eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45.1هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5886517064469842128.mp3
20.31M
🔊 استاد (لایو) 📝 «بررسی تحولات سیاسی اخیر» 📆 ٢٨ آبان ماه ١٣٩٩ @Moori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی الیاس نادران جواب دندان شکن به روحانی میدهد: "مسئله پذیرش تحریم نیست، مسئله بی‌عرضگی است." دولتی ها دوباره دوگانه مذاکره را در آستانه انتخابات کلید زده اند دولت از وظایفش عدول کند، مجلس برخورد می کند @Moori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آرنولد و راکی، ناجیان آمریکا در شکست مقابل ایران! 👈🏻 پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سپس تسخیر لانه جاسوسی این کشور به دست دانشجویان پیرو خط امام، هیمنه آمریکا را در جهان فرو ریخت، بعد از آن بود که ساخت فیلم‌های سینمایی قهرمان‌محور در هالیوود با حضور چهره‌های قوی هیکلی همچون آرنولد و سیلوستر استالونه افزایش یافت تا چهره زخم خورده آمریکا، حداقل در داخل این کشور التیام پیدا کند @Moori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬کلیپ استاد رائفی پور 📝عالم دینی که گرفتار برزخ شده بود❗️ 🔺زندگیتونو خرج امام زمان کنید @Moori82325 🇮🇷 ()
🔴 عجایب ناتمام ! ملت رشید و فهیم ایران جهت تبیین گوشه ای از تدبیر ضدکرونایی دولت تدبیر و امید به اطلاع می رساند : در شب های اجرای طرح محدودیت کرونایی که از روز شنبه آینده اجرا می شود بر خلاف تصور همگان ، رفت و آمد از ساعت۲۱ ممنوع نمی باشد! بلکه شما می توانید با هر قصد و نیتی حتی شب نشینی و میهمانی و تفرّج از منازل خارج شوید ؛ فقط کافیست برای رفت و آمد از تاکسی های درون شهری یا تاکسی های اینترنتی و شبیه آن استفاده کنید!!! اما اگر خدای ناکرده اتفاق غیرمترقبه ناگواری برای کسی پیش آمد و شما بخواهید فوری او را با خودروی شخصی به نزدیک ترین مرکز درمانی برسانید یک میلیون تومان جریمه می شوید!!! مردم عزیز ؛ از این تدابیر گوناگون خیلی تعجب نکنید؛ آن چیزی که جای تعجب بسیار زیادی دارد این است که همین آقایان و رفقایشان برای ماندن در صندلی ریاست و قدرت و ادامه تدابیرشان ، هنوز به انتخابات ۱۴۰۰ و اشتباه دوباره شما امیدوارند!!! ... "قاسم اکبری" @Moori82325 🇮🇷 ()
🔴 واردات مرگ بر فرض که آمریکا یا یکی دیگر از کشورهای غربی ادعا کند که واکسن کرونا را تولید کرده است و بازهم بر فرض که حاضر باشند این واکسن را به کشورمان بفروشند ؛ آیا مسئولین دولت تدبیر و امید واقعاً می خواهند این واکسن را از کشورهای غربی وارد کنند؟! بودجه ای که از بیت المال هدر می رود که هیچ اما آیا مسئولین با خود نمی اندیشند شیاطینی که ورود انواع داروهای حیاتی را به ایران تحریم کرده اند ، چطور شده است که راضی شده اند واکسن کرونا را به ما بدهند؟! مسئولین ذیربط چطور می توانند اعترافات صریح غربی ها مانند بیل گیتس میلیاردر و ... که از واکسن ها با عنوان سلاح های بیولوژیک یاد می کنند را نادیده بگیرند؟! آیا این موضوع مشکوک نیست؟! همه این ها در شرایطی است که غربگراها دستاوردهای طب سنتی-اسلامی در مبارزه با کرونا را که به طور گسترده ای هم جواب داده است ، به سادگی هرچه تمام تر نادیده می گیرند و آنچه خود داریم را از بیگانه تمنّا می کنند ... ✍"قاسم اکبری" @Moori82325 🇮🇷 ()
. ♻️ پاسخ قابل تأمل فیدل کاسترو به روحانی و ظریف در انتخابات 1960 آمریکا از فیدل کاسترو رهبر کوبا پرسیدند: بین نیکسون از حزب جمهوریخواه و کندی از حزب دموکرات، کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ کاسترو پاسخ داد: مقایسه بین دو لنگه کفش که یک شخص به پا دارد غلط است. آمریکا را یک حزب اداره می‌کند و آن حزب صهیونیست است که دو بال دارد، بال جمهوریخواه که جناح افراطی صهیونیست‌هاست و جناح دموکرات که قدرت نرم صهیونیست‌هاست. هیچ تفاوتی بین اهداف و راهبردهای این دو وجود ندارد. اما امکانات، ابزار و روش‌های آنها متفاوت است. فیدل کاسترو مسأله پنهانی را فاش نکرده. حقیقتی را که رهبر کوبا 60 سال قبل به زبان آورده، هر کس از نعمت چشم و گوش برخوردار باشد و ذره‌ای عقل داشته باوشد‌، می‌فهمد. حال چطور قبول کنیم حسن روحانی با آن سابقه و جواد ظریف که از دوره دبیرستان تا سال ۹۱ در آمریکا زندگی کرده، نمی‌فهمند؟! شاید موضوعات دیگری پشت پرده هست... @Moori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از سینه زنی در دمشـق🔅 تا شهادت در خانطومان🌷 💠برای نخستین بار فیلمی از سینه‌زنی و رجزخوانی مدافعان حرم استان مازندران در اولین روز حضور در دمشق (۹۵/۱/۱۶) منتشر شد.
بیانات اخلاقی آیت الله رهبر ۲۹ آبان ماه ۹۹.m4a
7.21M
⁦⁦⁦ 🔊‍ 🎙️💐 بیانات کوتاه حضرت آیت الله رهبر دامت برکاته 💢موضوع: گناهان نو ظهور،بلایای نو ظهور به همراه بیان بخشی از وظایف ما در زمان فعلی 📆 ۲۹/آبان ماه/۱۳۹۹ @Moori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نطق طوفانی نماینده مجلس خطاب به روحانی 🔻سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی، در صحن مجلس: 📌 سفره مردم در این دولت بخاطر بی‌برنامگی و بی‌مدیریتی کوچک‌تر شد اندک سرمایه مردم با اعتماد به دولت، در بورس به یغما رفت 📌 قیمت تخم‌مرغ را به مرغ، موبایل را به خودرو، خودو را به مسکن و مسکن دست نایافتنی شده است؛ این همان شیب ملایم است؟ 📌 آقای روحانی یادتان هست گفتید چنان رونق اقتصادی ایجاد می کنم که... مافیا ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی رشد کردند دولت چند سال است خود را معطل مذاکره کرده است 📌 خبر دارید بیشتر جاسوسان مربوط به کدام دولت بوده!؟ @Moori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻تصاویری از ناو اقیانوس‌پیمای شهید رودکی 🔹 ناو اقیانوس پیمای اطلاعاتی و‌ پشتیبانی شهید رودکی صبح امروز به نیروی دریایی سپاه الحاق‌شد. این ناو شناوری سنگین، چند منظوره و دوربرد است که قابلیت حمل و عملیاتی کردن انواع هواپیما، پهپاد و سامانه‌های موشکی، پدافندی و راداری را دارد. @Moori82325 🇮🇷 ()
🚨شایعه 🔻حجت الاسلام حسن تردست که صدها حکم زندان و اعدام برای جوانان ایرانی صادر کرده بود لباس آخوندی را کنار گذاشت و به بلاد کفر مهاجرت کرد. ❇️ پاسخ 📌عکسی که به عنوان عکس قاضی معروف پرونده‌های جنایی «قاضی حسن تردست» منتشر می‌شود دروغ است. آقای تردست اساسا که بخواهد لباس روحانیت را کنار بگذارد از طرفی عکس اصلی ایشان نیز، در تصویر فوق👆 قابل مشاهده است. @Moori82325 🇮🇷 ()
بسم الله النور 1⃣ با آغاز فعالیت های آشکار و نیمه آشکار انتخاباتی اشخاص، جناحها، تشکل ها و رسانه ها بررسی عقبه فکری و تحلیلی، راهبردها و استراتژیها، سیاست ها و خط مشی ها و بیانات و مواضع آنها مهمترین اقدام در صیانت از عقلانیت جامعه و پیشگیری از تحمیق مکرر جامعه و بدنه حزب الله توسط برخی خودشیفتگی ها و خودنخبه پنداری هاست. عقل نمناک تعبیری اقتباس شده از کلام امیرالمومنین علیه السلام خطاب به مردم بصره است که سرزمین شان به آب نزدیک و از آسمان دور است. حداقل ۶ دورهء اخیر انتخابات ریاست جمهوری _یعنی از ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۶ نشان داد که هرقدر جناح لیبرال و تکنوکرات و غربزده برای هدایت و مدیریت افکار عمومی در دو فرض پیروزی در انتخابات و عدم پیروزی برنامه و راهبرد دارند جناح به خیال خود اصولگرا و ولایی فاقد اندیشه، استراتژی و برنامه قابل دفاع می باشد. از احزاب خلق الساعه ای که هنوز نتوانسته اند صداقت کنش سیاسی خود را اثبات کنند ؛ جبهه هایی که از سویی داعیه دار رهبری جریانات اصولگرا هستند و فقط و فقط در حوالی انتخابات سروکله شان پیدا میشود و از سوی دیگر تهمت حزب بودن را از خود دور می نمایند! تا شخصیت های موج سواری که بی مبنایی آنها در تعلق به گفتمان انقلاب اسلامی از تذبذب مواضع سیاسی و فرهنگی شان موج می زند و در ایام هیجانی تبلیغات جوهره تکنوکراتشان براحتی هویدا می گردد و مجددا قیافه ارزشی می گیرند و ... 🔴 ادامه دارد.... @Moori82325 🇮🇷 ()
نامه به نمایندگان مجلس استان کرمان.pdf
247.3K
🔴 نامه مهم مجمع جهادی روحانیون استان کرمان در موضوع کرونا خطاب به ریاست محترم قوه قضاییه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم استان کرمان: حجج‌الاسلام حسین جلالی، موسی غضنفر آبادی وآقایان محمدرضا پور ابراهیمی، محمدمهدی زاهدی، صمد الله محمدی، ذبیح‌الله اعظمی ساردویی، شهباز حسن‌پور بیگلری ،مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی،منصور شکراللهی، خانم عفت شریعتی 🔺بخشی از متن نامه: هشدار می‌دهیم استقلال سلامت کشور اسلامی درخطر است و هرکسی در هر پست و مقامی مرتکب این تخلف شده باید محاکمه شود مخصوصاً اگر تصمیم‌گیری در کمیته علمی ستاد کرونا به عناصر مشکوکی مانند مینو محرز و مسعود مردانی سپرده‌شده است که صرفاً تکرارکننده سخنان روزمره فائوچی صهیونیست هستند و مردم عزیز مظلوم ایران منتظر اقدام عاجل در این موضوع می‌باشد ✒️مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی استان کرمان
Sobhe Gharib 17.mp3
6.49M
🔘 مجموعه سخن آوای صبح قریب، مروری بر معارف دعای_ندبه... این قسمت : قصّه زمین - حضرت آدم (1) @Moori82325 🇮🇷 ()
کار به جایی رسیده که برای کسب مقام، عناوین جدیدی که در هیچ رساله سنّی و شیعه و دکّان هیچ عطاری پیدا نمی شود، جعل و ابداع می شود مانند واژه «بد حجاب»! سؤال: بدحجاب چیست؟ خانمی که سر تا پای بدنش باید پوشیده باشد اگر مقداری از موی سر یا بازو و ساعد و یا پاهایش، برهنه است، می گویند حجاب دارد امّا بد حجاب است... این یعنی همان فرهنگ فحشاء در زمان پیامبر اسلام -صلی الله علیه و آله- و غرب امروز امّا به نام اسلام و قرآن! أَفَرَأَيْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَٰهَهُ هَوَاهُ وَأَضَلَّهُ اللَّهُ عَلَىٰ عِلْمٍ وَخَتَمَ عَلَىٰ سَمْعِهِ وَقَلْبِهِ وَجَعَلَ عَلَىٰ بَصَرِهِ غِشَاوَةً 📚 بر گرفته از کتاب حجاب قرآنی، ص ۳ ✍ حامد وفسی @Moori82325 🇮🇷 ()
💢 بنده این نگاه نقادانه را صددرصد تأیید میکنم. ممکن است بعضی نقدها را وارد ندانم؛ چه آنچه به قوه مجریه است، چه آنچه به قوه قضائیه است، چه آنچه مربوط به است. ممکن است بعضی‌ وارد باشد، بعضی‌ وارد نباشد، لکن نفس این نگاه نقادانه را من صددرصد تأیید میکنم. هم نقادانه هم آرمان گرایانه ، باید دنبال آرمان ها باشند، روی کاستی ها و کژی ها علامت سوال بگذارند.۱۳۹۶/۳/۱۷ 💢 این پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را زمین نگذارید؛ مخاطب مطالبه‌گری، گاهی بود، گاهی مجموعه‌های دیگر بودند؛ این بسیار چیز با ارزشی است. این مطالبه‌گری را ازدست ندهید، این آرمان‌خواهی را از دست [ندهید]... این آرمان‌خواهی موجب میشود که ما راه را گم نکنیم و وسط راه، کج و راست و به چپ و راست حرکت نکنیم.۱۳۹۹/۰۲/۲۸ @Moori82325 🇮🇷 ()
💬امام خامنه ای: 🔸🔸🔸به این فکر کنیم چرا انقدر طواغیت عالم و فراعنه عالم اصرار دارند که در آموزش و پرورش کشورها گاهی اوقات با سر و صدا مثل سند ۲۰۳۰، نفوذ کنند؟ اصرار آنها به نفوذ به خاطر تاثیر آموزش و پرورش است. 🔸🔸دشمن قصد دارد کاری را که به وسیله نظامی از انجام آن ناتوان است، با نفوذ و از راههایی مانند سند ۲۰۳۰ و ساختن انسان‌هایی تربیت کند که مثل او فکر و اهداف عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملتها فراهم شود. 🔸🔸🔸الان هم شنیده‌ام ۲۰۳۰ در گوشه و کنار بوسیله آدمهای ناباب یا غافل دارد می‌شود؛ این را باید به طور جدی دنبال کنید. 🗓۹۹/۶/۱۱ @Moori82325 🇮🇷 ()