eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.9هزار دنبال‌کننده
53.7هزار عکس
46.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴برخی منابع مدعی‌اند که سکوهای شلیک موشک بالستیک و لانچرهای پرتاب موشک کروز در ایران به حالت آماده باش درآمدند. 💬خسته شدیم از این اخبار ‼️ دیگه اخباری نشر ندیم از قبل فقط خبر حمله 😉
چرا در بحبوحه ای که تمرکز رسانه ها بر انتقام ایران از رژیم صهیونیستی است، زمزمه های پیوستن ایران به به (رهبری آمریکا) به گوش می رسد؟ پیمان پاندمی صدبرابر خطرناک‌تر از کاپیتالیسون زمان شاه است این همان نظم نوین جهانی به رهبری یک دولت واحد جهانی است همان چیزی که در فیلم‌های الزمانی شاهد بودید در این پیمان اتفاق خواهد افتاد..
🔴 چرا موشک روسی در آسمان ایران دیده شد؟ 🔹‌وزارت دفاع روسیه از پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره پیما از سایت آزمایشی کاپوستین یار در استان آستاراخان این کشور که در شمال دریای خزر قرار دارد خبر داده است. 🔹‌همزمان از ساعتی قبل هم کاربرانی در نقاط شمالی و شمال غربی کشور با انتشار تصاویری خبر از روئیت شئ نورانی در آسمان کشور داده‌اند. 🔹‌علت روئیت موشک روسی در آسمان کشورمان، ارتفاع بسیار بالای پرواز این موشک است که در لایه‌های فوقانی جو مسیر پرواز خود را طی می‌کند و علیرغم اینکه مسیر آن از آسمان ایران نیست با اینحال به دلیل ارتفاع بسیار بالا در نقاط مختلف روئیت می‌شود.
🔻۳ فروردین ۵ جنگنده پیشرفته سوخو۳۵ روسی به ایران تحویل داده شد. 🔸و تا قبل از پایان اردیبهشت ماه بقیه جنگنده ها تحویل ایران داده خواهد شد.
🔴 رسانه انگلیسی دیلی تایمز: پاسخ اسرائیل به حمله ایران، یک‌ حمله الکترومغناطیسی خواهد بود.
🧩 حزب الله حسابی داره میزنه اسرائیل رو اگه ادامه دار باشه یعنی باید منتظر حرکت امشب ایران باشیم تا نود درصد ...
خبر فوری: ایالات متحده از اعزام نیروهای کمکی به خاورمیانه خبر داد.
⭕️ دوستان لطفا این گزارشاتی که داخلش میگه : درباره 100 موشک فلان و صدها موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد و ... رو زیاد جدی نگیرید . 🔹 از این نظر میگم که اومدید مثلا جای 100 تا موشک 10 تا موشک شلیک شد و پاسخ در سطح داده شد به اسرائیل . اونموقع اگرم پاسخ تاثیر گذار باشه باز برامون کافی نخواهد بود . 🔹 اگه ایران بنا داره بالای 20 تیره شلیک کنه در یک عملیات پس قطعا سنت شکنی بزرگی در راهه .
🔴دفتر نتانیاهو از همه وزارتخانه‌ها خواست برای حمله احتمالی امشب ایران آماده شوند 🔴دفتر نخست وزیری رژیم اشغالگر در یک جلسه توجیهی به مدیران کل وزارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی گفت: "خطر حمله، واقعی است. برای همه احتمالات آماده باشید."
⭕️ اگه ایران کروز بخواد شلیک کنه از داخل خاک خودش ، سامانه های اسرائیلی توانایی هدف قرار دادنشون رو ندارن مگر اینکه ناو آینهاور مستقر در سواحل مدیترانه بخواد رهگیری کنه . 🔹 بالستیک لانچ کنه هم عملیات رهگیری به عهده سامانه هایی نظیر پیکان میوفته . 🔹 البته بستگی به موشک داره . اگه هایپر سونیک بزنن هیچ راهی برای رهگیری و مقابله براش فکر کنم نخواهد بود . 🔹 مگر اینکه رژیم صهیونیستی تکنولوژی جدیدی در سرعت موشک های پدافندی خودش بکار برده باشه .
☑نام : سید علی ☑نام خانوادگی : حسینی خامنه ای ☑نام پدر : سید جواد ☑تاریخ تولد به فرموده خودشان : ٢٩ / ٠١/ ١٣١٨ ☑تاریخ تولد در شناسنامه : ٢٤ / ٠٤ / ١٣١٨ ☑محل تولد : خراسان 💠بعضیا بهش میگن " آیت الله " 💠بعضیا میگن " آقای خامنه ای " 💠بعضیا هم مثل برادر های لبنان و سوریه و عراق میگن: " سیدنا القائد " ، اما ما بهش میگیم ✅" آقا " 💠ما بهش میگیم "آقا"... "آقا" رو از هر طرف که بخونی آقاست! ✅فدایی زیاد داره. 💠پابرهنه ها بیشتر دوستش دارن۳۰ساله داره ایرانو،با تمام شرایط عجیب غریبش رهبری میکنه،هرکی جاش بود ،پنج سال اول جا میزد! 💠تو کشور خودش مظلومه اما تو دنیا کلی طرفدار داره. 💠400هزار نفر تو نیویورک و کالیفرنیا ، مقلدشن. 💠شخص اول حکومته اما وقتی لعیا زنگنه و الهام چرخنده تو برنامه سال تحویل تلویزیون،عیدو بهش تبریک گفتن،به خاطر این حرفشون،کلی هزینه دادن.چه حرفا که نثارشون نشد. 💠همون که هیشکی،عکسای منتشر شده از خونه شو،باور نکرد. 💠زندگیش آدمو به قلب تاریخ میبره،علی بن ابیطالب و زندگی ساده و... 💠همون که همیشه خرابکاری های دولت ها و مسئولین ،به حسابش گذاشته میشه. 💠همون که رهبری"سینه سپر کرده ها"رو مقابل اسراییل بچه کش به عهده داره. 💠همون که لب تر کنه عاشقاش براش جون میدن. 💠همون که اشاره کنه ،تلاویو و حیفا با خاک یکسانه. 💠همون که هیچ وقت کم نمیاره،مث مرد ،وایساده پای حرفش. 💠همون که نزدیکترین دوستاش،دشمن ترین دوستاشن. 💠همون که سالهاست سایه سنگین"بعضیا"رو ،رو دوشش تحمل میکنه. 💠همون که تو سابقه ی مبارزاتی ش ،کسی به پاش نمیرسه. 💠اصلا کدوم رهبر دنیا،روی موکت و فرش جهیزیه خانومش زندگی میکنه؟بدون اینکه تو بوق و کرنا کنه،با فقیربیچار ه ها دمپره ؟ 💠همون که بدترین توهین ها و تهمت هارو بهش میزنن درحالیکه حتی یه جمله هم راجع بهش اطلاع ندارن.و اون میشنوه و تحمل میکنه و همچنان لبخند"آقایی"...؟ 💠همون که مظلومیت "علی"ها رو به ارث برده؟ 💠کدوم سیاست مداری تو دنیا بچه هاش اینقد سالم وپاکن؟جالبه حتی مردم نمیدونن چندتا بچه داره،چی ان،اسماشون چیه؟ 💠همون که "پاکترین"آدما ،جونشونو کف دست گرفتن و فداش شدن. 💠همون که از پست ترین مفتی های وهابی و بی ادب ترین رئیس جمهورهای غربی،تا بدترین آدمای روزگار دشمن خونی شن. 💠همون که واسه بدحجابا گفت:او یک نقصی دارد. مگر من نقص ندارم؟نقص او ظاهر است. نقصهای من باطن است. با این رفتارش خیلیا محجبه شدن. پ.ن: اسکی، ولی قشنگه
🔴 مهم | پست اکانت توییتری مقام معظم رهبری
وزیر دفاع روسیه: این یک پیام برای ایالات متحده است، حضور ناتو چه در اوکراین و چه در خاورمیانه به معنای جنگ جهانی سوم است، آزمایش موشک قاره پیمای شیطان ۲ پس از توافق با متحد نظامی و تجاری خود ( ایران ) با موفقیت انجام شد.
۱۰ کشور با کمترین قیمت شیر در جهان!   طبق آمار منتشر شده، قیمت یک لیتر شیر در ایران پس از تونس ارزان قیمت‌ترین شیر بر حسب دلار در جهان است. از سوی دیگر، کشور های جامائیکا، هنگ کنگ و تایوان با قیمت بالاتر از ۳ دلار گران قیمت‌ترین شیر در جهان را عرضه می‌کنند.
🧩 فوری مهم تاریخ قربانی تلیسه سرخ تایید شد مدارک به طور رسمی برای 22 آوریل ارسال شد
🇺🇸🇮🇶🇯🇴 گزارش هایی مبنی بر انتقال و استقرار سامانه های پدافند هوایی آمریکا در امتداد مرز بین عراق و اردن وجود دارد.
‌ 🔴منابع عبری: برای اولین بار؛ ارتش اسرائیل هواپیمای F35i را با بمب های الکترومغناطیسی FPP در انتظار تشدید تنش با ایران مسلح میکند. ✍ جنگنده های اونا اینقدر برد ندارند که بخوان بیان ایران بمب بریزن برگردن باید ۴ هزار کیلومتر برد رفت و برگشت داشته باشن بعد از حمله ایران سعی کنید کل سیستم های مخابراتی ، اینترنتی ، برقی رو در خانه و محل کارتون خاموش کنید
♻️ خیلی مهم / بعد از دانمارک ، فرانسه هم رسما از دریای سرخ فرار کرد / فرمانده ناو فرانسه :سطح این درگیری ها بالاست ، ما برای چنین نبردی آماده نیستیم ❇️ناوچه فرانسوی آلزاس پس از اولین تقابل با حملات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ، از آب‌های یمن به سمت کانال سوئز عقب نشینی کرد. 🎙فرمانده ناوچه آلزاس در مصاحبه با روزنامه فیگارو: خروج ناوچه ما به دلیل سطح بالای تهدیدات حوثی‌هاست. ما مدت زیادی است که با این سطح از جنگ سروکار نداشته‌ایم. حوثی‌ها (انصارالله) در استفاده از پهپادها و موشک‌های بالستیک به طور شگفت آور و کوبنده‌ای قاطع هستند.
🍂هر چند که سرگرم به نام و نانیم ما با تو هنوز بر سرِ پیمانیم... 🍂شاید که کمی عوض شده دنیامان اما به هوای فرجت می مانیم... العجل‌مولای‌غریبم تعجیل در فرج مولایمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 از سفارشات پروردگار جلّ جلاله به حضرت موسی علیه السلام این گونه است ✅ خداوند به حضرت موسی علیه السلام وحی کرد که: ✨ «در تاریکی شب بلند شو و قبرت را باغی از باغ های بهشت قرار بده»✨ 📚 بحار، ج 84، ص 155 🕊 نماز شب را به نیت ظهور‌بخوانیم 🕊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسرائیل آماده موشک های ایران می‌شود 🔹پلیس و آتش نشانی و بخش امدادی اسرائیل در حال آماده شدن برای سناریوهای آتش سوزی بر اثر اصابت موشک‌های ایران هستند. از بیمارستان ها خواسته شد مطمئن شوند که برای شرایط اضطراری آماده هستند. 🚩 مرصاد امنیت ملی