eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
پیروزی نهایی خواهد آمد خواهد آمد خواهد آمد. ما در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند سیدحسن نصرالله
🛑 کشته‌شدن ۵ نظامی آمریکایی در سقوط هواپیما 🔹 پنتاگون اعلام کرد پنج سرباز آمریکایی طی سقوط یک هواپیمای نظامی در مدیترانه کشته شدند. 🔸 پنتاگون مدعی شد این هواپیما حین سوختگیری در یک تمرین نظامی سقوط کرده‌است.
همیشه به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای اعتماد داشته باشید هرچه معظم له فرمودند همان میشه نگران نباشید آیا ایران عزیز ما کم شهید و خسارت داد تا به اینجا رسیدلذا هرآزاده ایی باید خون بده تا به نتیجه مطلوبی برسه نگران نباشید همیشه حق پیروز بوده و خواهد بود انشا الله.
برای سلامتی تمام رزمندگان ایرانی..لبنانی...فلسطینی...صلوات بلند...❤️
🚨شروط طرح مبادله اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس؛ حیله اشغالگران برای آزادی اسرا نظامی 🔹به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، طرح میانجی گری آمریکا که با نظارت ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا و آموس هوکشتاین، نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا برای آزادی اسرای رژیم صهیونیستی و دیگر اسرای خارجی اجرا می شود در سه بخش قابل اجراست: آتش بس موقت 3 تا 5 روزه، مبادله اسرا و کمک های بشردوستانه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃این کلیپ را ببینید و در تمام گروهها فوروارد کنید! 🍂این چشم نظر که در خانه های همه ما هست، چشم است و منبع انرژی و و بد است! 🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 استاد عباسی و رائفی پور 🔻کلیپی بسیار مهم از ماجرای جستجوی آمریکایی‌ها برای پیدا کردن امام زمان، غرب بیشتر از ما به دنبال امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) هست
🛑 ۵ نشانه اصلی و حتمی ظهور 1⃣ ﺧﺮﻭﺝ 💠ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﻗﻴﺎﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪی ‏(ﻉ‏) ﻣﺮﺩی ﺍﺯ ﻧﺴﻞ ﺍﺑﻮﺳﻔﻴﺎﻥ، ﺩﺭ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺷﺎﻡ، ﺧﺮﻭﺝ میﻛﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺗﺼﺮﻑ ﺑﺨﺶﻫﺎﻳﻲ ﺍﺯ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ ﺍﺳﻼﻡ، ﺑﺮﺍﻱ ﻳﺎﻓﺘﻦ ﻭ ﻛﺸﺘﻦ ﺷﻴﻌﻴﺎﻥ ﺟﺎﻳﺰﻩ ﺗﻌﻴﻴﻦ میﻛﻨﺪ. 2⃣ ﺧﺴﻒ، ﻳﻌنی ﻓﺮﻭﺭﻓﺘﻦ، ﻭ ﺑﻴﺪﺍء ﻧﺎﻡ ﺳﺮﺯﻣﻴنی ﺑﻴﻦ ﻣﺪﻳﻨﻪ ﻭ ﻣﻜﻪ ﺍﺳﺖ . ﺳﻔﻴﺎنی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﻇﻬﻮﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪی ‏(ﻉ‏) ﺧﺮﻭﺝ میﻛﻨﺪ، ﻫﻨﮕﺎمی ﻛﻪ ﺍﺯ ﻇﻬﻮﺭ ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺑﺎ ﺧﺒﺮ میﮔﺮﺩﺩ ﺳﭙﺎهی ﻋﻈﻴﻢ ﺑﻪ ﻣﺪﻳﻨﻪ ﻭ ﻣﻜﻪ میﻓﺮﺳﺘﺪ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ ﺑﻴﺪﺍء میﺭﺳﻨﺪ، ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻛﺎﻡ ﺯﻣﻴﻦ ﻓﺮﻭ میﺑﺮﺩ ﻭ ﻫﻼﻙ میﺷﻮﻧﺪ. 3⃣ ﺧﺮﻭﺝ 💠ﺳﺮﺩﺍﺭی ﺍﺯ ﻳﻤﻦ ﻗﻴﺎﻡ میﻛﻨﺪ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﻖ ﻭ ﻋﺪﻝ ﺩﻋﻮﺕ میﻛﻨﺪ. ﺧﺮﻭﺝ ﻳﻤﺎنی، ﺍﺟﻤﺎﻻٌ ﺍﺯ ﻧﺸﺎﻧﻪﻫﺎی ﻇﻬﻮﺭ ﺍﺳﺖ، ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺟﺰﺋﻴﺎﺕ ﻭ ﭼﮕﻮﻧگی ﻗﻴﺎﻡ ﻭس، ﺭﻭﺷﻦ ﻧﻴﺴﺖ. سید یمانی از صنعا و از نسل فرزند امام سجاد (ع) حضرت زید بن علی است! در اوج اختلافات ال سعود به همراه لشگرش وارد مکه شده و اونجا خدمت می کنند! 4⃣ ﻗﺘﻞ 💠ﻧﻔﺲ ﺯﻛﻴﻪ، ﻳﻌنی ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭘﺎﻙ ﻭ بی ﮔﻨﺎﻩ. ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﻇﻬﻮﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪی (ع)، ﺟﻮﺍنی بیﮔﻨﺎﻩ، ﻣﻈﻠﻮﻣﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﻣﺴﺠﺪ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ میﺭﺳﺪ . 15 شب به ظهور شهید میشه در حالی که نامه امام رو قرائت می کنه تا کفار بدون جنگ توبه کنن و تسلیم بشن! 5⃣ 💠ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﺯ ﺁﻥ، ﺻﺪﺍیی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﻇﻬﻮﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪی (ع)، ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ میﺭﺳﺪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺁﻥ ﺭﺍ میﺷﻨﻮﻧﺪ. ﻣﺤﺘﻮﺍی ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺎﻡ ﺁﺳﻤﺎنی، ﺩﻋﻮﺕ ﺑﻪ ﺣﻖ ﻭ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪی (ع) است. 💠این ندا در ۲۳ ماه رمضانی که جمعه باشد به افق مکه سال ظهور توسط جبرئیل انجام میشه و همه جهان به زبان های خود می‌شنوند! 📚کتاب عصر ظهور / علامه کورانی اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌
یک منبع نظامی ارشد اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، به وب سایت آمریکایی المانیتور گفت: 🔻 نیروهای این جنبش در زیر زمین پنهان شده اند و می توانند از طریق شبکه وسیع تونل هایی که حماس در زیر غزه حفر کرده ، بین جنوب و شمال نوار غزه حرکت کنند. 🔻این افسر اسرائیلی گفت: ساختار فرماندهی حماس تاکنون بیشترین خسارت را متحمل شده، در حالی که بیشتر نیروهای مبارز این جنبش که حدود ۲۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود، آسیبی ندیده‌اند. 🔻کارشناسان نظامی بر این باورند که از بین بردن حماس از نظر نظامی کار ساده ای نیست، زیرا گروه های مقاومت هنوز توانایی جنگیدن را دارند و به گفته برخی تحلیلگران ممکن است ماه ها و شاید سال ها طول بکشد. 🔻روزنامه وال استریت ژورنال نیز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که جامعه اطلاعاتی آمریکا در توانایی اسرائیل برای دستیابی به هدف نظامی اعلام شده خود یعنی از بین بردن جنبش حماس تردید دارند. 🔻این منبع افزود: حمله نظامی اسرائیل به نوار غزه می تواند به جنبش حماس و زیرساخت های آن آسیب برساند، اما نمی تواند ایدئولوژی حماس را از بین ببرد. 🔻ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل ۳۶ روز است که در حال جنگ هوایی، زمینی و دریایی با غزه است که طی آن محله های مسکونی را بالای سر ساکنان آن ویران کرده و ۱۱۷۸ فلسطینی از جمله ۴۵۰۶ کودک، ۳۰۲۷ زن و ۶۷۸ سالمند شهید و به گفته برخی منابع رسمی، ۲۷۴۹۰ نفر را در سطوح مختلف زخمی کرده است. 🔻گفتنی است که نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه ۱۵ مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان طوفان الاقصی مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود. 🔻رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها مشغول است. 🔻این رژیم علاوه بر این به استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید در بمباران نوار غزه روی آورده است. اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌
278667011_565263897.mp3
12.91M
🔊 | وعدهٔ قطعی قرآنی 👌🏻 در این صوت، موارد زیر را «مستند به قرآن» بشنوید: 🔹 بررسی قرآنی ادعای مولوی عبدالحمید 🔹 چه زمانی ارادهٔ خداوند به نابودی قومی تعلق می‌گیرد؟! 🔹 امر صریح خداوند به یهودیان 🔹 شباهت اسراییل با فرعون از منظر قرآن 🔹 سورهٔ تذکر؛ و وعدهٔ قطعی خداوند 👌🏻 پاسخ قرآنی ۳ شبهه: ⁉️ چرا خداوند در نابودی اسراییل تعجیل نمی‌کند؟ ⁉️ اسراییل با این قدرت دفاعی و گنبد آهنین، چطور شکست‌پذیر خواهد شد؟! ⁉️ راز پیروزی همیشگی حق بر باطل چیست؟
💢 بخشی از سخنرانی مهم امام خمینی رحمة‌الله علیه درباره برداشت‌های غلط از انتظار فرج 🔹بعضی‌ها، انتظار فرج را به این می‌دانند که در مسجد، حسینیه، و در منزل بنشینند و دعا کنند و فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از خدا بخواهند... دیگر غیر از این کاری ازشان نمی آمد و فکر این مهم، که یک کاری بکنند، نبودند. یک دسته دیگری بودند که انتظار فرج را می‌گفتند: این است که، ما کار نداشته باشیم به اینکه در جهان چه می‌گذرد، ما تکلیف‌های خودمان را عمل می‌کنیم. برای جلوگیری از این امور هم خود حضرت بیایند ان شاء الله درست می‌کنند، دیگر ما تکلیفی نداریم. یک دسته‌ای می‌گفتند: که باید عالم پر از معصیت بشود تا حضرت بیاید. ما باید نهی از منکر نکنیم، امر به معروف هم نکنیم تا مردم هر کاری می‌خواهند بکنند، گناه‌ها زیاد بشود که فرج نزدیک بشود. یک دسته‌ای از این بالا‌تر بودند. می‌گفتند: باید دامن زد به گناه‌ها. دعوت کرد مردم را به گناه تا دنیا پر از جور و ظلم بشود و حضرت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تشریف بیاورند.که این دسته اشخاص ساده لوح هم بودند. یک دسته دیگری بودند که می‌گفتند: هر حکومتی اگر در زمان غیبت محقق بشود، این حکومت باطل است و برخلاف اسلام است. آنها مغرور بودند ... در صورتی که روایات [اشاره دارد] که هر کس علم بلند کند با علم مهدی، به عنوان «مهدویت» بلند کند، [باطل است.] 📅 ۱۴ فروردین ۱۳۶۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدیو| شرط مهم تحقّق ظهور در کلام مقام معظم رهبری چرا انبیاء گذشته نتوانستند حکومت جهانی حق را تشکیل دهند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدئو | توصیه مشترک و 💠حاج قاسم : من آیت الله خامنه ای را مظلوم و تنها می بینم‌‌‌. رفع همه بحران ها، مدیون مقام معظم رهبری است‌‌. 💠آیت الله ناصری : بنده عتقدم مقام رهبری الان تنهاست‌.
امام حسن عسکری صلوات الله علیه و علی آبائه الطاهرین: 💎سن پیامبران ...! امام حسین (ع): رسول خدا (ص) فرموند؛ 👈آدم ابوالبشر ۹۳۰ سال زندگانی کرد نوح (علیه السلام) ۲۴۵۰ سال ابراهیم (علیه السلام) ۱۷۵ سال اسماعیل بن ابراهیم ۱۲۰ سال اسحاق بن ابراهیم ۱۸۰ سال یعقوب بن اسحاق ۱۴۰ سال یوسف بن یعقوب ۱۲۰ سال موسی (علیه السلام) ۱۲۶ سال هارون ۱۳۳ سال داوود (علیه السلام) ۱۰۰ سال که ۴۰ سالِ آن را سلطنت کرد. سلیمان بن داوود ۷۱۲ سال 🍃«پسر من، قائمِ بعد از من و همان كسى است كه سنت انبياء عليهم‌السّلام از طول عمر و غيبت در او جاری است تا جایی كه دل‌هت با طول غیبت، سخت شوند و جز كسى كه خداى تعالى، ايمان را در دلش محکم كرده و وى را با روحى از جانب خود مؤيّد ساخته است در عقيدۀ به امامت او ثابت نماند.» 📚کمال الدين و تمام النعمة ج ۲، ص ۵۲۴/الخرائج و الجرائح ج ۲، ص ۹۶۴/بحارالأنوار ج ۵۱، ص ۲۲۴ 🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرااسم امام زمان در قران نیامده است؟ 🎙بسیار زیبا حتما ببنید تا شبهات برطرف بشه! 📖🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد!
🕊 ▫️حسن طهرانی مقدم در ۶ آبان ماه ۱۳۳۸در محله سرچشمه تهران متولد شد. شهید حسن طهرانی‌ مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران بود. ▫️حسن طهرانی مقدم به علت شغل پدرش (محمود طهرانی مقدم)، که به پیشه خیاطی مشغول بود، به محله شکوفه و سپس به محله بهارستان نقل مکان کرد و مقاطع ابتدایی و دبیرستان را در همین مناطق گذراند. همزمان با اوج‌گیری فعالیت انقلابی، تحت تاثیر برادرش (محمد) به صف انقلابیون پیوست. ▫️او در روزهای منجر به پیروزی انقلاب به اتفاق دوستانش در فعالیت‌های زیرزمینی، نارنجک‌های دستی می‌‌ساخت که با استفاده از سه راهی لوله آب تولید می‌شد. شب ۲۲ بهمن در میدان امام حسین(فوزیه سابق) با پرتاب نارنجک دستی یک خودروی نظامی ارتش را مصادره و سرهنگ سوار بر خودرو را به اسارت درآورد. ▫️طهرانی مقدم در ۲۱ سالگی و در ابتدای شکل‌گیری رسمی سپاه پاسداران، به عنوان مسئول اطلاعات منطقه‌ی ۳ سپاه شمال، مشغول به فعالیت شد و تا ۵۹/۷/۳۱ در این سمت باقی ماند. در زمان بروز ناآرامی‌ها در نقاط مرزی که مهم‌ترین آنها حوادث تجزیه‌طلبانه در کردستان بود، سپاه را در ۱۵ ماه اول عمر خود متوجه ضرورت تقویت صبغه نظامی کرد. 🕊 🕊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 خدایی خیلی قشنگه🌹 👆 مراحل توبه رو اینجوری دیده بودین؟!👌 استغفرالله ربی و اتوبُ الیه🤲😢
❤️‍🩹جمله آخرین شب شهید... شهید تهرانی مقدم بدون هيچ واهمه و سياسی‌ كاری و به صورت شفاف میگفت : «ما بالاخره يك روز اسراييل را نابود ميكنيم» و اين جمله را شب آخر هم از ايشان شنيديم و يادم هست كه مشتش را هم گره مي كرد و ميگفت : اين مفهومش اين نيست كه من اين كار را ميكنم، اين روشی كه من بنيان گذاشتم در عرصه موشكی نتيجه‌اش نابودی اسراییل است...
🌹٢١آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران سردار حاج حسن تهرانی مقدم و۳۸ همرزم شهیدش گرامیباد 🕊شادی روح بلندشان صلوات 🌺اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم🌷
⭕️ آیت‌الله جنتی داوطلب مجلس خبرگان نشد 🔻آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس مجلس خبرگان رهبری داوطلب ششمین دوره از انتخابات این مجلس نشد. 🔻این خبر از سوی یکی از نزدیکان آیت‌الله جنتی تایید شد اما از دلیل انصراف رئیس مجلس خبرگان برای عدم نامزدی در این دوره انتخابات اطلاعی در دست نیست‌./ايرنا
چند سال قبل که در حال مطالعه و نگارش رساله دکترایم با موضوع نبرد تمدنی ایران و امریکا و به تبع آن تمدن اسلام و غرب بودم، بخشی از مطالعاتم درباره «جنگ های صلیبی» بود. به این بخش از روایت گوستاو لوبون مورخ شهیر فرانسوی درباره جنایات غربی ها علیه مسلمانان در آن برهه دقت کنید: «گروهى از صليبيون در شهر ملويل هفت ‌هزار تن از مردم را طعمه‌ي شمشير ساختند و بعد به حركات شنيع و انواع فسق و فجور پرداختند و مرتکب جرم هایی شدند که طبیعت از ذکر آنها تنفر دارد. اطفال را در آغوش مادران پاره‌پاره كردند، اعضايشان را در هوا پراكنده مى‌نمودند. صليبيون پس از تصرف معرة‌ النعمان از شهرهاى شام، يكصد هزار تن را طعمه‌ي شمشير ساختند و كوچه ‌ها تبديل به نهرهايى از خون گرديد. قطع اعضا و بريدن دست و پا جزو ورزش‌هاى تفريحى آنان بود. در بيت‌المقدس مسلمانان را در كوچه ‌ها و نيز در منازل و خانه ‌ها قتل ‌عام مى‌نمودند‌. مردم در مساجد هم در امان نبودند‌. ريمون داژيل راهب قانونی کلیسای پویی (شهری در فرانسه) كه اين فجايع را به چشم خود ديده مى‌نويسد در رواق اين مسجد، نهر خون عمقش به اندازه‌اى بود كه تا سر زانو يا آن‌هايى كه سواره بودند تا عنان اسبشان را مى‌گرفته است. تمام اسيرانى را كه يا به علت خسته شدن آن‌ها از كشتن زياد يا به طمع گرفتن فديه از مرگ در امان مانده بودند با كمال بى‌ رحمى سر بريدند. اعرابى كه خود را به ناچار از بالاى برج‌ ها و عمارات به زمين مى‌انداختند در آتش مى ‌سوزاندند و يا از زواياى زيرزمين ‌ها افراد را بيرون كشيده و در ميدان‌هاى عمومى جمع كرده مثل گوسفند ذبح مى‌كردند، گريه و فغان زنان و كودكان و حتى منظره‌ محلى كه مسيح جلادش را بخشيده بود، هيچ يك اندك تأثيرى در تسكين آتش خشم اين فاتحان نداشت...» (تمدن اسلام و عرب؛ گوستاولوبون؛ ص 321) غرض اینکه اتفاقات امروز غزه را در امتداد همان جنگ های صلیبی ببینید. ماجرا خیلی فراتر از اشغال یک کشور و سرزمین جغرافیایی است. جنگ، یک جنگ تمدنی است.  جنگ کفر علیه اسلام؛ جنگ غرب علیه مسلمانان. جنگی که از قرن ها قبل آغاز شده و پایانی هم نخواهد داشت. غربی ها با همه شعارهای حقوق بشر و پلورالیسم و دموکراسی و ...وقتی به مسلمانان می رسند، شمشیر را از رو می بندند و ایدئولوژیک ترین جنگها را آغاز می کنند. ممکن است بهانه شان برای هر جنگی در ظاهر فرق کند اما در باطن یک هدف ثابت دارند؛ نسل کشی حداکثری مسلمانان و تفوق حداکثری بر مردم دنیا. وای بر کسانی که هنوز فکر می کنند این جنگ، جنگ اعراب با اسراییلی هاست و به ما ربطی ندارد! این جنگ مصداق نبرد تمدن هاست و بخواهیم یا نخواهیم ما هم در معرض فشار و حمله خواهیم بود، چون از دید غربی ها، مسلمانان و شرقی ها انسان های درجه دومی هستند که یا نباید زنده باشند یا اگر هم زنده هستند باید برده بی چون و چرای آنها باشند... امیرحسین ثابتی اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌
🌿.. یادمان باشد که اگر کشتی انقلاب از طوفان حوادث و فتنه ها عبور می‌کند، وقتی همه در خواب هستند، یک ناخدا بیدار است...🌿 🌿..☁️لبیک یا خامنه ای☁️..🌿 اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌
⭐️ پیش‌بینی و بشارت دقیق و قرآنی رهبر انقلاب درباره خاورمیانه بدون اسرائیل 🔴 خاورمیانه اسلامی معنای دیگر خاورمیانه‌ی عصر_ظهور است با محوریت مثلث کوفه و مکه و قدس شریف، تحت هدایت جبهه_مقاومت شیعی که اجازه‌ی تحقق رویای تشکیل خاورمیانه بزرگ آمریکا و اسرائیل و کشورهای مرتجع عربی را نداده و نخواهد داد. ✍ امام خامنه‌ای در اسفند ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت در دیدار با گروه‌های مبارز فلسطینی فرموده بودند: «شکی نیست که بر اساس حقایقی که خدای متعال تقدیر کرده، خاورمیانه‌ی جدید شکل خواهد گرفت و این خاورمیانه، خاورمیانه‌ اسلام خواهد بود» ⭐️ به نظر شما خاورمیانه اسلام با حضور اسرائیل این غده سرطانی شکل خواهد گرفت یا بدون حضور اسرائیل کودک‌کش؟ ✅ قطعا بدون حضور صهیونیست‌ها... ✨ زیرا طبق آیات ۴ تا ۸ سوره اسراء و در سالهای منتهی به ظهور امام علیه‌السلام؛ یهودیان اشغالگر فلسطین در حال فتنه‌انگیزی هستند و دو مرتبه (یکبار پیش از ظهور و سرکوب اول، و یکبار پس از ظهور و سرکوب نهایی) توسط امام زمان و لشگریان جبهه مقاومت زمینه‌ساز ظهور، مجازات خواهند شد. 📚 در احادیث معتبر شیعی (کتاب معتبر الکافی مرحوم شیخ کلینی جلد ۸ صفحه ۲۰۶ و کامل‌الزیارات صفحه ۶۳) هویت و مصداق آیات ابتدایی سوره اسراء، مؤمنان و شیعیان امام مهدی علیه‌السلام معرفی شده‌اند. بنابراین خاورمیانه‌ی اسلامی، همان خاورمیانه عصر ظهور است که قطعا رژیم اسرائیل در آن حضور ندارد. و بشارت رهبری مطابق آیات قرآن است. اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ