eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
نظر رهبری درباره منطقه قره باغ امروز در بوسنی و هرزگوین به مسلمانها ستم می‌کنند، در تاجیکستان به مسلمانها ستم می‌کنند، در منطقه قره‌باغ، دولت ارمنستان و ارامنه‌ی آن منطقه به مسلمانان ستم می‌کنند. ما این حرکاتی را که اخیراً ارامنه در منطقه‌ی قره‌باغ، به پشتیبانی دولت ارمنستان انجام می‌دهند، این حرکات را ما محکوم می‌کنیم. البته این ربطی به ارامنه‌ی داخل کشور ما ندارد. ارامنه‌ی داخل کشورما هم، ما توقعمان این است که رفتار ارامنه را در آن منطقه که با تجاوز همراه است، محکوم بکنند.
اینها شهروندان ما هستند
، ما از آن کسانی که آن ظلم‌ها را می‌کنند، صحبت می‌کنیم. در همه جای دنیا هر جایی که دشمنان اسلام دست‌شان رسیده است به پشتیبانی استکبار جهانی، به مسلمانها ظلم کردند و مظهر این ظلم امروز، غیر از این مواردی که گفته شد، فلسطین خونین و لبنان مظلوم است. در این دو سه روزه رژیم صهیونیستی، مردم لبنان را «روستاها را»، «خانه‌ها را» مسجدها را بمباران کرده است. چرا مردمی را که سخن حق بر زبان جاری می‌کنند، این جور مورد ستم قرار می‌دهند و دنیای استکباری از آنها پشتیبانی می‌کند! بیانات در جمع مردم تبریز در استادیوم ورزشی تبریز ۱۳۷۲/۰۵/۰۵ @noori82325 🇮🇷 ()
🔰نظام اقتصادی اسلام 🔻 👈علم اقتصاد یک مسئله است و نظام اقتصادی مسئله ای دیگر؛ نظام اقتصادی امری استراتژیک است که در هر نظام فکری متفاوت است. 🔹 به فرض آن که علم اقتصاد در اسلام و غرب هیچ تفاوتی نداشته باشد، نظام اقتصادی چنین نیست، و مردم در جامعه اسلامی ارزش‌ها، نیاز‌ها و انتظاراتی متفاوت از جامعه غیردینی دارند، و این مسائل سبب می‌شود نظام اقتصادی تفاوت کند و لذا نظام اقتصادی نمی تواند در هر دو، یکی باشد. 🔸نظام اقتصادی سرمایه داری، تمام هم و غم سرمایه‌دار سود است؛ مدیریت آن جامعه هم به گونه ای است که سود بیشتری به دست آید؛ زیرا مدیر نظام سرمایه‌داری به صورت نانوشته، به ایدئولوژی پول پرستی، معتقد است. @noori82325 🇮🇷 ()
✍️ بیانیه نشست مشترک نمایندگان ولی‌فقیه در شمال‌غرب کشور درباره مسئله قره‌باغ ◻️ جای تأسف است که اخیراً دشمنان رابطه دو کشور دوست، به بهانه‌های واهی هیاهو و غوغا راه انداخته و جمهوری اسلامی را متهم به خیانت کرده‌اند. این نکته اقتضاء می‌کند که ما نسبت به حجم جنگ روانی دشمن حساس بوده و ابزار برآورده شدن منویات شوم آن‌ها نگردیم. ◻️ هیچ تردیدی در تعلق قره‌باغ به آذربایجان و اشغال آن و لزوم بازگشت این اراضی به آذربایجان، کشور اهل‌بیت(ع) نیست و دولت آذربایجان در بازپس‌گیری این اراضی کاملاً قانونی و شرعی عمل کرده و با این اقدام در صدد اجرای ۴ قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برآمده است. ◻️ جمهوری اسلامی بالاترین کمک و حمایت را در طول اشغال قره‌باغ به آذربایجان داشته و در تمام محافل بین‌المللی از تمامیت ارضی آذربایجان دفاع کرده و وزارت امور خارجه نیز اخیراً دوباره بر تمامیت ارضی آذربایجان در غائله اخیر تأکید کرده است. ◻️ در حال حاضر نیز تنها راه زمینی آذربایجان برای نخجوان، خاک جمهوری اسلامی است که ایران سخاوتمندانه آن را در اختیار دولت آذربایجان قرار داده است. متن کامل: https://hawzahnews.com/x9QLx @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب نامه / دشمن شهید همت که می خواهند به عنوان قهرمان او را معرفی کنند / مرحوم منتظری که در مستند بی بی سی به عنوان صاحب نظر جنگ معرفی شود می گفت : بچه ها را 5 تا 5 تا بفرستیم در خاک عراق پل منفجر کنند / شخصِ اول مستند بی بی سی ، فردی که زشت ترین حرف ها را به ابراهیم همت زد / قسمت 288 @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تحلیلگر ارشد حوزه صهیونیسم: 🔹پیروزی‌های انقلاب اسلامی معجزه‌آساست... 🔸 از پنج‌کیلومتری اهواز به جولان رسیده‌ایم! @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آتش خاموش کردن به سبک سعودی‌ها 🎥 تصاویری از تلاش آتش نشانان عربستان در شهر جده برای خاموش کردن آتش سوزی در یک ساختمان را می بینید! @noori82325 🇮🇷 ()
🗣آراییک هاراتونیان ، رئیس جمهوری خود مختار قره باغ: 🔹این اعلان جنگ آذربایجان و ترکیه فقط علیه ما نیست بلکه به نوعی اعلان جنگ علیه «ایران» نیز هست! @noori82325 🇮🇷 ()
⭕️ توضیح عکس : این عکس یکی از زیبا ترین عکسهای دوران دفاع مقدس است. ♨️ معروف به عکس دو برادری. شش بزرگوار حاضر در عکس فوق هریک از عزیزان ایستاده با نفری که جلویش نشسته برادر هستند و جالب اینکه ۵ نفر از عزیزان حاضر در عکس به افتخار شهادت نائل شده اند. 🔻 از سمت راست ایستاده شهید میرزاحسین رضایی و نشسته برادرش جانباز شهید بهمن رضایی.وسط ایستاده رزمنده و جانباز یونس نجفی فرد و نشسته برادرش شهید الیاس نجفی فرد. سمت چپ ایستاده شهید احمد شاهمرادی و نشسته، برادرش شهید حمید شاهمرادی. 🔴 در این عکس استثنایی برادران بزرگتر ایستاده اند و برادران کوچکتر جلوی پای آنها نشسته اند که خود نشانه اخلاق نیکوی این عزیزان و احترام به برادر بزرگتر است. آری شهدا در همه چیز برای نسلهای بعدی الگو و نمونه بودند . یادشان تا ابد پایدار و راهشان پر رهرو باد... @noori82325 🇮🇷 ()
🌼 سلام برصاحب جمعه 💚سلام برفرزند رسول خدا 🌼سلام برفرزند نبأ عظیم علی 💚سلام برفرزند صراط مستقیم 🌼سلام برمنتقم خون مقتول کرببلا 💚سلام برمضطری که دعای 🌼خلق پریشان رااجابت میکند أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ الفرج @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ تصویری درباره اقتصاد ✅مشکل اقتصاد ما فقط با اقتصاد مقاومتی حل می شود. 🔴حتما ببینید خیانت @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴🔴🔴🔴🔴 🎥| 🔥اسلامِ هاشمی رفسنجانی، اسلامِ بنی امیّه ✅ آشنایی با مرز فکری اسلام ناب با اسلام آمریکایی 🌹حامد وفسی 🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @noori82325 🇮🇷 ()
📸 کریمی قدوسی: آقای روحانی امروز شما مصداق این کلام امیرالمومنین هستید که فرمودند: "لا رای لمن لایطاع" 👈شما هیچ گاه از رای و نظر ولی امر مسلمین تبعیت نکردید که امروز مدعی می‌شوید اگر مقام معظم رهبری موافقت کنند گشایش اقتصادی به وجود می‌آید!!!! ➕این مصداق، رفتار و شخصیت دوگانه شماست @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ چرا امام خمینی(ره) درباره پذیرش قطعنامه ۵۹۸ گفت "جام زهر" و نگفت "داروی تلخ" سر کشیدم! @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حتما ببینید ♻️ واکنش رهبر انقلاب به صحبت های اخیر روحانی در مورد آدرس غلط مشکلات ◀️مشکلات اصلی در داخل و از جانب مسئولان است. @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 🎥| ببینید: 📍پاسخ به تشکیکات مربوط به "بازگشت اهل بیت -ع- در ۲۰ صفر به کربلا" 🌹حامد وفسی @noori82325 🇮🇷 ()
دفاع از یا اظهار وجود ...؟! ♨️نکته ای مقدمةً تقدیم می شود؛ تشکل نشست دوره ای اساتید، در بیانیه‌ای به دفاع از مرجعیت معظم پرداخته‌اند و حفظ حرمت و تعظیم جایگاه مرجعیت شیعه را لازم دانسته‌اند!. لازم به ذکر است که در حوزه‌های علمی شیعی،این مسأله یک امر بدیهی است. اما مسأله‌ی سئوال برانگیز چیز دیگری است که خوب بود مجموعه نشست دوره‌ای پاسخ‌گو باشند. ⁉️ آیا مراجع معظم شیعه در همه أقصی نقاط مورد احترام و کرامت هستند؟! ⁉️آیا اگر کسانی به شیوه‌های پیچیده به جایگاه مرجعیت خدشه وارد کردند باز این تشکل بیانیه خواهند داد؟ اگر این تشکل گزینشی برخورد نمی‌کند؛ پس چرا در فتنه و حوادث سال ۱۳۸۸ که اصل ولایت فقیه و حضرت امام ره مورد هجمه قرار گرفت؛ در دفاع از مرجعیت و آرمان‌های امام راحل هیچ بیانیه‌ای صادر نکردند؟! چرا این تشکل با در شیوه انتخاب کسانی که با خودرأیی، مرجعیت خود را اعلام کرده و رساله چاپ نمودند، بیانیه نداده و این روند را که به نوعی خدشه دار کردن جایگاه مرجعیت محسوب می‌شود به عموم مومنین متذکر نشدند؟! اتفاقا یکی از همین مراجع خود خوانده از اعضاء صدر نشینِ نشست دوره‌ای اساتید است که حضرت آیت الله وحید خراسانی چنین اعلام فرمودند؛ مرجعیت کسی را تأیید نکرده‌اند. @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥جنجالی ترین و سیاسی ترین کلیپ سخنرانی محرم در مورد ولنگاری جامعه و 😳یزید و شمر زمان رو می تونید تو این کلیپ ببینید!!! ❌معاویه و یزید چنان ولنگاری برای جامعه بوجود آوردند که بهترین رقاصان را در مدینه پرورش می دادند و امروز برخی از مسئولین و شخصیت های معروف مذهبی ما هم همین کار را انجام می دهند!!! 📽استاد پورآقایی @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 خبر ابتلای خود و همسرش به را در توئیتر منتشر کرد. ببینید خبرنگار برجسته آمریکایی مکس بلومنثال چگونه به او پاسخ داده است. @noori82325 🇮🇷 ()
🔴رئیس مجلس: دولت ارزش پول ملی و ثبات اقتصادی را رها کرده است ولی در کوچکترین مسائل محلی دخالت می‌کند؛ در نهایت هیچکدام را هم حل نخواهد کرد. @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صحبت‌های رائفی‌پور درباره قره باغ، درگیری آذربایجان و ارمنستان و بی تدبیری‌های دولت تدبیر! @noori82325 🇮🇷 ()
🔴چین آماده است صنعت نفت ایران را تقویت کند اویل پرایس: 🔹با بسته شدن قرارداد ۲۵ ساله با چین، ایران برای تمام نفت خود یک مشتری دائم خواهد داشت. 🔹بنابراین تهران به سرعت در حال توسعه میادین نفتی خود است. 🔹این توسعه نه تنها شامل میادین اصلی در غرب کارون می‌شود بلکه میادین نفتی چالش برانگیزتر مثل میادین مشترک با عراق را هم در برمی‌گیرد. 🔹چین متعهد شده تولید در میادین نفتی غرب کارون را حداقل ۵۰۰ هزار بشکه در روز طی دو سال آینده افزایش دهد @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کودتای خزنده علیه قوی ترین سرویس های اطلاعاتی خاورمیانه .../ از شهرزاد میرقلی خان و روح الله زم تا رضا گلپور و حسین باستانی ، چه کسانی بر روی اعتبار زدایی از سرویس های اطلاعاتی ایران متمرکز شده اند ؟ / چند نکته در خصوص کودتای خزنده ... / قسمت 289 @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣حتما ببینید 📣 🎥نماینده مجلس: 💯❌ روحانی بیا به اندازه یک سیزده بدر بهاری برای مردم خاطره بذار 👌👌 💯❌والله والله نباشی دولت بهتر میچرخد👌 💯❌روحانی واقعا ترسو هستی! 👌 🔻آفرین به این نماینده شجاع🔻 @noori82325 🇮🇷 ()