eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻وضع اسف‌بار عفاف و حجاب در برخی کنسرت ها ما نمیگیم خودشون میگن
🔻لزوم تکمیل ريل عربستان تا بصره،شلمچه،مشهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸اصلاحطلب، اصولگرا، انقلابی و... همگی مترجم سیاستهای صندوق بین المللی پول درایران
شهید بهشتی هنوز هم مظلوم است چون اصولگرایان نمیخواهند حرفهایش درباره ‎عدالت و اصلاحطلبان نمیخواهند حرفهایش درباره ‎حجاب و ‎امریکا شنیده شود
به دستور پادشاه عربستان از سال آینده حجاج در عید قربان به جای ذبح گوسفند باید یک نهال بکارند وممنوعیت ذبح اعلام گردید گمشو بابا
پس از کامبیز دیرباز و شقایق دهقان، حال رضا کیانیان از سلبریتی های فعال در اغتشاشات پاییز سال گذشته که پلیس را به دست داشتن در ماجرای مسمومیت مدارس متهم کرده بود، با سریال «هفت» برگشت چه شد برخورد با سلبریتی های معاند؟! چه شد مواخذه بنگاه های دروغ پراکنی؟! پایمال کردن خون آرمان ها و روح الله ها، به همین سادگی؟
گزارشات غیررسمی حاکی از آن است که رابرت مالی از سمت خود کنار رفته است و معاون او وظایفش را انجام می دهد.
مکرون، از رئیسی در خواست کمک کرد برای پایان یافتن اغتشاشات!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی تاریخی از یک گزارش تلویزیونی در  سال 1363 🔹سکه بهار آزادی 3900 تومان 🔹حقوق کارمندی 4000 تومان 🔹خط تلفن 500،000تومان! 🔹اون موقع هرکی خط تلفن تو خونه داشت انگار یه لامبورگینی چند میلیاردی تو پارکینگ خونه اش پارک بوده !!
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : قوّه‌ی قضائیّه باید وارد بشود ✍اگر اقای اژه‌ای رئیس قوه قضائیه ۵۰ درصد از مصاحبه‌های تبلیغاتی خود را کم کند... 🔹و به فکر اجرای مطالبات رهبری باشد، قطعاً مردم و رهبری از او راضی.... 🔹و جلوی اغتشاش طغیان‌‌گران، فتنه‌گران، براندازان و اوباش گرفته می‌شود 🔸گاه گاهی قوه قضائیه از ترک فعل‌های قوای دیگر سخن می‌گوید، اما از کنار ترک فعل‌های خود که منجر به اغتشاشات و خسارت سنگین سال قبل شده عبور می‌کند. 🔺یکی از آن ترک فعل‌های قضایی، عدم توجه به دستور رهبری در دیدار سال گذشته مسئولان قضایی با معظم‌له بود که فرمودند: 🔹«از حقوق عمومی مردم همین است که امنیّت روانی داشته باشند. امنیّت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهنها پخش نشود. حالا تا دیروز فقط روزنامه‌ها بودند که این کارها را می‌کردند، حالا هم اضافه شده. هر چند وقت یا چند روز یک بار، گاهی چند ساعت یک بار یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرفی را یک آدم مشخّصی یا نامشخّصی در فضای مجازی منتشر می‌کند، مردم را نگران می‌کند، ذهن مردم را خراب می‌کند. یک دروغی را مطرح می‌کند، شایع می‌کند، خب، این امنیّت روانی مردم از بین می‌رود. 🔹یکی از وظایف قوّه‌ی قضائیّه برخورد با این مسئله است. البتّه اینجا هم من شنیدم بعضی گفتند که قانون نداریم؛ اوّلاً می‌شود از همین قوانین موجود استفاده کرد و حکم این را فهمید؛ اگر قانون هم ندارید، قانون تهیّه کنید» 1⃣خوب آقای اژه‌ای بفرمایند، بر اساس این دستور رهبری، جلوی کدام دروغ و شایعه را گرفتند؟! .... 2⃣و کدام شخص مشخص یا نامشخصی را بخاطر ده‌ها دروغ و شایعه پراکنی مجازات کرده‌اند ؟ 3⃣کدام لایحه برای مقابله با شایعه‌ و دروغ پراکنی توسط قوه قضائیه به مجلس ارسال شد؟! 🔺اصلأ نیازی بود که بدون اجرای دستور سال گذشته رهبری به دیدار با ایشان بروند؟ .... 🔺تا مجدداً رهبری بفرمایند: «از حقوق عامّه، جامعه است. اینکه یک عدّه‌ای آنجا بنشینند و با استفاده از یا غیرمجازی مدام روی اعصاب مردم راه بروند و امنیّت ذهنی مردم را به هم بزنند، مردم را بترسانند و مانند اینها، خب این خلاف مقتضای احیای حقوق عامّه است و قوّه‌ی قضائیّه وارد بشود.»
چه تجارتی راه انداختن ناکسا چمدون و تیشرت و لیوان و بوتیک و مسهل و جوراب و عطر و شلوار مهسا امینی .
رابرت مالی از وزارت خارجه آمریکا جدا می‌شود 🔹مت میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه این کشور جدا می شود.
⭕️ آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه‌ی آمریکا، جیحون بایراموف و آرارات میرزویان، وزرای خارجه‌ی باکو و ارمنستان، دیدار سه‌جانبه‌ی خود را در واشنگتن آغاز کردند.
⭕️ آیت‌الله سیستانی در نامه‌ای به گوترش، از سازمان ملل خواست در راستای جلوگیری از اقدامات توهین‌آمیز به مقدسات، آن هم به بهانه‌ی آزادی‌های شخصی، اقدام کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حرف های جنجالی پیمان طالبی مجری شبکه سه روی آنتن زنده در حضور یک جانباز شیمیایی: 🔺لعنت بر کسی که اختلاس می کند، لعنت بر کسی که اینجا خودش شعار می دهد ولی خانواده اش خارج از کشور کیف می کنند..
سرپرستی نمایندگی امریکا در امور ایران به آبرام پیلی واگذار شده است. به گفته وزارت خارجه امریکا رابرت مالی در مرخصی است و وضعیت کاری و مجوزهای امنیتی او نامشخص است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وضعیت بسیاری از شهرهای فرانسه تبدیل به مناطق جنگی شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به آتش کشیده شدن حدود بیست اتوبوس در ناحیه ایل دو فرانس فرانسه در جریان ناآرامی های شبانه
حکم رضا پهلوی