ماهكِمن.
ولی مسجدُ دعایِجوشنکبیر ، و کنار جانان و فاطمه یهترکیبِ بهیادموندنی رو برام میسازه ، خیلی
ای كِ مرا خواندهای، راه نشانم بده 🤍 '
نشسته بودیم دیدیم یه نفر اومده
وُ نشسته کنارمون آخرِسر دیدیمك
یکی دیگه از بچا اومده و ذوقِخرکی
ـ 🙂🤣🫂 .
ماهكِمن.
ای كِ مرا خواندهای، راه نشانم بده 🤍 '
قضیهی این عکسِ این بود كِ منو
تابان درگیر عکس گرفتن بودیمو اینا
یهو یه خانمی گفت گوشیتونو بدین
من براتون عکس بگیرم بعد دیدم
قران و تسبیحُ رزقِ نمکی كِ داشتو
گذاشت کنارِهمو عکس گرفت و
کپشن عکس هم به گفتهی اون
خانمِ جَوون بود❤️🩹✨
کاش میشد ؛
به هدفام رسیده بودم، تفریحُ خوش
گذرونی هامو کرده بودم، دورِ دنیارو
گشته بودم، مشکلاتم حل شده بود،
و و و . . .
اما من به اندازهی کل راههای نرفتهام
خستم و حالی واسه ادامه دادن ندارم 🤍🦦
خوشحالمكِ میخوام از این شهر
دور بشم ، دریارو ببینم و با تموم
وجود توی آغوشم بگیرمش ، به
غروبِ آفتابوُ صدای موجآ خودم
رو بسپرم و از همه مهمتر بهاون
آدم نزدیك بشم :))
جوری که هوایمهآلود و کوهها ،
شکوفههای سفیدرنگ و جادهی
مارپیچِ روبهروم یهترکیب قشنگو
ساختن 🤍 ..