هدایت شده از محمد جوانی
🏴انالله و انا الیه راجعون
حاج نادر طالبزاده در روز آرمانی #قدس پرکشید
این #سردار_فرهنگی از برنامهسازان و کارگردانان پیشکسوت جبههی انقلاباسلامی و حامی سرسخت ملتهای مظلوم ازجمله یمن و فلسطین بود که چند سال پیش در عراق بوسیله عوامل موساد با مواد رادیو اکتیو ترور بیولوژیک شد و بعد از آن حادثه به بیماری سرطان دچار و با آن دستوپنجه نرم میکرد
پیکر #عمار_انقلاب در جوار یار دیرینش، شهیدآوینی آرام خواهد گرفت
شادی روح بلندش بخوانید الفاتحهمعالصلوات
@CWarfare
هدایت شده از ثامن الائمه🌷
#یادداشت_تحلیلی
🕎 فروپاشی؛ سرنوشت محتوم رژیم اشغالگر
📝 حمید خوشآیند
✅ متغیرهای متعددی از دو ناحیه «درونی» و «بیرونی» وجود دارد که نشان میدهد، رژیم نژادپرست صهیونیستی با چالشهای موجودیتی متعددی مواجه شده است:
1⃣ _ کاهش انسجام داخلی، بیثباتی و آشفتگی نظام سیاسی، بحرانهای اقتصادی، هرجومرج، گسست و شکافهایی که رژیم اشغالگر قدس با آن مواجه است.
2⃣ _گسترش عملیاتهای راهبردی مقاومت اسلامی در سرزمینهای اشغالی که عملاً این رژیم را با یک تهدید موجودیتی واقعی مواجه کرده است.
3⃣ _ عادیسازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی که اگرچه در کوتاهمدت یک امتیاز تلقی میشود، اما با توجه به مخالفت افکار عمومی جهان اسلام، قطعاً در میان مدت و بلندمدت، پیامدهای بزرگی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت.
4⃣ _ عدم برخورداری رژیم صهیونیستی از عمق استراتژیکی، یک پاشنه آشیل جدی در نبردهای این رژیم با مقاومت اسلامی محسوب میشود. ابعاد مرزهای فلسطین اشغالی حداکثر ۱۳۷ کیلومتر است و به این ترتیب جبهه داخلی رژیم صهیونیستی و تأسیسات حساس آن، فاصله زیادی با مرزها ندارد و این جبهه اولین منطقهای است که در جنگ احتمالی، هدف موشکها قرار خواهد گرفت.
✅ نکته پایانی اینکه، حیات و بقای رژیم صهیونیستی به چیزی جز «نژادپرستی» که دربرگیرنده مجموعهای از رفتارهای تروریستی، خشن، نسلکشی، سلطهجویانه، بحرانآفرین، جنایات سازمانیافته علیه بشریت و اشغالگری بنا نشده است. با توجه به اینکه رژیمهای آپارتاید به سرنوشت مشترکی مبتلا شده و از صحنه روزگار محو میشوند؛ همچنان که درباره رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی دیدیم، رژیم آپارتاید صهیونیستی نیز قطعاً به همان «سرنوشت محتوم» آفریقای جنوبی دچار شده و موجودیت آن در تمام ابعاد وجودی از بین خواهد رفت.
#ثامن_21
#فلسطین
هدایت شده از ثامن الائمه🌷
#یادداشت_تحلیلی
🌹فلسطین؛ راه مبارزه روشن است
🔹[۱]. ۱۲۵سال پیش بود؛ آن وقتی که در سال ۱۸۹۷ در کنگره باسل سوئیس طرحی تصویب شد که از آن جنبش ملّی یهود یا همان صهیونیسم سربرآورد. از آن به بعد بود که یهود مجال یافت که در پی سرزمینی باشد تا بساط یهودیان را آنجا پهن کند که این امر پس از خلع امپراطور عثمانی، در جهت مهاجرت یهود به فلسطین هموار شد. اما یکباره و بهراحتی نبود، ۵۰سال زمینهسازی و تمهیدات نیاز داشت. به هر روی، با گستردن بساط تجاوز یهودیان در فلسطین، بذر دشمنی با آنان روزبهروز تناورتر شد.
🔹[۲]. تقدسی که همه ادیان یهودیت، مسیحیت و اسلام بر قدس و فلسطین قائل هستند، از آن جهت است که این شهر میزبان حکومت داوود و سلیمان علیهمالسّلام، محل رسالت عیسی علیهالسّلام، مرکز معراج پیامبر صلیاللهعلیهوآله و نخست قبله مسلمانان و موحدین است. از این رو، هیچ یک از ادیان نمیتواند نسبت به سرنوشت آن بیتفاوت باشد.
🔹[۳]. ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به الگویی برای «مبارزه و درهمکوبنده استکبار» به همه ملل مستضعف و زیرستم معرفی شد. افزون بر این، تنها هفتماه پس از رویکارآمدن نظام جمهوری اسلامی بود که امام خمینی رحمهالله با اعلان «روز جهانی قدس» مسلمانان و آزادگان عالم را متوجه جایگاه قدس و خطر صهیونیسم کرد. به این ترتیب، نخستین بارقههای آن در تشکیل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین و روشن شدن نور امید در دل مظلومان عالم مشاهده شد.
🔹[۴]. جمهوری اسلامی ایران طی ۴۳سال «رشد و بالندگی» و «ایستادگی ومقاومت»، هیمنه همه استکبار و رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و به قدرتی فرامنطقهای و جهانی تبدیل شده است. همین امر رژیم صهیونیستی را به معنای واقعی کلمه «ذلّه» کرده و آن را در بنبستی گیرانداخته است که نه راه پیش دارد و نه راه پس. از سوی دیگر، جوانان و مبارزان فلسطینی، با الگوگیری از ایران، راه مبارزه را روشن میبینند؛ گواه این مدعا را میتوان به نقل از شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در سخن شائول موفاز، وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی یافت که اذعان کرد، «این رژیم، بازدارنگی خود را در شهر جنین از دست داده است»(کیهان؛ ۲۲فروردین۱۴۰۱). بنابراین، شنیدن طنین «ایولا»ی ایرانی در قدس شریف شگفتآور نخواهد بود، همچنانکه فلسطینیان را مایه شور و شعف و قوت و صهیونیستها را سبب رعب خواهد شد.
🔹[۵]. در نهایت باید گفت راهحل مسئله فلسطینیان، مذاکره و گفتوگو نیست؛ چراکه موجودیتی برای صهیونیست به رسمیت شناخته نشده است تا گفتوگویی منعقد شود. بنابراین، سه راهحل را میتوان برای فلسطینیان در نظر گرفت، اول، راهبرد مقاومتی است که امام خمینی رحمهالله فرمود: نابودی اسرائیل جز از طریق مسلسلهای متکی بر ایمان حاصل نمیشود. دوم، برگزاری رفراندوم بین ساکنان اصلی فلسطین، تا آوارگان فلسطینی برگردند و یهودیان مهاجر به موطن قبلی خود اخراج شوند. سوم، تسلیح فلسطینان که همه اینها نیازمند حمایت و پشتیبانی از سوی دولتها و امتهای عربی و اسلامی است.
✍ راضیه شعبان
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
#فلسطین
#ثامن21
هدایت شده از ثامن الائمه🌷
#یادداشت_تحلیلی
🌹استکبارستیزی، در قامت مقاومت 🇵🇸🇮🇷
[۱] مقاومت در برابر دشمن، یک اصل استوار در میان مؤمنان به خداست؛ بدین ترتیب، با یک فرهنگ روبروییم که تمدنساز است؛ چراکه اولین و مهمترین ویژگیِ انسانهای تمدنساز، «صابر» و «ثابتقدم» بودن آنهاست. رهبر معظم انقلاب میفرمایند: «معنای مقاومت این است که انسان، یکراهی را انتخاب کند که آن را راهِ حق میداند، راهِ درست میداند و در این راه، شروع به حرکت کند و موانع نتواند او را از حرکت در این راه منصرف کند و او را متوقف کند؛ این معنای مقاومت است.».(۱۳۹۸/۱۴/۳)
[۲] مقاومت دو جنبه دارد؛ جنبه نظری و جنبه عملی. جنبه نظری این اصل، باید با تحلیل هدف استکبار بهمنظور سیطره و سلطه بر ملتها تبیین گردد. «مقاومت زمانی معنا پیدا میکند که بنای مستحکمی همچون نظام جمهوری اسلامی به وجود میآید که روزبهروز، اقتدار یافته و گریبانِ نظامِ سلطه را میگیرد و برای آزادی و عدالت اقدام میکند؛ لذا دشمن با هر توان و قدرتی میخواهد آن را به عقب براند. اینجاست که استقامت لازم است این یعنی مقاومت.».(۱۳۹۸/۶/۹). لذا تأکید بر باور به مقاومت برای دشمن تهدید بزرگتری است.«آنچه رژیم صهیونیست را تهدید میکند، موشکهای ایران یا گروههاى مقاومت نیست تا در برابر آن سپر موشکى در اینجاوآنجا به پا کنند؛ تهدید حقیقى و بدون علاج، عزم راسخ مردان وزنان و جوانانى در کشورهاى اسلامى است که دیگر نمیخواهند آمریکا و اروپا و عوامل دستنشاندهشان بر آنان حکومت و تحکم و آنان را تحقیر کنند. البته آن موشکها هم هرگاه تهدیدى از سوى دشمن بروز کند، وظیفهى خود را انجام خواهند داد.»(۱۳۹۰/۹/۷)
[۳] ازلحاظ عملی نیز باید با تقویت جریان مقاومت در بخش سختافزاری، به تقویت این فرهنگ پرداخت. چنانچه «معادلهى مقاومت در منطقه با کمک جمهورى اسلامى تغییر یافت. تبدیل و ارتقاء سنگ در دست فلسطینیان به «موشک جواب موشک» در غزه و سایر مقاومتهای اسلامى در برابر اشغالگران، الهام از انقلاب اسلامى بود».آری،«هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی، مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش میکنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این حرف نداریم».(۱۳۹۰/۱۴/۱۱). بنابراین، حمایت از خطِ مقاومت، تنها به حمایت لسانی ختم نمیشود. این پیمانی است که جمهوری اسلامی از بدوِ تولد، با برادران آزادیخواهِ خود، در سراسر جهان بسته است و از هیچ اقدام عملی نیز کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.
[۴] یکی از نمادهای مقاومت بهطورقطع فلسطین عزیز است. ملت فلسطین، رهبرانِ حقیقیِ مبارزات و مقاومتاند؛ در واقع، هویت و ماهیتِ فلسطین، «مقاومت» است؛ چراکه هویت و ماهیتِ رژیمِ اشغالگر، توسعهطلبی و سرکوبی و تضییعِ حقوقِ حقه فلسطینیان است یعنی تا مادامیکه «رژیم جعلی»، «سفاک» و «کودککشِ» اسرائیل در سرزمینهای اشغالی نفس میکشد، مقاومت تنها راه نجات فلسطینیان خواهد بود؛ لذا اگر سخنی از جنبههای دیگر غیر از مقاومت که رنگ و بوی سازشکاری دارند از زبان کسی شنیده شود، مسلماً نابودی فلسطین را هدف قرار داده است و توطئهای از سوی مستکبران عالم خواهد بود. به همین دلیل حفاظت از فلسطین و پاسداری از مقاومت آن و تقویت هرچه بیشتر آن، امری واجب و ضروری و جهادی مقدس است.
✍ زینب نجیب
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
#ثامن21
#فلسطین
6.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❏•اِمـٰامزَمـٰانم🕊؛
✦کَمبودِحُضورِتوجَهاٰنراٰشُدِهمَحسوس
•اُمّیدِدِلِهَربَشَرییاٰفَرَجْاَللّٰه.•♥️•
❏الْعَجَلَالْعَجَلَيَامَوْلايَيَاصَاحِبَالزَّمَانِ•.
🇮🇷
📝 #یک_خبر_یک_تحلیل(۱۹۵)
خبر: این روزها درگیری پنجه در پنجه شیرمردان #سپاه با نیروهای تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی در دفاع از منافع کشور به گونهای است که پاسخ تهدیدات را با سرب داغ میدهد و منتظر دستکش مخملین #مذاکره نمیماند.
🍃🌹🍃
🔹گزاره خبری: شاید برای وزیر خارجه سابق کشورمان هم قدرت سپاه آنچنان ملموس نبود که گفته بود: «آمريکا که با يک بمبش میتواند تمام سيستمهای نظامی ما را از کار بيندازد، از سيستم نظامی ما نمیترسد!»؛ اما اکنون وزیر خارجه آمریکا در برابر رسانهها به سیلیهای مکرری که از سپاه میخورده، زبان به اعتراف گشوده و میگوید: «برای مدت قابلتوجهی حملهای به نیرویهای ما نشده بود، برای (سردار) سلیمانی اشک نمیریزیم؛ اما از زمانی که از توافق خارج شدیم، او را کشتیم و برچسب تروریستی به سپاه زدیم، حملات به ما تا ۴۰۰ درصد افزایش داشته است».
🔺گزاره تحلیلی: در روزهای اخیر مبحث رفع تحریمهای سپاه به موضوعی چالشی بین ایران و آمریکا تبدیل شده است. آمریکا به این نتیجه رسیده که به خاطر گنجاندن اسم سپاه در لیست تحریمها، وضعیت دشوارتری پیدا کرده است و نهتنها سپاه ضعیفتر نشده، بلکه جسور و قویتر نیز شده است؛ بنابراین آمریکا با عملیات روانی و جنگ شناختی، به دنبال آن است که موضوع سپاه را بهعنوان تنها عامل و مانع رفع تحریمها معرفی کند؛ اما مردم بهتر میدانند که آمریکا از ابتدای برجام هم به دنبال لغو تحریمها نبود و اگر الآن مشت پرزور سپاه نبود، از مذاکره و برگشت به برجام نهتنها سخنی به میان نمیآورد، بلکه اکنون سخن از زمان حمله نظامی به ایران در میان بود!
✍ فرهاد مهدوی
#روشنگری | #ثامن | #ماه_رمضان
🇮🇷@Najmieh_ard🇮🇷
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
به بهانهی نادر
(ضرورت دستیابی به فناوری بازتوليدِ آدم)
هرچه زمان میگذرد پرداختن به جنس نگاه آوینیها و طالبزادهها ضرورت بیشتری پیدا میکند. وجه مشترک آقامرتضی و نادر طالبزاده، فهم عمیق از انقلاب، جهانیاندیشی، نگاه زلال به وقایع، تیزبینی در دشمن شناسی و البته مخرج مشترک نداشتن با دشمن است. از دیشب که دیگر طالبزاده در میان ما نیست، خیلیها از نادر بودن طالبزاده و مرادش آوینی میگویند. من هم میپذیرم که طالبزادهها زیاد نیستند، اما سؤالم این است:
در طول سالهای پس از انقلاب چقدر به زاویهی نگاه و نظام مسائل آوینی و طالبزاده پرداختیم؟ چقدر به فکر بازتوليد این آدمها بودیم. اینکه فقط از غم فراق بگوییم کافی نیست! امروز آنانکه باید برای انقلاب روایتگر تربیت میکردند و نکردند باید پاسخگو باشند. آنانکه باید آوینی و طالبزاده و سلحشور را در تعداد بسیار، بازتوليد میکردند باید پاسخگو باشند.
تا کِی میتوان فقط غُصّه خورد؟
در عصری که هیولای رسانهای دشمن بیامان میزند/میکوبد/ویران میکند، جبههی انقلاب چه باید میکرد؟ چه باید میساخت؟
طالبزاده و آوینی آیندهی جهان و چالشهای پیش رو را میفهمیدند. برای آینده ایده و برنامه داشتند. میتوانستند دوردستها را حدس بزنند. جنسِ نگاهشان، جنس آینده بود. درخودمانده/درگذشتهمانده نبودند. اینها واقعا آدم بودند.
خب بسمالله، بیایید بسازیم. اینها دستنایافتنی نیستند، کافی است فناوری بازتوليد آدمهای کمنظیر را پیدا کنیم. البته اول راه نیستیم/بیالگو نیستیم. امام همین کار را کرده. امام آدم ساخت. در بستر مبارزه، انسانها را به آنچنان پختگی رساند که آدم باشند. امام به همه آموخت که انتظار در مبارزه است و آدمیت در مبارزه. امام صحنهی مبارزه را در قلب خلاصه نکرد، قلب را به میدان آورد و میدان را به قلب. حیات حقیقی انسان را به قیامِ لِله تعریف کرد و خود جلودار اهلِ قیام بود. صیام را/صلاة را/تعلیم را/سینما را/هنر را/دانشگاه را و اصلاً همه چیز را مبارزه میدید. امام مبارزه برای خدا را تنها عنصر بازتوليد آدمها میدانست.
حالا برگردید و یکبار از این زاویه به زندگی نادر طالبزاده نگاه کنید، در زندگی او چیزی جز مبارزه میبینید؟
✍ اسماعیل فخریان
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
🌸اعمال شب عیدفطر*🌸
شب اوّل: از جمله ليالي شريفه است و در فضيلت و ثواب عبادت و احياي آن احاديث بسيار وارد شده و روايت شده است كه آنشب كمتر از شب قدر نيست و از براي آن چند عمل است: اوّل : غسل است در وقتي كه غروب كرد آفتاب . احياء آن شب به نماز و دعا و استغفار و سؤال از حقّ تعالي و بَيْتُوته در مسجد . آنكه بخواند در عقب نماز مغرب و عشاء و نماز صبح و عقب نماز عيد : اَللهُ اَكْبَرُ، اَللهُ اَكْبَرُ لا اِلـهَ اِلاّ اللهُ، وَاللهُ اَكْبَرُ، اَللهُ اَكْبَرُ، وَللهِِ الْحَمْدُ، اَلْحَمْدُ للهِِ عَلي ما هَدينا، وَلَهُ الشُّكْرُ علي ما اَوْلينا. آنكه چون نماز مغرب ونافله آنرا خواند دستها را به سوي آسمان بلند كند وبگويد : يا ذَاالْمَنِّ وَالطَّوْلِ، يا ذَاالْجُودِ، يا مُصْطَفِيَ مُحَمَّد وَناصِرَهُ صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد، وَاغْفِرْ لي كُلَّ ذَنْب اَحْصَيْتَهُ، وَهُوَ عِنْدَكَ في كِتاب مُبين. پس به سجده برود و صد مرتبه در سجده بگويد: اَتُوبُ اِلَي اللهِ پس هر حاجت كه دارد از حقّ تعالي بخواهد كه انشاء الله برآورده خواهد شد و در روايت شيخ است كه بعد از نماز مغرب به به سجده رود و بگويد: يا ذَاالْحَوْلِ يا ذَاالطَّوْلِ، يا مُصْطَفِياً مُحَمَّداً وَناصِرَهُ، صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد، وَاغْفِرْ لي كُلَّ ذَنْب اَذْنَبْتُهُ، وَنَسيتُهُ اَ نَا، وَهُوَ عِنْدَكَ في كِتاب مُبين پس بگويد صد مرتبه: اَتُوبُ اِلَي اللهِ زيارت كنـد امام حسين ( عليه السلام ) را كه فضيلت بسيار دارد و زيارت مخصوصه اين شب در باب زيارات بيايد انشاءالله . ده مرتبه بگويد ذكر يا دآئِمَ الْفَضْلِ را كه در اعمال شب جمعه گذشت . بجا آورد ده ركعت نمازي كه در شب آخر ماه رمضان گذشت .
هشتم : بجا آورد دو ركعت نماز در ركعت اوّل بعدازحمدهزارمرتبه توحيد و در دوّم يك مرتبه بخواند و بعد از سلام سر به سجده بگذارد و صدمرتبه بگويد : اَتُوبُ اِلَي اللهِ پس بگويد : يا ذَالْمَنِّ وَالْجُودِ، يا ذَاالْمَنِّ وَالطَّوْلِ، يا مُصْطَفِيَ مُحَمَّد صَلَّي اللهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَ الِهِ، وَافْعَلْ بي كَذا وَكَذا. و بجاي آن حاجات خود را بطلبد و روايت است كه حضرت اميرالمؤمنين(عليه السلام) اين دو ركعت را به اين كيفيت به جا مي آورد پس سر از سجده برمي داشت و مي فرمود بحقّ آن خداوندي كه جانم بدست قدرت اوست هر كه اين نماز را بكند هر حاجت از خدا بطلبد البتّه عطا كند و اگر بعدد ريگهاي بيابان گناه داشته باشد خدا بيامرزد ودر روايت ديگر بجاي هزار مرتبه توحيد صد مرتبه وارد شده لكن نماز را بعد از نماز مغرب و نافله آن بايد بجا آورد و شيخ و سيّد بعد از اين نماز اين دعا را نقل كرده اند: يا اَللهُ يااَللهُ يا اَللهُ، يا رَحْمنُ يا اَللهُ، يا رَحيمُ يا اَللهُ، يا مَلِكُ يا اَللهُ، يا قُدُّوسُ يا اَللهُ، يا سَلامُ يا اَللهُ، يا مُؤْمِنُ يا اَللهُ، يا مُهَيْمِنُ يا اَللهُ، يا عَزيزُ يا اَللهُ، يا جَبّارُ يا اَللهُ، يا مُتَكَبِّرُ يا اَللهُ، يا خالِقُ يا اَللهُ، يا بارِئُ يا اَللهُ، يا مُصَوِّرُ يا اَللهُ، يا عالِمُ يا اَللهُ، يا عَظيمُ يا اَللهُ، يا عَليمُ يا اَللهُ، يا كَريمُ يا اَللهُ، يا حَليمُ يا اَللهُ، يا حَكيمُ يا اَللهُ، يا سَميعُ يا اَللهُ، يا بَصيرُ يا اَللهُ، يا قَريبُ يا اَللهُ، يا مُجيبُ يا اَللهُ، يا جَوادُ يا اَللهُ، يا ماجِدُ يا اَللهُ، يا مَلِيُّ يا اَللهُ، يا وَفِيُّ يا اَللهُ، يا مَوْلي يا اَللهُ، يا قاضي يا اَللهُ، يا سَريعُ يا اَللهُ، يا شَديدُ يا اَللهُ، يا رَؤُفُ يا اَللهُ، يا رَقيبُ يا اَللهُ، يا مَجيدُ يا اَللهُ، يا حَفيظُ يا اَللهُ، يا مُحيطُ يا اَللهُ، يا سَيِّدَ السّاداتِ يا اَللهُ، يا اَوَّلُ يا اَللهُ، يا اخِرُ يا اَللهُ، يا ظاهِرُ يا اَللهُ، يا باطِنُ يا اَللهُ، يا فاخِرُ يا اَللهُ، يا قاهِرُ يا اَللهُ، يا رَبّاهُ يا اَللهُ، يا رَبّاهُ يا اَللهُ، يا رَبّاهُ يا اَللهُ، يا وَدُودُ يا اَللهُ، يا نُورُ يا اَللهُ، يا رافِعُ يا اَللهُ، يا مانِعُ يااَللهُ، يادافِعُ يااَللهُ، يا فاتِحُ يااَللهُ، يانَفّاحُ ]عُ [يااَللهُ، ياجَليلُ يااَللهُ، يا جَميلُ يا اَللهُ، يا شَهيدُ يا اَللهُ، يا شاهِدُ يا اَللهُ، يا مُغيثُ يا اَللهُ، يا حَبيبُ يا اَللهُ، يا فاطِرُ يا اَللهُ، يا مُطَهِّرُ يا اَللهُ، يا مَلِكُ يا اَللهُ، يا مُقْتَدِرُ يا اَللهُ، يا قابِضُ يا اَللهُ، يا باسِطُ يا اَللهُ، يا مِحيي يا اَللهُ، يا مُميتُ يا اَللهُ، يا باعِثُ يا اَللهُ، يا وارِثُ يا اَللهُ، يا مُعطي يا اَللهُ، يا مُفْضِلُ يا اَللهُ، يا مُنْعِمُ يا اَللهُ، يا حَقُّ يا اَللهُ، يا مُبينُ يا اَللهُ، يا طَيِّبُ يا اَللهُ، يا مُحْسِنُ يا اَللهُ، يا مُجْمِلُ يا اَللهُ 👇