eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
مدت هاست که بعضی از کشورهای آفریقایی بصورت پراکنده گرفتار حضور و درگیری تروریست هاست اما منتظر درگیری های بیشتر و آشوب های حساب شده تر در این قاره باشید نتیجهٔ درگیری ها مصر خواهد بود این دو خبر رو بخونید: 🔴 پس از گروهک سلطان مراد، گروه های  العمشات و الحمزات مراکزی برای استخدام مزدوران برای نبرد در آفریقا باز کردند 🔹 چند روز پس از آن که مزدوران سلطان مراد از افتتاح مراکز جذب سربازان مزدور برای رفتن به نیجر و نبرد در آفریقا خبر دادند، مراکز جدیدی این بار توسط گروهک های العمشات و الحمزات با حقوق ماهیانه 1500 دلار برای کسانی که به نیجر بروند و آنجا بجنگند، افتتاح شد. 🔴 برخی منابع نزدیک به تروریست‌ها تایید کردند ترکیه بزودی گروهی از تروریست‌های «جیش الوطنی» را به آفریقا اعزام می کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 امروز تصاویری از انتقال نیروهای سپاه پاسداران به مرز اقلیم کردستان عراق ۲۴ ساعت تا اتمام مهلت قانونی به اخراج حرامی های کمله از خاک عراق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وزارت دفاع: سامانه آزمایشی پدافندی در گرگان سقوط کرد سخنگوی وزارت دفاع: 🔹در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است. 🔹خوشبختانه این مسئله تلفات جانی نداشته و اگر خسارت مادی به هموطنان وارد شده باشد از طرف وزارت دفاع جبران می‌شود. 🔹تیم‌های امدادی و عملیاتی در حال جمع‌آوری قطعات فرودآمده هستند. ضمن تشکر از اهالی شریف گرگان انتظار داریم اگر قطعات باقی مانده‌ای را مشاهده کردند از دستکاری و جابجایی خودداری کنند تا تیم‌ها عملیاتی وظایف خود را در اسرع وقت به اتمام برسانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پلیس آمریکا یک زن باردار را به قتل رساند! این چندمین زنی است که پلیس آمریکا در هفته های اخیر به قتل رسانده
🔴هلاکت عامل مجروح کردن ماموران پلیس فیروزآباد فرمانده انتظامی استان فارس: 🔹به دنبال درگيري شب گذشته منجر به مجروحیت ۳ نفر از مامورین پلیس فیروزآباد با شرور جانی مسلح و متواري شدن وی، با هدايت میدانی و اعزام تیم های زبده پلیس آگاهی استان و همکاری عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان های فیروزآباد و فراشبند این شرور مسلح متواری که در یکی از باغات اطراف شهرستان فراشبند مخفی شده بود پس از یک ساعت درگیری و تیراندازی متقابل به هلاکت رسید. 🔹این شرور سابقه دار در فضای مجازی با قدرت نمایی سلاح، مردم به ویژه کامیونداران را به قتل تهدید کرده بود. 🔹از این شرور جانی یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.
🔻 کامیون های کمیته بین المللی صلیب سرخ با آرد و دارو به طور همزمان در امتداد کریدور لاچین و جاده آغدام به سمت قره باغ کوهستانی حرکت کردند. 🔺 Грузовики МККК с мукой и медикаментами проехали в Нагорный Карабах одновременно по Лачинскому коридору и агдамской дороге
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔حضور چندین ربات با هوش مصنوعی در میان تماشاگران استادیوم اینها قطعا به فکر مردم نیستند حد اقل مردم کشورهای دیگر غیر از خودشان و انقدر شواهد در این مورد زیاد است که شکی در شیطنت آنها نیست پیاده کردن نظم نوین جهانی آخرین هدف این جماعت هست
🔻ریزش قیمت دلار با نشستنِ پول‌های بلوکه‌شده به حساب بانک‌های ایرانی 🔹بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌ امروز دلار آزاد توسط دلالان مقابل صرافی‌ها 48 هزار و 600 تومان معامله می‌شود. 🔹سکۀ ‌طرح قدیم‌ هم با افت 280 هزار تومانی، 25 میلیون و 106 هزار تومان معامله شد. همچنین سکۀ طرح جدید نیز با کاهش 300 هزار تومانی، 27 میلیون و 888 هزار تومان خریدوفروش شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 امروز تصاویری از انتقال نیروهای سپاه پاسداران به مرز اقلیم کردستان عراق ۲۴ ساعت تا اتمام مهلت قانونی به اخراج حرامی های کمله از خاک عراق
🚨 نواف العقیدی ، گلر تیم ملی عربستان و النصر.... گم شد!
♦️جزییات تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا که امروز انجام می شود سخنگوی وزارت خارجه: 🔹۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد. متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند. 🔹۲ نفر از شهروندان براساس علاقه و خواست خودشان به ایران بازمی‌گردند، یک نفر به خانواده خود در کشور ثالث ملحق می‌شود و ۲ شهروند دیگر تمایل دارند که در آمریکا بمانند.
کریستیانو رونالدو وارد تهران شد‌ 🔹 تیم فوتبال النصر عربستان با حضور ستارگان خود برای رویارویی با پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد. 🔹 علی دایی، رضا درویش و هدایت‌الله ممبینی به همراه سفیر عربستان در ایران از جمله افراد حاضر در فرودگاه برای استقبال از تیم النصر عربستان هستند. 🔹 دیدار پرسپولیس - النصر ساعت ۲۱:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
💢 زندانیان ایرانی به دوحه رسیدند 🔹 دو نفر از زندانیان ازاد شده ایرانی به نام های مهرداد معین انصاری و رضا سرهنگ پور که در جریان مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی آزاد شدند و قصد سفر به ایران داشتند،بر اساس برنامه از پیش تعیین شده وارد  دوحه پایتخت قطر شدند. 🔹 هم زمان سه زندانی ایرانی دیگر نیز که ساکن آمریکا بودند آزاد شدند
پست رونالدو درمادریدازهتل محل اقامتش کلی سودبرای شهرمادریدداشت،
مکتبِ سلیمانی
رونالدو ضد اسرائیل و ضد استکبار است. دلیل تحویل گرفتن کشورمان همینه. در زمان جنگ سوریه چندین دفعه از سوریه و مقاومت حمایت کرد. کفش های طلایی خود را انگار فروخت و خرج ایتام در سوریه کرد. رونالدو چنین فردیست.
کمک‌های زیادی در ماه رمضان به کودکان فلسطین کرد. به مردم افغانستان به مسلمانان پرتغال در مقابل فیلم موهون آمریکایی و اسلام هراسی رونالدو بود که شدیدا اعتراض کرد. تا جاییکه گفتن رونالدو مسلمان و ضد آمریکاست. دلیل تحویل گرفتن زیاده.
🔴آزادساری پول‌های بلوکه‌شده کشور آغاز شد ♦️رئیس بانک مرکزی: ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون یورو به حساب ۶ بانک ایرانی در دو بانک الاهلی و الدخان در قطر واریز شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دو نقطه هدف رهبر انقلاب، در دیدار اخیر: 🔹امیرالمؤمنین فرمود: مَن نامَ لَم یُنَم عَنه؛ اگر شما در سنگر خوابت برد، معنایش این نیست که دشمنت هم در سنگرِ خودش خوابش برده؛ نه. 🔹اگر مراقبت کردیم، دشمن را شناختیم، روشهای دشمن را شناختیم، سعی کردیم در حرفمان، در منطقمان، در عملمان، در هر اقداممان کمک به نقشه‌ی دشمن نکنیم، دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند. 🔹دشمن دو نقطه‌ی اساسی را هدف گرفته: یکی وحدت ملّی، یکی امنیّت ملّی. 🔹دشمن این دو نقطه را آماج حمله‌ی خودش قرار داده که باید در مقابلش ایستاد.