🌷﷽🌷ا
📕 موضوع:شهید سلیمانی و امنیت منطقه ای (غرب آسیا)
📚باحضور کارشناس محترم:
#دکترمکرمی_پور
⏰ سه شنبه ۱۳دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
🌍 مکان: ابرگروه جمنا 🇮🇷
@SiyasiFarhangi
لینک گروه:
https://eitaa.com/joinchat/2056912907Cd64c2aca52
#کنفرانس
#سمینار
#هماندیشی
زمان:
حجم:
231.5K
#سوال_اول:
◼️آیا مکتب شهیدسلیمانی فقط محدود بر غرب است؟
زمان:
حجم:
441.3K
#سوال_دوم:
◼️نقش حیاتی سردار سلیمانی در ایجاد صلح و امنیت منطقهای چه میزان بود؟
زمان:
حجم:
371.2K
#سوال_سوم:
◼️راهبردهای «سردار قاسم سلیمانی» به عنوان یک استراتژیست و فرمانده موفق و منحصر بفرد در حل بحران های منطقه چیست؟
زمان:
حجم:
461K
#سوال_چهارم:
◼️شهید سلیمانی چگونه نقشه کلان آمریکا برای منطقه غرب آسیا را نقش بر آب کرد؟
زمان:
حجم:
332.7K
#سوال_پنجم:
◼️سیاست و راهبرد جدید آمریکا نسبت به غرب آسیا و شمال آفریقا چیست؟ و این راهبرد در مبارزه با گروه های تروریستی و به خصوص داعش، چگونه خواهد بود؟
🔻درس خواندن نمیصرفد!
🔸معدل دانشآموزان به عدد ۵/ ۱۱ در کشور رسیده است. طبق گفته معاون سابق آموزشوپرورش ۴۴ درصد دانشآموزانی که پایه چهارم دبستان را گذراندهاند، توانایی خواندن یک متن ساده را ندارند.
🔸در آمارگیری که «دنیای اقتصاد» از جمعی دانشآموزان پایه هشتم و نهم انجام داده است، آنها عدم تطابق دروس با نیازها و عدم علاقه به موضوعات را از جمله دلایل خود برای درس نخواندن اعلام کردهاند.
🔸یک کارشناس مطالعات برنامه درسی با تاکید بر قدیمی بودن شیوه تدریس، عدم جذابیت موضوعات و گرافیک محتوای درسی، عدم استفاده از شیوههای نوین آموزشی که در دنیا موفق بوده را از جمله دلایل وضعیت کنونی آموزشی و سطح سواد دانشآموزان اعلام میکند.
🔸بیش از ۵۰ درصد دانشآموزان دختر پایههای هشتم و نهم که مورد سوال قرار گرفتند، آینده خود را در خارج از کشور میدانند، این درسها را دوست ندارند و محتوای دروس را بیمعنا میدانند که هیچ ارتباطی با آمال و آرزوهایشان ندارد.