eitaa logo
نسیم قزوین
6.2هزار دنبال‌کننده
101هزار عکس
15.9هزار ویدیو
287 فایل
کانال #نسیم_قزوین مجموعه خبری تحلیلی و روشنگری استان قزوین/ رسانه مردمی و انقلابی 💥دارای نشان #تایید و #تیک_آبی 💥 مرجع خبرهای خاص و تحلیلهای جامع 🔅 #پرمخاطب_ترین کانال استان قزوین 💥 در لحظه با خبر شوید ادمین: @hassanrajaby #تبلیغات : @hassanrajaby
مشاهده در ایتا
دانلود
امام جمعه قزوین: 💢 همانند ایام دفاع مقدس برای نابودی دشمن صهیونیستی آماده‌ایم ▫️آیت‌الله عابدینی در خطبه های نماز جمعه: ♦️روز همدردی و همبستگی با مردم فلسطین و همچنین مردم لبنان را داریم، ما به این عزیزان این پیام قرآنی را می دهیم که وعده خدای متعال در همه جا از یمن تا عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و غزه پیروزی شما و شکست دشمنان شماست، خدا این را وعده داده و خدا هم در وعده های خود تخلف ندارد. 🔰 قیام مردم مسلمان و غیرمسلمان در سراسر جهان برای حمایت از رزمندگان هر روز جدی‌تر و گسترده‌تر می شود، این خبر بسیار خوشی است که صهیونیست ها را به انزوا می کشاند و مشوق حرکت مقاومت اسلامی است. 💠 هم‌اکنون در فضای ذکر و یاد خدا و در فضای نماز عبادی سیاسی جمعه، ما نمازگزاران اعلام می کنیم همانند ایام دفاع مقدس برای نابودی دشمن صهیونیستی آماده ایم تا در کنار رزمندگان و در سنگرهای آنان برای حرکت جهادی قیام کنیم. 📝مطالعه متن کامل: https://abdk.ir/ToIgV 🔖 @AbdolkarimAbedini_ir
نقطه تسلیم بررسی کرد: ماجرای تخریب هیات و حسینیه بی بی فاطمه در قزوین + فیلم 🌐 هیات و حسینیه بی بی فاطمه زهرا (س) در جوار تپه نورالشهدا قزوین تخریب شد که پس از اعتراض و گله‌مندی مردم متدین و انقلابی ابعاد مختلف این موضوع بررسی شد. 🔸 تخریب سازه‌ها ۳۰۰ میلیون تومان خسارت زد/ مجید لطفی راد، از اعضا هیات بی بی فاطمه زهرا (س): در ایام محرم حدود ۶ هزار نفر عزادار در همین مکان و در جوار تپه نورالشهدا تجمع می‌کردند و بسیاری از مسئولان نیز در این مراسم حضور داشتند. 🔸 هیات بی بی فاطمه مجوز دارد/بهتر بود قبل از تخریب یک جای جدید در نظر گرفته می‌شد/جواد نظری، مسوول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی قزوین: مسئولان در پنج سال گذشته کجا بودید که الان این سازه غیرمجاز تلقی شده است؟/این هیات در دوره فعالیت خود توانست انواع فساد اجتماعی آن محل را از بین ببرد و در برخی ایام حتی تا پنج هزار غذا بین مردم توزیع کند. 🔸هیچ ارگانی حق ندارد در کنار تندیس شهدای گمنام ساخت و ساز کند/ برای پیشگیری از حوادث تخریب کردیم/کامبیز مهاجر سخنگو و مسئول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین: با توجه به شدت باد در این منطقه ممکن است افرادی که در این مکان حضور پیدا می کنند آسیب ببینند/ما برای پیشگیری از حوادث احتمالی آن را تخریب کردیم. 🔸بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین/حمایت از فعالیت های مذهبی پسندیده اما حفظ جان مردم واجب تر است. 🔗 جزییات کامل گزارش https://noghtetaslim.ir/?p=773 📍سایت خبری و تحلیلی نقطه تسلیم 🆔 @Noghtetaslim
💠 نه عادلانه، نه نوآورانه "سایه سیاست‌گذاری بر مدرسه" ✍نویسنده حوزه آموزش و توسعه:مرتضی نظری کشورهای نفتی حاشیه خلیج‌فارس تا مغز استخوان فهمیده‌اند که عیشِ دورهمی‌های نفتی رو به پایان است و پاشنه اقتصاد و حکمرانی روی دانش‌ جدید، تحلیل، نوآوری و نوآفرینی می‌چرخد. کمترین دستاورد این فهم جدید، متمایل سازی درآمدهای نفتی به سمت سرمایه‌گذاری‌های عظیم برای خلق مزیت و تولید ثروت از طریق نوآوری است. در این تغییرِ بزرگِ در حال جریان، یک بخش بسیار کلیدی که زیرساخت فکری و انسانی تغییر را فراهم می‌سازد، آموزش و پرورش است. در کمتر کشوری هدف و مأموريت مدرسه، به آماده‌سازی دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه گره خورده. در کنار علل متعدد تداوم ابرچالش‌های آموزش و ‌پرورش، آنچه در افول کیفیت نظام آموزشی ایران به ویژه در مدارس دولتی سهم بزرگی دارد، مداخله‌های سیاسی و غیرحرفه‌ایِ خارج از آموزش و پرورش است که ارمغانی به جز کنکوریزه کردن آموزش و تبدیل مدارس به میدان مسابقات حذفی برای ورود به دانشگاه در بر نداشته است. انتشار آمار تلخ سهم ۷ درصدی مدارس دولتی از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ کنکور و رتبه پایین سواد خواندن و نوشتن در مقطع ابتدایی و دیگر ناتوانی‌های مهارتی، علاوه بر تنزل اعتبار و جایگاه مدرسه، ناکارآمدی سیاست‌‌گذاری‌های آموزشی را نشان می‌دهد که نه نوآورانه بوده و نه عادلانه. به عنوان نمونه، ما در شرایطی با موازی کاری حدود ۲۰ نهاد و سازمان خارج از آموزش و پرورش با بودجه مصوب مواجهیم که ۴۰ درصد مدارس دچار فرسودگی شدید هستند. همچنین باید به استعدادسنجی‌های نادرست، تمرکزگرایی، رابطه آمرانه با معلم و مدرسه و به حاشیه رفتن مهارت‌های زندگی اشاره کرد که تصویر روشنی از وضعیت حکمرانی آموزشی نشان می‌دهد. ▫️پرسش ملی مدرسه چگونه می‌تواند دوباره متولد شود و برای ذینفعانش یعنی کودکان و نوجوانان، جذاب، نوآور و عادلانه‌تر ظاهر شود؟ برای دستیابی به تصویر درست‌تری از این مسأله‌، باید به هفت نکته و پرسش مهم اندیشید: یکم: معلمی به مثابه یک تخصص تلقی ما از معلمی و مربی‌گری، یک امر تخصصی و حرفه‌ای است یا یک بنگاه کاریابی و موضوع دم دستی که می‌توان به راحتی در آن استخدام و مشغول شد؟ جذب، استخدام و تأمین مالی آموزش و پرورش چگونه باشد که معلمِ با انگیزه دلسرد نشود و به جز ارتقای کیفی و حرفه‌ای خود، هیچ مشغله دیگری نداشته نباشد و فرزند خانواده‌ کم‌برخوردار، از فرصت‌های اجتماعی ناشی از تحصیل در مدارس دولتی بازنماند؟ دوم: یادگیری برای خودیابی مدرسه فضایی برای شبیهِ بزرگسالان شدنِ بچه‌هاست یا دوره‌ای برای کشفِ و ابراز خود؟ تربیت، بارآوردن و شکل دادن به کودک است مثل کاری که دست ما با گِل و خمیر می‌کند یا مجال و فرصتی است برای خودیابی و شکوفایی فرزندان ما به دست خودشان؟ سوم: آموزش بر مدار شوق و انتخاب طراحی برنامه و محتوای آموزشی، بر مدار شوق و انتخاب و استعداد کودکان و نوجوانان باشد یا تکلیفی اجباری برای گذراندن درس‌هایی از پیش فرض شده بر اساس ترجیحات نسل قبل؟ اصلاً آموزش، یک حق و انتخاب است یا یک اجبار قانونی؟ چهارم: از رقابت‌گرایی به مهارت‌ورزی برای ساختن جامعه‌ای سالم و توسعه یافته، تربیت شهروند مفید بهتر است یا سرباز مطیع؟ تربیت حقوق‌بگیران آینده یا مردان و زنان کارآفرین و توانمند؟ مأموریت مدرسه، کسب مهارت‌های زندگی، خلاقیت و نوآوری باشد یا ۱۲ سال رقابت برای نمره و برتری‌جویی؟ پنجم: عبور از انواع جداسازی‌ها مدرسه، فعالیت شورانگیزی بر پایه به رسمیت شناختن دنیای متنوع و متفاوت کودکان و نوجوانان باشد یا برنامه مهندسی شده‌ای بر مبنای غربال و جداسازی بچه‌ها بر پایه طبقه اقتصادی، بهره هوشی و نخبه‌گرایی؟ ششم: توازن مهارت نرم و سخت زندگی و کسب‌و‌کار در جهان جدید به دو دسته مهارت نیاز دارد. مهارت نرم و مهارت سخت. با مهارت سخت می‌توان شروع کرد اما بدون مهارت نرم نمی‌توان ادامه داد. آیا در مدرسه توان حل مسأله، تصمیم‌گیری، ارتباط مؤثر، تاب‌آوری و تحلیل شرایط، کارآفرینی و خلاقیت و فن بیان، مذاکره و کار تیمی به اندازه دروس دیگر توجه می‌شود؟ هفتم: مدیریت بر اساس شایستگی از دبیری تا وزیری، از کلاس تا ستاد و تمامِ سطوح خُرد و کلان آموزش و پرورش بر مبنای شایستگی و اصول حرفه‌ای باشد یا بر اساس انتصاب‌‌های سفارشی و مداخله‌های غیرحرفه‌ای؟ 🔻نتیجه پایانی: سطح دسترسی نسل جدید و خانواده‌ها به دانش و مهارت‌های نو افزایش یافته و مخاطبان نوجوان مدرسه به بزرگترها نشان داده‌اند منتظر تغییر سبک و محتوای مدرسه نمی‌مانند و راه‌های جایگزین را پیدا می‌کنند. اگر آموزش و پرورش با تغییرات جدید به ویژه با محیط کسب و کارهای نو، خود را "منعطف و منطبق" نسازد، حذف می‌شود. 🔺️انعطاف و انطباق، چاره نجات مدارس از چرخه ناکارآمدی است. 🇮🇷کانال نهضت پیشگیری_همت همگانی https://eitaa.com/joinchat/77005105Cffd10a6fd2
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥| خروش مردم شهر الوند علیه جنایت صهیونیست‌ها در لبنان و غزه 🔖 | | ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 💢خبرگزاری بسیج شهرستان البرز 🆔 @Basij_Alborz
قدردانی امام جمعه قزوین از مراسم بزرگداشت سردار عراقی 🔹️امام جمعه قزوین، گفت: روز گذشته در استان ما بزرگداشت عده ای از فرماندهان عزیز با محوریت سردار گرانقدر دوران دفاع مقدس، سردار عبدالله عراقی عزیز بود، ایشان چند بار مجروح شده اند و تا مرز شهادت پیش رفته اند، ایشان شهید زنده هستند. https://tn.ai/3166468 🆔️https://eitaa.com/tasnimqazvin 🔺️خبرگزاری تسنیم استان قزوین
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت : دیدار دکتر غیاثوند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی باتفاق امام جمعه و فرماندهی محترم حوزه بسیج شال با خانواده معظم شهید رحیمی. https://eitaa.com/joinchat/3098084242Cce73ef3321
هدایت شده از فاصله رجعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حاج قاسم سلیمانی: ‏ترس از جان خودمان نداریم؛ لذا کسی‌که ما را بترسانه از کُشتن، مثل کسی است که به ما مدال میده پ.ن: این روحيه‌ی همه نیروهای جبهه مقاومته @fasele_rejat131
هدایت شده از جباری
هدایت شده از جباری