eitaa logo
نَبـات | 𝗡𝗮𝗯𝗮𝘂𝘁
5.1هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
288 ویدیو
70 فایل
- سَلامٌ‌عَلَىٰ‌آلِ يٰس، ☁️✨ - • ‹ مَنْ عَرَفَ نَفْسَه فَقَدْ عَرَفَ رَبَّه 🌿 › • •ارتباط‌ با‌ مَن 🌸👇🏼 ؛ https://daigo.ir/secret/3601443994 • •تبلیغاتِ‌نبات ☕ ؛ @Nabauti • •کِتاباتون📚 ؛ @Ketabatun • • - کپی‌برای‌هیچ‌پیام‌رسانی‌رضایت‌ندارم 🦋 -
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱 • دروغ سفید نگویید! (یکی از انواع دروغ در روانشناسی) دروغ سفید ممکن است در آغاز به نظر بی‌خطر و بی‌اهمیت بیاید، اما در طول زمان می‌تواند به خطر اعتماد و روابط بین افراد بیانجامد. روابط قوی و پایدار نیازمند صداقت و راستگویی هستند. با گفتن دروغ سفید، اعتماد دیگران به شما آسیب می‌بیند و در نتیجه ارتباطات شما با دیگران دچار مشکل می‌شود. الگوهای مکرر دروغ سفید می‌توانند باعث ایجاد فاصله و افزایش میزان شک و تردید درباره شما شوند. بنابراین، بهترین راهکار این است که از دروغ سفید خودداری کنید و صداقت را در روابطتان به عنوان ارزشی اساسی قرار دهید. اگر نیاز به اظهار نظر منفی یا نه گفتن دارید، می‌توانید به صراحت نظر خود را بیان کنید بدون اینکه به دروغ متوسل شوید. با این کار، موضع خود را نشان داده و اعتماد دیگران را حفظ می‌کنید. صداقت و راستگویی در روابط بهترین راه برای ساختن ارتباطات اصیل و پایدار است و در نهایت به شما کمک می‌کند تا به عنوان فردی قابل اعتماد و صادق در نظر گرفته شوید. ╰ @Nabaut 🌿
@Ketabatun تونی تاکیتانی.pdf
حجم: 2.5M
📖🌱〰 🔖| تونی تاکیتانی ✍🏼| • برای علاقه‌مندان به روان‌شناسی کتاب بی‌نظیریه. من خیلی لذت بردم. •📚🔗• @Nabaut ┆🌿
سلاام ،سلام به همه🙋🏻‍♀️💛 امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه قلب و جانتون سرشار از عشق و آرامش باشه ان شاءاللّٰه ✨ ــــــــــــــــــــــ 🪞🪑 ــــــــــــــــــــــ دوماه از شروع گذشت و فقط ۳۵ روز از دوره سه ماهِ ما باقی مونده دوره‌ای که راهگشا بوده برای شرکت کنندگانش 💡 و پر از فراز و نشیب و تجربیات 🚌 چون همچنان استقبال و خواسته شما بر این بوده که دوره مجدد لانچ بشه از بچه‌ها خواستم امروز از حسشون خیلی کوتاه به ما بگن تا باهم شنونده اون‌ها باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ داده🥰 •• پس بزن بریم💕✌️🏼@Nabaut 🌿
🪞 👥 من فکر نمیکردم یه دوره آنلاین بتونه اینقدر بهم نزدیک بشه ولی جادوی درون باعث شد با زخم‌هایی روبه‌رو بشم که سال‌ها قایمشون کرده بودم الان حس میکنم دارم سبک تر میشم ممنونم نبات جان برای این هدیه‌ی بزرگ خدا تورو انتخاب کرده تا نور باشی و بتابی به ما دوستت دارم مامی♥️✨ ╰ @Nabaut 🌿
🪞 👥 فقط می‌خواستم بگم تمرین‌های نوشتاری واقعاً زندگیمو تکون داد از وقتی نوشتم، تازه فهمیدم چقدر خودمو پشت نقاب پنهون کرده بودم ممنون از جادوی درون 🙏 ممنون نبات خوش قلب🫂 ╰ @Nabaut 🌿
🪞 👥 من کلی دوره و کتاب خونده بودم، ولی جادوی درون اولین جایی بود که حس کردم یه نفر واقعا منو می‌فهمه لحن ساده و تمرین‌های عمیق باعث شد برای اولین بار به خودم این همه نزدیک بشم هنوز وسط دوره‌ ام ولی تغییراتو اطرافیانم میبینن بابت اعتماد به نفسی که بهم برگردوندی ممنونم عزیزم🫀 ╰ @Nabaut 🌿
🪞 👥 راستشو بخوای من خیلی اهل این چیزا نبودم 😅 ولی یکی از دوستام معرفی کرد الان بعد از دوماه با اطمینان میتونم بگم بهترین تصمیم زندگیم بود هر روز منتظر میمونم ببینم نبات چه چیزی میذاره و هرروز مشتاق تر از روز قبلم🥲 ╰ @Nabaut 🌿
🪞 👥 من همیشه از خودم فرار می‌کردم و متوجه این موضوع نبودم با کار زیاد، با سریال، با گوشی با هرچی که میتونستم جادوی درون مجبورم کرد برای اولین بار با خود واقعیم روبه‌رو بشم اولش خیلی سخت بود، حتی گریه کردم ولی بعدش انگار یه قفل قدیمی باز شد الان حس میکنم دوباره متولد شدم واقعاً اسم دوره برازندشه جادوی درون ✨ ╰ @Nabaut 🌿
از الان تا رأس ساعت ۲۱:۰۰ وقتمو خالی کردم تا فقط کنار شما باشم 🥰🫀 پس اگه سوالی داری یا راهنمایی میخوای کافیه بهم پیام بدی؛ 🪑| https://daigo.ir/secret/3601443994 @Nabauti ــــــــــــــــــ 💡🌱 ــــــــــــــــــ
📪 سلام من خیلی حالم داغونه هیچ امیدی دیگه ندارم تقریبا.. حتی تو گوشیم نیستم فقط یا خوابم یا سعی میکنم نخوابم.. سال پیش که خیلی با انگیزه شروع کردم واسه کنکور خوندن،خواهرمو که تنها انگیزه زندگیم بود از دست دادم و الان نه دیگه انگیزه دارم برای سروع،نه یه قرون پول کتاب و آزمون و کلاس کسی میده بهم.. هیچ کسیم نیست که بگم یه ذره درکم میکنه یا کنارمه،نمیدونم دیگه واقعا حس بدی دارم.. ╰ @Nabaut 🌿
نَبـات | 𝗡𝗮𝗯𝗮𝘂𝘁
#پیام_ناشناس 📪 سلام من خیلی حالم داغونه هیچ امیدی دیگه ندارم تقریبا.. حتی تو گوشیم نیستم فقط یا خو
قشنگِ دلم🫂 میدونم این حجم از خستگی و غم وقتی روی دوش آدم میاد، دیگه حتی نفس کشیدن هم سخت می‌شه. از دست دادن خواهرت درد بزرگیه و طبیعیه که هنوز زخمش تازه باشه. می‌خوام یه چیزی بهت بگم… لازم نیست الان دنبال انگیزه‌های بزرگ باشی. همین که امروز زنده‌ای، همین که نفس می‌کشی و همین که شجاعت کردی پیام بنویسی، یعنی هنوز یه جایی درونت روشنه ✨ قرار نیست همه‌ی بارِ دنیا رو همین الان بلند کنی. از خیلی خیلی کوچیک شروع کن… مثلاً ۵ دقیقه با خودت خلوت کن، یا فقط یه جمله‌ی قشنگ واسه خودت بنویس. این کوچیک‌ها کم‌کم می‌شن نجات‌دهنده. یادت باشه تنها نیستی. اینجا کنارتم، ما می‌شنویمت، می‌فهمیمت. حتی توی تاریک‌ترین روزها هم یه جرقه هست که می‌تونه راه رو روشن کنه… و تو اون جرقه‌ای 🌸💕 اگه مایل بودی شخصی بهم پیام بده باهم بیشتر صحبت کنیم دخترماه ✨ @Nabauti ــــــــــــــــــ 💡🌱 ــــــــــــــــــ ╰ @Nabaut 🌿
📪 سلام‌من با همسرم رابطه خوبی دارم ،اما علاقه خاصی دارم که اطلاعاتمو تو زمینه های مختلف روانشناسی بویژه تربیت فرزند و همسرداری زیاد کنم،بخاطر همین کلاس‌های مجازی زیاد شرکت میکنم،اما چون همسرم بشدت مخالفه یواشکی ثبت‌نام میکنم ،بخاطر همین حس میکنم دارم ازش دزدی میکنم،برای موارد دیگه پول خرج کنم که به چشمش میاد مشکلی ندارن ولی برای این مورد همیشه سرزنشم میکنه،از خیلی از خوشی هام و خرج‌های اضافه زدم حتی شاید الان بیشتر از سه ساله یه مانتو مجلسی خوب برا خودم نخریدم الان شاید ده ساله عزیزترین دوستمو ندیدم،بهم میگه به خودم بگو هرچی میخوای اما چون می‌دونم همیشه مخالفه مدام پنهانی ثبت‌نام میکنم ازینکه نمیتونم پولی داشته باشم که خودم هرجور دلم میخواد خرجش کنم واقعا در عذابم اصلا حریم شخصی ندارم ╰ @Nabaut 🌿