چرا الان میگن توی چله ها شرکت نکنین ؟
چون میگن از نیت واقعی طرف خبر ندارین .
چون نمیدونین نیت طرف واقعا چیه .
چرا میگن هر آیه ای منتشر شد نخونین ؟
چون با یه اعراب معنی کلا عوض میشه و
ممکنه از برعکس شه معنیش .
به خاطر همینه که آقا ، روی سد نوری ( دعای
توسل ، دعای ۱۴ صحیفه سجادیه ، سورهی
فتح ) خیلی تأکید داشتن . الانم همونا فقط جوابه .
دیـروز بـا عـزیـزجـونم و بـابـابـزرگم رفـتـه بـودم بـاغ🌝🌳..
پیوی اعــلــام حـٰاضـری بــزنـیــن بـبـیــنـم کـیـا
آنـلــایـنـن کـه بـراتــون عـکـس هـارو بــزارم👀
نـگـار | لـایـفاسـتـایـل🏴
برای عوض شدن روحیهم و دور شدن از وضعیت فعلی رفتم به عکس و فیلمای قدیمی سر زدم ، رسیدم به عکسای قشنگ
- چونکه زیاد پرسیدین، فاطمه جان دخترعمم
هستن که چند ماه پیش فوت کردن❤️🩹.
بـیصـبـرانـه مـنتـظـرم زودتر کـاهـوها بـزرگ
بـشـه تـا بـچـیـنـیـمشـون . . 😭😂🥬
بــیــٰایــن بــراتــون از مــحــصــولــٰاتــی کــه
بــابــابــزرگــم کــٰاشـتــه تـو بـٰاغ بــزارم👩🌾
تاحالا بــوتــه بــاقــالــی دیده بودین ؟؟
منکه اولین بار بود دیدم😭😂🌱