://b2n.ir/Jaabesiah کتاب دوم خود خدا (اهم تحلیلها و دیدگاه های مورخان خارجی درباره فجایع دوران رضا شاه) لینک خرید: https://b2n.ir/Khodekhoda کتاب سوم خدازاده (اهم تحلیلها و دیدگاه های مورخان خارجی درباره فجایع دوران محمد رضا شاه) لینک خرید: https://b2n.ir/Khodazade کتاب چهارم تاریخ معاصر از نگاه مقام معظم رهبری (روایتها و تحلیلهای آیت الله خامنه ای از تاریخ ایران؛ از دوره قاجار تا پهلوی و بعد از انقلاب) لینک خرید: https://b2n.ir/Tarikhrahbar با نشر این مطلب، به همه کسانی که می خواهند درباره تاریخ معاصر کتابهای مفید بخوانند، کمک کنید. 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2448621883Cabbce35280
هدایت شده از 
﷽؛ ✨پذیرش ✨ 🔰مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها از واجدین شرایط در مقطع سیکل در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ ثبت نام به عمل می آورد. 💠 اولین مدرسه سیکلی علوم دینی قم 💠 رویکرد تربیتی - فرهنگی 💠 تحصیل در محیطی معنوی و با نشاط 💠 تربیت دخترانی انقلابی و بصیر 💠 اردوهای فرهنگی -پژوهشی 💠 طرح های مطالعاتی و اندیشه ورز 💠 اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی) 💠بهره‌مندی از اساتید برجسته 🔹شرایط ثبت نام: 1. متولدین سال ۱۳۸۴ به بعد‌ اتمام پایه نهم 2. سکونت در قم 🗓 مهلت ثبت نام: تا آخر اردیبهشت ماه 🔺ثبت نام به صورت حضوری: 🔸 همه روزه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ظهر با مراجعه به مدرسه 🚪آدرس: بلوار جمهوری، میدان سپاه، انتهای بلوار شهید اخلاقی، به سمت ریل، مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) ثبت نام مجازی : 🖥 مراجعه به سایت: paziresh.wch.ir ☎️ 32907610 - 32917577 راهنمای پذیرش: http://paziresh.whc.ir کانال ما در ایتا https://eitaa.com/joinchat/338362694C8c7025fd6d
🔸رونمایی از کتاب «طریقت جمع» «درآمدی بر نظام تربیت عرفانی امام خمینی ره» 🌀این کتاب تازه چاپ شده است و در نمایشگاه کتاب در انتشارات کتابخانه مجلس قابل خرید است. 🌀جمعه 29 اردیبهشت نیز رونمایی کتاب در محل غرفه انتشارات برگزار خواهد شد
📌 سیمای دین‌داری در دو سال گذشته! 🖋 با استناد به سنجش مولفه‌های مختلف در پیمایش های بینا می‌توان گفت بخش قابل توجهی از جامعه‌ی ایران دین‌دار هستند. با این حال مقایسه دو پیمایش پیرامون «سنجش وضعیت دین‌داری مردم» که یکی بعد از ماه رمضان 1399 و دیگری بعد از ماه رمضان 1401 انجام شده است نشان می دهد تعداد محدودی از شاخص‌ها تغییرات معناداری داشته‌اند. ⏱در این بازه زمانی حوادث خاصی اتفاق افتاده‌ که می تواند عامل ایت تغییرات باشد؛ از جمله همه‌گیری کرونا، مواجهه مدام جامعه با شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستا گرام و تغیییر دولت. براساس این پیمایش: 💡 در این دوسال، افراد با تحصیلات دانشگاهی بیشتر میزان اعتقاداتشان به معصومین 8درصد کاهش یافته است. 💡 اعتقاد به مهدویت بین افراد دارای تحصیلات بالا چهار و نیم درصد کاهش یافته است. 📊 طبق پیمایش های مذکور 15 درصد جامعه اصطلاحا بی‌دین‌اخلاق مدار هستند. (منظور آن دسته از مردم‌اند که به احکام فقهی کاملا پایبند نیستند ولی احکام اخلاقی مانند صداقت را رعایت می کنند.) تاثیر این افراد بر جامعه بیش از درصدشان است و می‌توانند حس مردم به بی‌دینی را عادی‌سازی کنند. 📉 مولفه موافقت با اسلام سیاسی در آخرین دهک دینداری به میزان قابل توجهی کاهش یافته و این گروه اجتماعی را مستعد بروز مخالف با جمهوری اسلامی کرده است؛ این درحالی است که چنین تغییرات بارزی، در دیگر بخش‌های جامعه (دهک یک تا نه) مشاهده نشده است. 🌐 صفحه معاونت راهبردی و توسعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی 🔰https://eitaa.com/ido_strategy
44.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰فراخوان رویداد ملی با محوریت فعالیت های در مدارس ✅شناسایی ابتکارات، ایده ها و موثر تبلیغی تربیتی طلاب و فضلای حوزوی 🔆با محوریت فعالیت های کلاسی، گردهمایی، اردوهای و ... 💠مهلت ارسال ایده و دستاورد تا پایان تیر ۱۴۰۲ 🚀رشد و تیم های نوآور 🔶 معرفی رویداد و ایده و دستاورد:🔻 🌐zangebehesht.ir •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔸به بپیوندید:👇 ❇️ سایت | ایتا | اینستاگرام | کاریزنگار | فانوس
کتابی که امروز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری فرمودند. نوشته دکترای حقوق حکومتی از دانشگاه روستوک آلمان و یکی از ۷ بانویی که در دیدار ۱۴/۱۰/۱۴۰۱ نکاتی را در محضر به استحضار جمع رساند. 🌷🇮🇷🌷
کتابی که امروز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری فرمودند. ستاره_هاچیدنی_نیستند نوشته از رمانی برگرفته از زندگی یک دختر آمریکایی است. 🌷🇮🇷🌷
نوشته کتابی که امروز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری فرمودند. این کتاب در پاسخ به این سؤال اصلی شکل گرفته که چرا با رشد کنشگری‌های اجتماعی و نظارت‌های مدنی و عدالت‌خواهی در سطح حاکمیتی، امید به اصلاح کمتر، احساس بی‌عدالتی و تبعیض بیشتر، و تلقی فساد سیستمی مضاعف شده است؟ 🌷🇮🇷🌷
کتابی که امروز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری فرمودند. این کتاب به جنایات هولناک می‌پردازد. از تا ایجاد گروهک که خوی آدمخواری را از آموخته‌اند. 🌷🇮🇷🌷
1562053911-9521-177.pdf
530.8K
مطالعه تطبیقی تربیت اخلاقی کشورهای ایران، چین و آمریکا در عصر معاصر در آموزش عالی (مقاله علمی وزارت علوم) درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم) درجه علمی در دسته‌بندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی نویسندگان: حسن ملکی ذکیا عباسی عباس عباسپور سعید بهشتی منبع: پژوهش های اخلاقی سال هفتم بهار 1396 شماره 3 (پیاپی 27)