هدایت شده از ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
بعد از سه سال تو عمرم که دارم آرت میکشم این اولین آرت دونفره ایه که از اوسیم و شیپش کشیدم 😭😭
𝖬ˊ𝖾 ─core :
نبابا کی گفته بخاطر ناخن هام دارم عذاب میکشم سرِ کشیدن_
کتری باز که داری شاهکار میکشششششیییییییییییسسسسسییییسسسس😭😭🤏🛐💞💞🛐🛐🛐🛐💞🤏😭🫀💖💖💗🌺💗💖💖🫀😭💞😭🛐🛐💕💕💕🌹💞🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐💞💞😭🌹😭💕🛐🛐💞🌹😭💕💞💝💝🫀🫀💖💗💗💗🌺💗💖💖💖🫀😭😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🤏🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
𝖬ˊ𝖾 ─core :
کتری باز که داری شاهکار میکشششششیییییییییییسسسسسییییسسسس😭😭🤏🛐💞💞🛐🛐🛐🛐💞🤏😭🫀💖💖💗🌺💗💖💖🫀😭💞😭🛐🛐💕💕💕🌹💞🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
فداتشممممممممم منننننن شاهکارو که شما میکشیییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂
𝖬ˊ𝖾 ─core :
فداتشممممممممم منننننن شاهکارو که شما میکشیییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا