«چطور ممکن است زیر آسمان به این قشنگی،
مردمانی به این پلیدی زندگی کنند؟»
شبهای روشن,داستایفسکی🎀؛
حتی تصور اینکه سال بعد حدیث بغل دستیم نیست
فاطمه جلوییم نیست
هستی و ارمیتا ردیف کنار پنجره نیستن
و اینکه هیچکدوم از بچه دیگه توی کلاسم نیستن واقعا دردناکه
اگه یه روز ازت درباره من پرسیدن بگو:
± اون تنها کسی بود که توی این دنیای پر فریب و دروغ، با صداقت دوستم داشت ولی من شکستمش