eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴نماینده ولی فقیه: مشکلات خوزستان تا ۲ماه دیگر حل نشود، به صف متحصنین می‌پیوندم حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد: 🔻 من برای روشن شدن وضعیت کارگران به مدیران استان و شهرستان ۳ ماه فرصت داده ام که یک ماه از این مدت گذشته است. 🔻 اگر تا پایان این فرصت سه ماهه، وضعیت هفت تپه روشن نشود من هم به صف متحصنین می پیوندم." 🔻 نمی شود که هر روز خبرهای بد از استان خوزستان به بیرون منتشر شود و باعث نگرانی و ناراحتی مقام معظم رهبری گردد./ عصرجنوب @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دلتنگی... درست از جایی شروع می‌شود... که فکرش را هم نمی‌کنی! دلتنگی... نه زمان می‌شناسد... نه مکان! نه یار می‌شناسد... نه دیار! درست وقتی سراغت می‌آید... که در اوج نیازی و... دلت را آشوب می‌کند! می‌تازد و ناز می‌کند... هِی این‌طرف و آن‌طرف می‌کشاند و... درست وقتی دست از سرت بر می‌دارد... که دیگر هیچ امیدی نداری! دارد دیر می‌شود... دارد طولانی می‌شود... دارد سخت می‌گذرد... دارد بلوا می‌کند... دارم رسوا می‌شوم! این عاشق... به یک نگاه کریمانه‌ات نیاز دارد؛ حضرت ارباب! بطلب کربلا...
36.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️فایل تصویری قرائت زیارت عاشورا زیارت عاشورا رو امشب با دلى خاشع و نيّتى خالص و چشمى اشكبار و صدايى محزون به نیت فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرائت كنیم. ع @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
نمیدانم پیش اربابتان چه خواستید که با آن عظمت و عزت به شهادت رسیدید اما دعا کنید و به ارباب بگویید قومی در انتظار زیارت اربعینشان میگریند😭😭 از وقتی رفتید دنیا و دلهایمان سنگین و سیاه شده دست مارا به حرم برسانید که سخت محتاجیم😞 ع @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب نامه / ایران با شبکه ی خود در آفریقا نفت خود را می فروشد / سایه ی ایران در آفریقا کاملا حس می شود / ایران گروه های افراطی خشن در آفریقا را علیه آمریکا تجهیز کرده است / گروه های افراطی و خشن ، از وقتی علیه آمریکا بسیج شده اند خشونتشان بیشتر شده / ایران دارد بستر را فراهم می کند تا اگر آمریکا با این کشور وارد نبرد شد ، ضربه ای هلاک کننده را در فرا منطقه به آمریکا وارد آورد .../ قسمت 261 ع @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عزیز فاطمه عمریست بی تو دربدریم هزار جمعه گذشت و هنوز بی خبریم @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
درخت چنار خونبار که روز عاشورا توسط یکی از اعضای محترم که یکی از آشنایانشون در محل حضور داشتن و این تصاویرو خادم امامزاده براشون میگیره و می فرسته البته دقیق برای ما مشخص نشد که روز یکشنبه این تصویر گرفته شده و روز دوشنبه پخش شده یا اینکه خود روز دوشنبه از درخت خون جاری شده و منتشر شده، لذا ابهام ما در این مساله همچنان باقی است مخصوصا که درب امامزاده بسته بوده و اثری از تازگی در تصاویر نیست اما تشکر میکنیم از عزیزی که همین مقدار رو هم زحمت کشیدند و پیگیری کردند ولی کاش زودتر می گفتند تا می گفتیم چطور تحقیق کنن و اگر میشد شماره خادم رو می گرفتن خیلی خوب میشد @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺🍃برچهره ے پر زنور مهدی(عج) صلوات 🌸🍃برجان و دل صبور مهدی(عج) صلوات 🌺🍃تـاامـرِ فـرج شـود مهـیّـا بفرسـت 🌸🍃بهـر فـرج و ظهـور مهدی(عج) صلوات 🌹هر روزمان را پر برڪت ڪنیم بـا ذڪر 🌹شریف صلوات برمحمـدوآل محمـد 🌹اللّهـُمَّ صـَلِّ عَلیٰ مُحَمـَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّـدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُم وَاَهْلِڪْ اعْدائَهُم اَجْمَعِین 🌹سلام صبح تون بخیر
یا صاحب الزمان! حال و هوایت در ماه محرم چگونه است؟ از چشمانت اشک جاری است یا خون؟ فقط خدا حال تو را می‌داند، مولا جان، پرده نشین غیبت. می‌دانم در وجودت مصیبتی بزرگ است! در چشمانت به جای اشک، پیکرهایی در خون نشسته است! یا صاحب الزمان! چه کسی مانند تو در این ماه دردمند است؟ در روزهای محرم کجا بر سر و سینه می‌زنی؟ در کربلا؟ در رضوی؟ در طوی؟ در عزای طویرج سربرهنه به سمت حرم می‌دوی؟ و فریاد می‌زنی یا حسین! و ناله می‌زنی خدایا! حسین را با شمشیرها قطعه قطعه کردند، یا صاحب الزمان! خدا چه روزی را برای ظهورت برگزیده است؟ تا اندوه تو را برطرف کند؟
یا صاحب الزمان ! قلب سوخته من آموخته است که هر صبح جمعه، با دیگر "ندبه کنان" شعله‌ور شود، بسوزد و مویه کند؛ تا چنین، سند دل باختگی خود را ثبت کند. من بزرگ شده‌ام به عشق دیدار تو و نفس کشیدن در دنیای ظهورت. مولای من!تا کی باید در بن بست حیرت و گمراهی باشم؟ مشاهده ی متن دعا در لینک زیر: https://khedmatgozaran.com/18139/doa-nodbe/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف: فَلَئِنْ أَخَّرَتْنِى الدُّهُورُ ، وَ عاقَنی عَنْ نَصْرِک َ الْمَقْدُورُ ، وَ لَمْ أَکُنْ لِمَنْ حارَبَک َ مُحارِباً، وَ لِمَنْ نَصَبَ لَک َ الْعَداوَةَ مُناصِباً ، فَلاََ نْدُبَنَّک َ صَباحاً وَ مَسآءً ، وَ لاََبْکِیَنَّ لَک َ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً ، حَسْرَةً عَلَیْک َ ، وَ تَأَسُّفاً عَلى ما دَهاک َ وَ تَلَهُّفاً ، حَتّى أَمُوتَ بِلَوْعَةِ الْمُصابِ ، وَ غُصَّةِ الاِکْتِیابِ ، اگرچه زمانه مرابه تأخیر انداخت، ومُقدَّرات الهى مراازیارىِ تو بازداشت، و نبودم تاباآنانکه باتو جنگیدند بجنگم، و با کسانیکه با تو اظهار دشمنى کردند خصومت نمایم،درعوض صبح و شام برتو مویِه میکنم، و به جاى اشک براى تو خون گریه میکنم، ازروى حسرت و تأسّف و افسوس بر مصیبت هائى که بر تو وارد شد، تاجائى که از فرط اندوهِ مصیبت، وغم و غصّه شدّتِ حزن جان سپارم. ع @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈پیشبینی تورات از نابودی اسرائیل توسط ایران در اخرالزمان جالب شنیدنی نشر حداکثری ❤حقایق اخرالزمان و ظهور منجی ع @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
🏴🚩🏴 صاحب عزایِ کرببلا آن بی‌نشان کجاست 🏴🚩🏴 @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
☑️امام صادق علیه‌السلام: آنگاه که اصحاب شهید شدند، و ایشان تک‌وتنها ماند، بسوی خدا ضجّه زدند و گریه کردند وگفتند: پروردگارا با برگزیده‌ی تو، و پسر پیامبر تو چنین رفتار می‌کنند... پس خداوند نور (عج) را به آن‌ها عرضه کرد، و فرمود: با این شخص، از ستمگرانی که به او ظلم‌وستم کردند انتقام خواهم گرفت 📚بحارالانوار‌ ج۴۵ص۲۲۱ ع @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رییس‌جمهور: ما داریم قوی میشیم آمریکا هم ضعیف میشه معاون رییس‌جمهور: اجازه فروش یه قطره نفت به ما نمی‌دهند، حتی نفت در برابر غذا هم نمیتوانیم انجام دهیم. + حالا کدومش راست میگه؟ @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
⚘﷽⚘ امام حسين عليه السلام ـ در بخشى از سخنان خود در روز عاشورا ـ فرمود:🌸 هان! اين زنا زاده پسر زنا زاده مرا ميان مرگ و خوارى مخيّر كرده است. هيهات كه بتواند از سوى من به خواسته خود برسد. خوارى و زبونى از ما به دور است. خدا و رسول او و مؤمنان و دامنهاى پاك و نياكان پاكيزه نمى پذيرند كه ما فرمانبرى از فرومايگان را بر مرگ كريمانه ترجيح دهيم.💎🌷✅ 📚الاحتجاج : 2/99/167 ع @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
💢توطئه ی بزرگی برای عراق طرح ریزی شده است. ▪️طبق اسناد منتشره، پس از شکست پروژه ی داعش در عراق، آمریکا و برخی از دول عربی حوزه جنوبی خلیج فارس برای به آشوب کشیدن و ایجاد جنگ داخلی در مناطق مرکزی و جنوب عراق طرح ریزی کرده اند که برخی از بند های این طرح شامل موارد زیر میباشد: - ترور برخی از فعالان مدنی و انداختن آن به گردن گروه های مقاومت - ترور برخی از فرماندهان مقاومت از جمله ابوحسین الحمیداوی و شیخ اکرم الکعبی (دبیر کل النجبا) - مسلح کردن و حمایت مالی از برخی از قبایل و عشایر جنوب عراق و برای تقابل آنها با حشدالشعبی - ترور برخی از سران قبایل نزدیک به محور مقاومت @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
🔺نوبخت: امکان فروش یک قطره نفت هم وجود ندارد؛ شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود اما الان در شرایطی هستیم که این دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند و اگر هم به فروش می رسد امکان تبادل مالی نباشد! ✍ اولا کارِ دژخیمان، دشمنی است و فقط ساده لوحان میتوانند از دشمن‌شان انتظار انصاف داشته باشند و درثانی کاش بجای اینگونه صحبت‌ها که بیشتر نوعی گرا دادن به دشمن، زمینه چینی برای وادادگی بیشتر و فشار به نظام برای موافقت با وعده‌ی گشایش اقتصادی دولت و پذیرفتن FATF بنظر میرسد، صادقانه از مردم بابت چند سال معطل نگه داشتن کشور و شرطی کردن اقتصاد عذرخواهی می‌کردید و در جهت اجرای سیاست‌های بر زمین مانده‌ی اقتصاد مقاومتی اهتمام می‌ورزیدید! @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
🔸نیروهای امنیتی عراق دو نفر را به اتهام ارتباط با انفجار بمب کنار جاده ای که روز گذشته کاروان حامل تجهیزات پشتیبانی لجستیکی متعلق به ائتلاف بین المللی در بزرگراه ذی قار را مورد هدف قرار داد،دستگیر کردند. این دو احتمالا از مجاهدین گروه های مقاومت عراقی محسوب میشوند. دفعه ی قبل که ابوفدک المحمداوی به منطقه ی سبز بغداد لشکرکشی کرد و سریعا افراد دستگیر شده آزاد شدند، اینبار چه خواهند کرد... @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()