کتاب #پراستقبال این روزها حسین پسر غلامحسین
شهیدی که #حاج قاسم بسیار از ایشان یاد می کنند و ایشان را #عارفی بزرگ می خوانند و در نهایت وصیت می کنند در کنار مزار این شهید به خاک سپرده شوند. شهید حسین یوسف اللهی
#رهبری ایشان را چون عارفان بزرگ یاد می کنند...این کتاب در 300صفحه سعی کرده تصویرگر این شهید باشد.
این کتاب را بخوانید تا بدانید #چگونه و با چه #اکسیری می توان یوسف اللهی شد و #محبوب حاج قاسم
#هدیه ای مناسب برای #جوانان و نوجوانان و قابل ترویج برای عموم
کتاب #حسین_پسر_غلامحسین از شهیدی سخن می گوید که فرمانده شهید سپاه قدس وصیت کرد در جوار او به خاک سپرده شود. در نماهنگ معرفی کتاب، صوت سخنان سردار دلها و رهبر انقلاب در خصوص این شهید آورده شده است. #بشنوید
.
#شهید_یوسف_الهی در جوانی به مراحل عالی #عرفان_عملی رسیده بود و حاج قاسم کرامات متعددی از او روایت می کرد. جنس دلدادگی میان حاج قاسم و حسین به گونه ای بود که همواره نام و یادش بر زبان شهید سلیمانی جاری بود.
او جانشین سردار در لشکر 41 ثارا... کرمان بود و شهادتش چنان داغی بر دل سردار گذاشت که همواره تشنه دیدار مجدد او بود و سرانجام دی ماه امسال به آرزوی خود رسید.
کتاب حاضر به ما مسیر #یوسف_الهی شدن را می آموزد. به راستی چقدر باید روحت بزرگ باشد که سردار دلها شیفته و مشتاق دیدارت شود؟ راهی که #حسین در سنین حدود بیست سالگی پیمود، ده ها سال طول می کشد تا عرفای بزرگ طی کنند.
#شبنشینی_با_مقام_معظم_رهبری
حضرت آیت الله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار اعضای شورایعالی حوزههای علمیه بر برنامهریزی برای شناسایی و بهکارگیری استعدادهای برتر فکری از میان طلاب جوان تأکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار، نقش شورای عالی حوزههای علمیه در سیاستگذاری برای تربیت معلمان و مربیان دینی در جامعه را بسیار مهم و حیاتی دانستند و با قدردانی از زحمات اعضای این شورا و مدیریت حوزه، افزودند: حد و مرز وظایف شورایعالی و مدیریت حوزه یعنی تفاوت بین سیاستگذاری و اجرا باید هر چه مشخصتر باشد تا بازده کار چند برابر شود.
حضرت آیت الله خامنهای هدف از انقلاب اسلامی و جانفشانی و فداکاریهای امام بزرگوار در به ثمر رساندن این نهضت را تحقق حاکمیت و شریعت اسلامی خواندند و گفتند: دشمن برای شناسایی نقاط مؤثر انقلاب و ضربه زدن به مبانی اساسی آن برنامه دارد و از جمله مقاصد آنها حوزههای علمیه است. صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان با توجه به آنچه امام راحل در اواخر حیات مبارکشان بیان فرمودند (منشور روحانیت) یک ضرورت است.
ایشان با تأکید بر شناسایی استعدادها و ظرفیتهای پنهان فکری در طلاب جوان، افزودند: در بخشهای گوناگون کشور، بعضاً کارهای بزرگ و ابتکارات شگفتانگیزی بهدست جوانان انجام میشود و در بخش حوزه و طلبگی نیز یقیناً چنین استعدادهایی وجود دارند که باید شناسایی و در حلقههای فکری بهکار گرفته شوند و از آنها مسئولیت خواسته شود.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با برشمردن نمونههایی از حضور علمای بزرگ و تراز اول سابق در شهرهای مختلف کشور، افزودند: مقوله هجرت طلاب به شهرها برای رونق دادن به امور دینی و تربیتی آن مناطق کار بسیار خوب و لازمی است و باید بهگونهای برنامهریزی شود که شهرهای مختلف از حضور عالمان دین خالی نشود.
#سلامتی_فرمانده_صلوات
استغفار_هفتاد_بندی_امیرالمؤمنین_160419051104.mp3
11.22M
#فایل_صوتی👆
#استغفار_جامع
🌷استغفار ۷۰ بندی مولا امیرالمؤمنین علی (عليه السلام)
💐یک ختم استغفار معجزه آسا👆
🔸از مولا امیرالمؤمنین (علیه السلام) بسیار مؤثر در گشایش رزق، و فرزنددار شدن، و هر نوع گشایشی در زندگی
⚠هرشب قبل خواب، با گریه یا حالت گریه گرفتن بخوانید
استغفار ۷۰ بندی مولا امیرالمؤمنین علی (عليه السلام) .pdf
399K
🌷استغفار ۷۰ بندی مولا امیرالمؤمنین علی (عليه السلام)
💐یک ختم استغفار معجزه آسا👆
🔸از مولا امیرالمؤمنین (علیه السلام) بسیار مؤثر در گشایش رزق، و فرزنددار شدن، و هر نوع گشایشی در زندگی
⚠هرشب قبل خواب، با گریه یا حالت گریه گرفتن بخوانید
فیلسوف فقیه و حکیم بزرگ مرحوم حاج آقا رحیم #ارباب یکی از تربیت شدگان علمی و عملی مرحوم آخوند(ملا محمّد) کاشی بود.
این فقیه دو بار برای زیارت آن مرد بزرگ به اصفهان رفت و هر بار از خرمن فیض آن جناب بهره ها گرفت.
این مرد بزرگ از حالات معنوی و روحی استاد عالیقدرش مرحوم آخوند کاشی مسائلی بس مهم نقل می کرد.
یکی از طلبه های مدرسه صدر - محل سکونت آخوند کاشی - که دارای حالات معنوی و عرفانی بود، می گوید:
شبی برای عبادت و مناجات با قاضی الحاجات و #نماز_شب از خواب برخاسته، وقتی وضو گرفتم و برای برنامه حال آماده شدم، ناگهان دیدم تمام در و دیوار مدرسه و سنگ ریزه ها و برگ درختان در پاسخ ناله ی انسانی دل سوخته به نوای «سُبُّوحٌ قُدُّوسُ رَبُّ المَلائِکةِ وَ الرّوح» در ترنّمند.
خداوندا! اصل ناله و صدا از کیست و این چه صدایی است که تمام موجودات مدرسه با او هم آهنگند؟ مشغول تحقیق شدم. نزدیک حجره ی آخوند رسیدم، دیدم محاسن سپیدش را روی خاک گذاشته، در حالی که چون سیلاب از دو دیده اشک می بارد، این ذکر شریف را می گوید: «سُبُّوحٌ قُدُّوسُ رَبُّ المَلائِکةِ وَ الرّوح» و در و دیوار مدرسه و درختان و نباتات به دنبال او این ذکر را می گویند.
از هیبت ذاکر و ذکر و مذکور، فریادی زدم و غش کردم.
چون به هوش آمدم، به حجره ی خود برگشتم.
وسط روز خدمت استاد رسیدم، با حالتی پر از اعجاب و بهت و حیرت به حضرت استاد عرضه داشتم: «داستان دیشب چه بود که مرا سخت تعجب انداخت؟»
آخوند کاشی در کمال سادگی به من گفت: «تعجب از توست که به چه علت گوش تو باز شد تا چنین برنامه ای را شنیدی؟ هان تو چه کرده بودی که در برابر این برنامه، توفیق شنیدن یافتی؟!»
نوشته شده توسط استاد #انصاریان
#نماز_اول_وقت «رضوان اللّه» و نماز آخر وقت «غفران اللّه»است ، خشنودی خداوند کجا و عفو و بخشش خدا کجا؟ عفو برای گناه است و گویا کسى که نماز را به تأخیر انداخته جرمى مرتکب شده است.
بخاطر توجه ائمه به نماز اول وقت، #شیخ_طوسى از روایات آنها چنین استفاده کرده که تأخیر نماز از وقت فضیلتش مگر براى صاحبان عذر، جائز نیست.
باید گفت کمال بى لطفى است اگر بدون عذرِ موجّه، نماز را به تأخیر اندازیم، چگونه اگر شخصیت بزرگى وقت خاصى را براى ملاقات با ما بگذارد خشنود شده و تأخیر نکرده و با خوشحالى استقبال مى کنیم، ولى براى اول وقتى که خدا ما را به سوى خود فراخوانده سهل انگارى مى کنیم؟
با توجه به همین مطلب بود که از بعضى زنان پیامبر (صلى الله علیه وآله) گفته اند: پیامبر با ما صحبت مى کرد ولى وقت نماز که می شد، گویا نه ما او را نمى شناختیم و نه او ما را!!!
📚 اخلاق اسلامى در نهج البلاغه، #آیت_الله_مکارم_شیرازی، ج ۱، ص ۴۳۴.
ساعت از #طلوع_فجر تا وقت طلوع آفتاب -
متعلق به #حضرت_امیرالمؤمنین (عليه السلام) است.
🚩وارد حرم حضرت امیر المومنین علی علیهالسلام شوید و زیارت کنید :
www.imamali.net/vtour