48.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بایدها و نبایدها درباره کاشت ناخن
خییییییلی مهم
✅📣📣📣📣📣📣📣 در این کلیپ آسیب های کاشت ناخن از نظر سلامتی و شرعی کامل توضیح داده شده است😳🤔
🔰📣📣📣نشرحداکثری این پست بسیار مهم جهاد تبیین است
✅تشکل ناهیان از منکر
✅نشر دهید
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
کاشت و کاور ناخن مجوزی برای جبیره نیست!!!
از تذکر در پیاده روی اربعین نسبت به زنان و دختران ناخن کاشته غفلت نکنیم. در این مسیر نورانی دلها بیشتر آماده دریافت حقیقت است.
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
✍پیشنهاد ممنوعیت کاشت ناخن و مژه در ماده ۲۱ لایحه عفاف و حجاب
اگر این ممنوعیت قانونی شود بطور رسمی سراسر کشور اعمال خواهد شد.
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
📚 کسب درآمد از کاشت ناخن
💠 سؤال: آیا کسب درآمد از خدمات #کاشت_ناخن ، جایز است؟
✅ جواب: اگر #ناخن_مصنوعی ، قابل برداشتن باشد، کاشتن آن و دریافت دستمزد به خودی خود اشکال ندارد؛ اما اگر برداشتن آن ممکن نباشد یا مشقت غیر قابل تحمل داشته باشد، کاشتن ناخن (بدون ضرورت غیر قابل اجتناب) و دریافت دستمزد، جایز نیست.
نشر دهید
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
golpush-1.pdf
حجم:
14.75M
🌺کتاب گلپوش🌺
نگاهی نو به حجاب
کتاب زیبا و جذاب گلپوش را از دست ندهید.
👌پیشنهاد دانلود برای قشر نوجوان و جوان
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
با فتاوای مراجع و آیات عظام در خصوص کاشت ناخن با ما همراه باشید...
✅حضرت آیتالله خامنهای
توضیح:فقط مشقت غیر قابل تحمل موجب وضو و غسل جبیره میشود درحالیکه امروزه حذف کاشت و کاور ناخن به آسانی امکانپذیر است و موجب مشقت غیر قابل تحمل نیست!
ادامه دارد...
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
به هر کی میشناسید بگید با هر مرجع تقلیدی حساب کنی ناخن و مژه کاشتن غسل و وضو نداره!
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
تبلیغات قارچ گونه آموزش کاشت ناخن 😳
ناخنکاری یکی از سودآورترین خدمات در لاین آرایشگران
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
مطالبات مردمی ممنوعیت خدمات دهی کاشت ناخن در آرایشگاه ها مرز ۷۲ هزار امضا را رد کرد.
اکنون منتظریم ببینیم مسئولین مربوطه چه میکنند؟!
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
✅"هویت انسانی زن در چالش آرایش و مد"
✍مریم رفعت جاه، ۱۳۸۶
📡بهره برداری نظام سرمایه داری از رواج مد، منجر به تغییرات فرهنگی ـ اجتماعی در کشورهای مخاطب می گردد.
🏭شــهر تهران، به عنوان کلان شــهري که در معرض تغييرات حاصل از مدرنيته است دستخوش دگرگوني هاي ارزشي و رفتاري شده است.
📱گسترش رسانه هاي گروهي و تبليغات برنامه ريزي شده وسيع، اين تغييرات را تســريع نموده انــد. در اين دهه هــا، زنان که هم حضور بيشــتري در عرصه هاي شغلي و تحصيلي يافته اند و هم در اثر تغيير سبک زندگي، غالبا مسئوليت خريد و تهيه اقلام مصرفي خانواده ها را به عهده گرفته اند، بيشتر مخاطب مدها و تبليغات مصرفي شده و نحوه حضور و الگوهاي ارزشي و نگرشي و رفتاري آنها، تأثيرات فردي و اجتماعي مهمتري بر جاي گذارده است.
🚺علل گرایش زنان به مد از رویکردهای مختلفی قابل تبیین است. در دیدگاه روانشناسی نیاز انسان ها به خودنمایی و زیبایی زمینه مدگرایی را فراهم می سازد. بر مبنای دیدگاه جامعه شناختی، مقولاتی چون الگو و فرهنگ مصرف، سبک زندگی، رهبران مد، بدن آگاهی، در تبیین گرایش به مد مطرح می شود.
🔖عواملی همچون، رسانه، جهانی شدن، نظام سرمایه داری، خودشیفتگی و بحران های هویتی بر کثرت مدگرایی موثرند.
🔰برجستگی مد در هویت بخشی به زنان و پارادوکس توجه به جسم و روح، زنان را با چالش های هویتی در ابعاد مختلف مواجه می سازد که نیازمند سیاست گذاری های فرهنگی است.
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 یک شرکت تولیدات محصولات آرایشی با آهنگی مبتذل و با نامحتوای نامناسب برای خود تبلیغات کرده است!
🔹وزارت ارشاد: پرونده شرکت دافی به قوهٔ قضائیه ارجاع داده شده است.
کانال آرایش های نوظهور
@Newlyemergingmakeup